بازدید 6864

۱۰ هکتار از اراضی منطقه آزاد چابهار رفع تصرف شد

مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: حدود ۱۰ هکتار از زمین‌های این منطقه در قسمت شرقی پیکره پنجم خارج از محدوده مصوب روستای تیس رفع تصرف شد.
کد خبر: ۹۹۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 21 August 2020

به گزارش «تابناک»، زینب بردستانی روزجمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این تصرفات غیرمجاز که با ایجاد بنا پی‌کنی و دیوارکشی انجام شده بود با حکم مقام قضائی تخریب ، رفع تصرف و به بیت المال اعاده شد.

وی افزود: براساس قانون هرگونه ساخت و ساز، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز به اراضی دولتی جرم است و با حکم قضایی با متصرفان برخورد قاطع خواهد شد.

وی بیان کرد: پلیس ساختمان و حفاظت از اراضی منطقه آزاد بصورت شبانه‌روزی و در جهت حفظ و صیانت از اراضی ملی با گشت‌زنی‌های مداوم با افراد فرصت طلب و سودجو برخورد خواهد کرد.

مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان منطقه آزاد چابهار از اهالی روستای تیس درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به اراضی دولتی، ساخت و سازهای غیرمجاز، احتمال معامله این اراضی، معرفی مصالح فروشی های فعال در صورت احراز رابطه همکاری در تصرف اراضی از طریق تأمین مصالح، ادوات و خودروهای سنگین در حال ارتکاب جرم و همکاری با متصرفین مراتب را به شماره تلفن ۰۵۴۳۵۳۱۵۴۶۸ (دفتر پلیس ساختمان) اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست