من شل میچرخیدم. اینها هم موشک میزدند. کابین عقب افچهارده عقب هواپیما را کامل میبیند. اینطور بود که آقای جراح میگفت «بت سیکس!» و من بِرِیک میکردم. دوباره شل میکردم که بعدی بیاید. دوباره «بت سیکس» و دوباره بریک! اینها هم به هواپیما فشار میآوردند و بنزین میسوزاندند. من هم راحت گردش میکردم که در دم من قرار بگیرند و موشک بزنند.
درصورتی که رژیم صهیونیستی هرگونه اشتباه سهوی و عمدی را مرتکب گردد فقط کافی است موشک های سپاه پاسداران فقط دو سد هیل و دیگانیا را مورد هدف قرار دهد تا ...
کاریزما، هوش سیاسی فوق العاده امام خمینی، بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی یکی از نکاتی است که حتی مخالفان و دشمنان انقلاب هم بدان باور دارند، روایت یک خطی و فوق العاده مینی مالیستی و مختصر و مفید از پیروزی اعجاب آور انقلاب بهمن ۵۷ این است که "یک مرجع تقلید گفت شاه باید برود و شاه رفت! "
کتاب «بنیانهای اقتصاد سیاسی» نوشته سیدعلی حق شناس توسط نشر پارس میهن منتشر و روانه بازار نشر شد.
رئیس اداره اروپای شرق وزارت امور خارجه در مراسم راهاندازی موسسه بالکانیران گفت: رسانههای نوین، بستر مناسبی برای برقراری دیپلماسی در دنیای امروز محسوب میشوند.
رابرت دنیرو بهعنوان دوست مارتین اسکورسیزی، وقتی دوستش روی تخت بیمارستان و در ورطهای از ناامیدی و شکست دست و پا میزد، با پیشنهاد ساخت یکفیلم که اسکورسیزی تمایلی به ساختش نداشت، او را نجات داد.
عدهای هم مشغول آنالیز و تحلیل صحنه جشن و رقص مختلط آن هستند؛ اینگروه از مخاطبان همچنین درباره لمس بدن نامحرم از روی پوشش لباس و حرمت شرعی داشتن یا نداشتن آن صحبت میکنند...
اولینمحفل کومله روز ۵ آبان ۱۳۴۸ بهصورت زیرزمینی در تهران تشکیل شد. البته باید به ایننکته اشاره کرد که کومله آنروزها هنوز به ایننام خوانده نمیشد و فعالیت زیرزمینی اینگروه از همانتاریخ تا زمان اعلام موجودیت علنیاش، حدود ۱۰ سال طول کشید.
"نسق چی باشی" وظایفی چون جلوگیری از فرار سربازان، انجام مجازات هایی چون بریدن دست، پا، گوش، بینی، کور کردن، دار زدن و حتی سر بریدن داشت که این شغل را به یکی از ترسناکترین مناصب دربار قاجار تبدیل کرده بود
زمانی که پناهی در دوره ممنوع الکاری، فیلم میساخت و به جشنوارهها میفرستاد، آقای پیری فرمو که مدیر هنری کن بوده و هست، اعلام کرد پناهی همیشه در جشنواره ما جا دارد و بعد از آن یک صندلی را به نام او، خالی میگذاشتند. این نشان میدهد ورای این که پناهی چه فیلمی بسازد، برای جشنواره کن موضوعیت دارد. مسئلهای که در طول تاریخ سینما بیسابقه بوده و برای هیچ یک از سینماگران بزرگ جهان اتفاق نیفتاده است.
دکتر فاطمه طباطبایی، سخنران مراسم «تجدید بیعت بانوان فرهنگی با آرمانهای امام و انقلاب،» از نگاه تکبعدی به فرمایشات امام خمینی(ره) درباره حفظ عفت عمومی، انتقاد کرد
«مردم زبان ما را نخواهند فهمید، چون نسل پیش از ما، گرچه در کشاکش جنگ با ما شریک بود، پیش از آن خانه و زندگی و پیشهای به هم زده بود. آن نسل سر کارش برمیگردد و جنگ را فراموش میکند و نسلی که بعد از ما رشد کرده است، با ما بیگانه و ناآشناست و ما را از خود خواهد راند.»
بنابراین «خانه دراکولا» چارهای ندارد جز اینکه قصه داشته باشد اما چون قصه جذابی ندارد و نویسنده و کارگردان سراغ آینه قدرت و چاقوی جادویی و عناصری از این دست رفته و نتوانسته در بافت اثر خود آنها را به درستی جایابی کند، نمایش، تبدیل به یک نمایش کودک شده و مخاطب باید قصههای کودکانه را با چاشنی شوخیهای فرزاد حسنی و شیرینکاری برخی شخصیتها به نظاره بنشیند.
صداوسیما که این روزها به روایت آمار و خبرها از نظر مخاطب در وضعیت نامطلبوبی به سر می برد، در روزگاری نه چندان دور محل صدور فکر و فرهنگ و مناظره واقعی بین تفکرات متضاد جامعه بود،
در قرن سیزدهم هجری، در دل ایران قاجاری، تلاقی چالشهای استعماری، پیروزی عقلگرایی اصولی و ظهور فرقههای انحرافی بستری پویا برای بازسازی الهیات شیعه فراهم کرد. از فتوای تحریم تنباکو تا احیای حوزه نجف و قم، این دوره با تلفیق فلسفه، عرفان و کنشگری سیاسی،مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی شد.
گودی موجودی کاملاً خالی از خودآگاهی بود. خودنمایی و نمایشگری در خون او بود؛ حتی وقتی که آشکارا به موضوعی برای خنده و تمسخر تبدیل میشد. او با معصومیتی فریبنده زندگیاش، حتی روابط کثیف و ناکامیهای شخصیاش، را به روی میلیونها بیننده گشود.