بازدید 16051
درگیری ضدانقلاب ادامه دارد؛

آقای مهاجرانی مشکل مابااصل مسئله است

نویسنده این مطلب با اشاره به صحبت مهاجرانی مبنی بر اینکه "مشکل ما با احمدی‌نژاد است"، نوشته است: "آقای موسوی و آقای کروبی هردو به صراحت گفته‌اند که موضوع بسیار عمیق‌تر از مسئله انتخابات و آقای احمدی‌نژاد است."
کد خبر: ۹۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۱ 20 May 2010
به گزارش شبکه ایران، سخنان وزیر ارشاد دولت اصلاحات درباره اصل ولایت فقیه، کماکان سوژه اصلی محافل اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران است.

چندی پیش عطاء‌الله مهاجرانی در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی عربی مدعی شده بود که ولایت‌فقیه را در چارچوبی که با قرائت او سازگار باشد، قبول دارد. وی البته در همین مصاحبه از قرائت خودش در این زمینه هم پرده برداشت و تاکید کرد که از دیدگاه او ولی فقیه نباید بیش از نظارت، اختیار دیگری داشته باشد.

البته حتی این سخنان مهاجرانی که با دیدگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پیرامون اصل ولایت مطلقه فقیه و عملکرد ایشان در این جایگاه در تضاد کامل است هم از سوی دیگر حامیان میرحسین موسوی تحمل نشد و واکنش‌های تندی نسبت به آن صورت گرفت.

در جدیدترین موضع گیری، سایت جرس که به مدیریت خود مهاجرانی به روز می‌شود، مطلبی را منتشر کرده و به انتقاد شدید از اظهارات او پرداخته است.

نویسنده این مطلب با اشاره به صحبت مهاجرانی مبنی بر اینکه "مشکل ما با احمدی‌نژاد است"، نوشته است: آقای موسوی و آقای کروبی هردو به صراحت گفته‌اند که موضوع بسیار عمیق‌تر از مسئله انتخابات و آقای احمدی نژاد است.

در ادامه مطلب نیز صراحتا اعلام شده است که اغتشاشگران به دنبال حذف ولایت فقیه از قانون اساسی هستند.

گفتنی است عطاء‌الله مهاجرانی در پاسخ به انتقاداتی که از او شد، رسما اعلام کرد که او هم اعتقادی به  اصل ولایت‌فقیه در ایران ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
تابناك هرآنچه دلت ميخواهد از زبان مهاجراني عرض ميفرمائيد. لطفا نظرات خودتان را مستقيما از زبان خود ارائه فرمائيد. آقاي مهاجراني هم نظرش را در سايت خودش بگويد.
ناقلا شما هم فيلتر شكن داريد. آدرس به ديگران هم بدهيد.
این بنده خدا فهمیده اما یک مقدار دیر فهمیده
اقایان موسوی وکروبی ولایت فقیه را قبول دارند مقید به اصل نظام و ولایت فقیه هستن.وهیچ کسی نمیتواند ولایت فقیه را حذف کند چون خود او را مردم حذف میکنند.من سبزم و پیرو واقعی حضرت ایت الله خامنه ای وایمان قلبی وعقلی به حضرت اقا دارم
این آدم معنی کلمه "ولی" رو نمیتونه درک کنه.
ایشون دنبال ناظر فقیه هست نه ولی فقیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی