صفحه نخست

آی تابناک

تابناک با تو

تابناک جوان

استان ها

صفحات داخلی

۱۱۸۲۱بازدید

فرماندار سرباز گفت: بارش‌های سیل آسای چند روز اخیر در سرباز باعث حیات مجدد بسیاری از رودخانه‌های محلی و فصلی این شهرستان به ویژه رودخانه بزرگ سرباز شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، انور بیجارزهی فرماندار سرباز اظهار داشت: بارش‌های سیل آسای چند روز اخیر در سرباز باعث حیات مجدد بسیاری از رودخانه‌های محلی و فصلی این شهرستان به ویژه رودخانه بزرگ سرباز شده است.

بیجارزهی افزود: این بارش‌ها که به صورت رگبار و رعد و برق شدید بود باعث طغیان اکثر رودخانه‌های فصلی این شهرستان شد و به رودخانه بزرگ سرباز این شریان حیاتی جنوب استان جانی دوباره بخشید.

وی گفت: به دلیل شدت بالای این بارش‌ها به محورهای مواصلاتی و منازل مسکونی مردم خسارت وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: سد پیشین یکی از بزرگترین منابع آبی جنوب سیستان و بلوچستان در آستانه سرریز شدن قرار گرفته که در صورت ادامه بارش‌ها سرریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
در سالیان گذشته افغانستان خلاف معاهدات بین المللی عبور حقابه رودخانه ای در سیستان بلوچستان مارو گرفته بود و نقاط گسترده ای از آن استان رابه بیابان برهوت تبدیل کرده بود و در یک سخنرانی اقای اشرف غنی میگفت آبهای ما سرزمین ما ازنفت ایران با ارزشتره .تا ایرانیهای به ما پیسه (پول) ندهند ما هم جریان آب را به رویشان باز نمیکنیم.
مجید
|
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
چقدر عالی ومسرت بخش . خدارا هزاران بارشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: