بازدید 32925
۵

زمان عرضه ETF پالایشی اعلام شد

رئیس سازمان خصوصی سازی از ثبت دومین صندوق ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز در روز جاری (یکم شهریور) و پذیرش آن در بورس طی چهارشنبه همین هفته خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 22 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علیرضا صالح گفت: مجوزهای دومین صندوق ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز دریافت شده و این صندوق امروزثبت و چهارشنبه هفته جاری نیز در بورس تهران پذیرش می شود.

شایان ذکر است بعد از عرضه نخستین ETF دولتی مربوط به ۵ بانک و بیمه با سقف خرید ۲ میلیون تومان برای هر کد معاملاتی، دومین ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز در حالی طبق مصوبه هیات دولت روانه میز فروش می‌شود که سقف خرید واحدهای آن از ۲ به ۵ میلیون تومان افزایش یافته و متقاضیان می‌توانند با استفاده از کدملی و از طریق درگاه‌های اینترنتی حدود ۱۵ بانک و تمام شرکت‌های کارگزاری اقدام به ثبت سفارش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵
عروس بد قدم نفتی
بورس امروز هم پوکید
شاخص کل که تایک ماه پیش در استانه فتح قله یک میلیون صد هزارواحدی بود امروز در شرف پرتاب به کانال بک میلیون ششصدهزار واحدی قرارگرفته و از عرضه سهام دارا وسارا هم دیگه کاری برنمیاد !
هر روز داره ۷۰-۸۰ هزارواحد سقوط میکنه اکثر روزنامه ها وسایتها همچنان شتردیدی ندیدی !!!!
بورس بای بای
با کدام پول
اینروزها اوضاع بورس بشدت قاراشمیشه !
اونهایی که رانت داشتند حسابی از رشدبی منطق بورس خوردند ورفتند
ماندند سهامدارن تازه واردبیخبرازهمه جاکه گول سودهای روزانه ۴-۵ درصدی راخوردند وفکرکردند تاابد همین روند ادامه خواهدداشت !!!
همین روزاست که همین ها پلاکارد بدست جلوی تالار جمع بشن ولی سرمایه ای که رفت دیگه برنمیگرده !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی