بازدید 15529
۱
با صدور دستور موقت ازسوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال؛

فعالیت معاون قبلی استقلال در فوتبال ممنوع شد

دلشات وکیل پرونده ویلموتس که در پرونده های تراکتور نیز وکالت باشگاه های ایرانی را داشت و در جریان کلیه این پرونده‌ها بازنده شد، با معرفی خطیر به طرف های ایرانی وصل شده است.
کد خبر: ۹۹۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ 23 August 2020

معاون سابق محمدرضا ساکت در زمان دبیرکلی فدراسیون فوتبال که پستی جنجالی و خارج از اساسنامه فدراسیون محسوب می‌شد، امروز از سوی کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از فعالیت در فوتبال معلق شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته اخلاق فدراسیون رای تازه خود را در خصوص معاون اسبق باشگاه استقلال صادر کرد.

به نوشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بر این اساس با توجه به پرونده آقای علی خطیر مبنی بر نقض قوانین و مقررات که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد کرده است مستندا به مواد 23 و 65 آیین نامه کمیته اخلاق دستور موقت مبنی بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می شود.

پیش از این زنوزی مالک باشگاه تراکتور اتهاماتی مبنی بر تبانی خطیر با وکلای خارجی پرونده های تیمهای ایرانی در فیفا علیه منافع طرف داخلی مطرح کرده بود که با این حکم گویا همه یا برخی از آن اتهامات مورد تایید قرار گرفته است یا سرنخ هایی مبنی بر واقعیت در آنها دیده شده است.

فعالیت معاون قبلی استقلال در فوتبال ممنوع شد

گفته می شود که خطیر در سوئیس هم سکونت داشته و دارد و خانواده وی نیز در آنجا زندگی می‌کنند. دلشات وکیل پرونده ویلموتس که در پرونده های تراکتور نیز وکالت باشگاه های ایرانی را داشت و در جریان کلیه این پرونده‌ها بازنده شد، با معرفی خطیر به طرف های ایرانی وصل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ايشان رو گذاشتند معاون باشگاه استقلال و بزرگترين خيانتها رو كرد، اول اينكه باعث اخراج شفر و بعد هم به دروغ مثلا براى مذاكره با استراماچونى به دوحه رفتند در حاليكه اصلا مذاكره اى در كار نبود. ايشان ٢ سال پشت سر هم كمر استقلال رو شكوندند تا خواسته هاى وزير عملى بشه. اميدوار وجدانهاى بيدار در مجلس در اين رابطه وزير محترم رو به پاسخگويى وادار كنند.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی