بازدید 11549
۹

روسای جمهور قبلی دنبال کاندیداتوری مجدد نباشند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این آقایان که پیشتر رییس‌جمهوری بودند و حالا به دنبال کاندیداتوری مجدد هستند بدانند هر هنری که داشتند نشان دادند پس بهتر است برای انتخابات بعدی نه خود و نه شورای نگهبان را به زحمت نیندازند.
کد خبر: ۹۹۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 18 August 2020

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان اخیر سخنگوی شورای نگهبان درباره ثبت‌نام نکردن مجدد افرادی که پیش از این ردصلاحیت شده‌اند، اظهار کرد: این سخن شورای نگهبان سخن به حقی است. کسانی که در نظام کار می‌کردند و سالیان دراز فعالیت داشتند و تجربه کاری و سوابق حضورشان در نظام توسط بررسی‌هایی که این شورا در کنار استعلام دستگاههای چهارگانه انجام داده، رد شده است دیگر دلیلی ندارد که مجددا بیایند و هم هزینه‌های نظام را بالا ببرند و هم شرایط را ملتهب کنند.

وی افزود: شورای نگهبان اهل این نیست که براساس هوا و هوس کسی را ردصلاحیت کند. بنابراین مثبت و منفی‌بودن صلاحیت افراد یاد عدم‌احراز آن، کاملا بر اساس گزارشات مستند است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: این اصرار مجدد بر حضور از سوی عده‌ای نشان می‌دهد که آنان فقط باعث می‌شوند همه این پروسه بررسی صلاحیت تکرار شود و هزینه مجدد بر دوش شورای نگهبان قرار گیرد.

ابراهیمی تصریح کرد: این افراد هر هنر و خلاقیتی که داشته‌اند چه در قامت ریاست جمهوری و چه سایر مسئولیت‌ها به کار بسته‌اند و دیگر بعد از هشت سال در قدرت بودن، الان ابتکاری ندارند که ایجاد تحول کنند.

وی افزود: پس بگذارید که افرادی که مبتکر، جوان و تازه‌نفس هستند و شورای نگهبان صلاحیت آنان را احراز کرده بیایند و تحولی ایجاد و مشکلات مردم را کمتر کنند.

این عضو جامعه روحانیت گفت: از آغاز تاکنون روسای جمهوری شعارهایی که دادند را نتوانستند به طور کامل عملی کنند. مگر یک رییس جمهوری که آمد سخنان خوبی گفت اما دشمنان او را ترور کردند و نگذاشتند کارش ادامه پیدا کند و گرنه این آقایان هر هنری داشتند نشان دادند پس بهتر است برای انتخابات ۱۴۰۰ نه خود را به زحمت بیندازند و نه شورای نگهبان را.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹
این تیتر و این سخن نسنجیده به معنی حداقل 24 سال بی هنری دولت است.
اگر کاندیدا شدن رویسای جمهر دوره های قبل صراحتا منع قانونی دارد که جای بحثی نیست ولی اگر منعی ندارد اجازه بفرمایید انتخاب با مردم باشد
چه ترسی از احمدی نژاد دارند که روزانه سیگنال میدهند نیا ؟؟؟
شورای نگهبان نه تنها بر اساس هوی و هوس نباید کار کند حتما باید بر اساس قانون کار کند و این ادعا و ادعا های قبلی شورای نگهبان دقیقا خلاف قانون اساسی کشور بوده و هست.
به قانون عمل کنید
چطور است که فردی فقط سواد خواندن و نوشتن باد است و هیچ شغل مشخصی تا امروز نداشته است می تواند نامزد شود ولی کسی که 8 سال رییس جمهور بوده نه؟
فرقی ندارد خاتمی یا احمدی نژاد
فقط مردم حق انتخاب دارند. تا کی میخواهید بجای مردم تصمیم بگیرید
حیف شد یعنی محمود نمیاد. حوصلمون سر رفتش
باید بزارید مردم انتخاب کند کاسه داق تر آش نشید برادر روز قیامت باید جواب بدهید حرف نزدن بهتر است لطفا سکوت کنید واگر برای رد صلاحیت داشته یا نداشتن مدرک دارید ارائه دهید تا مردم خودشان در انتخابات خذبش کنند
براساس تجربیات بدست آمده دوره ریاست جمهوری فقط یک دوره باشد آنهم مشروط
ھمین یہ مشت روحانی ھستین کہ مملکوت رو بہ این حال روز انداختین ۔!قرار نیست کہ شما بگین کی بیاد کی نیاد کی خوبہ کی بدہ۔۔مردم خودشون دیدہ اند و خیلی خوب میدانند کہ آقای احمدی نژاد تنھا کسی ھست کہ بہ فکر جامعہ و مردم بی چارہ ھست ۔۔وھیچ کس نہ تنھا توی روحانی بلکہ حتا شورای نگھبان ھم نمیتواند رد صلاحیتش کند ۔۔چون این دفع با مردم روبہ رو خواھند شد۔۔پس دیگہ دست از این کارھای کہ میکنین بردارین۔۔۔خدا بہ دادما برسد از دست شماھا۔۔۔۔۔
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست