بازدید 9301
۴

نامگذاری معبری به نام شهید "فخری زاده"

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از ارائه پیشنهاد نامگذاری معبری به نام شهید فخری زاده در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 28 November 2020

به گزارش تابناک، زهرا نژادبهرام در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در جلسه فردا (یکشنبه)شورای شهر تهران پیشنهاد نامگذاری معبری به نام شهید فخری زاده را ارائه خواهم کرد، افزود: در جلسه آتی شورای شهر پیشنهاد کتبی خود را تقدیم ریاست کمیته نامگذاری خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا معبری هم مدنظر دارید یا نه گفت: بنده نسبت به تغییر نام و نامگذاری معابر حساس هستم و معتقدم برای راحتی مردم، می بایست نامگذاری های جدید به روی معابر جدید التاسیس یا بی نام باشد اما تعیین محل دقیق برعهده کارشناسان کمیته نامگذاری است.

نژادبهرام با بیان اینکه ایران و مردم قربانیان ترور هستند اما متاسفانه نام کشورمان در برخی مجامع بین المللی به عنوان حامی ترور مطرح می شود افزود:با توجه به اتفاق روز گذشته و ترور این دانشمند،دنیا باید در مورد کشور ایران تجدید نظر کند چراکه همگان دیدند که ایران همواره در معرض ترور بوده و عزیزان ما را با این اقدامات ننگین از ما گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
نمیدانم شورای شهر تهران چه فوریتی در این نوع اقدامات می بیند که هنوز اخبار منتشر نشده این کار رو میکند؟؟؟ گویا گروه واکنش سریع برای این نوع کارها دارد!!
کاری که شورای شهر تهران تویاین چند سال انجام داده نامگذاری خیابان ها بوده .
جای تاسف است.
به جای نام گذاری معابر بنام این افراد مهم از جانشان محفظت کنید.چرا نسبت به تامین امنیت این سرمایه های بزرگ انسانی بی تفاوت هستید؟ شهیدان شهریاری ،عباسی دوانی،احمدی روشن ،علیمحمدی و... کم بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
البته دکتر عباسی شهید نشدن...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل