بازدید 16065
۳
گزارش

۵۵۰هزار یوروی بلژیک چگونه به حساب پرسپولیس می‌رسد؟

این شماره حساب متعلق به یک صراف است و پرسپولیسی‌ها هم قصد دارند پس از واریز پول، مستقیما مبلغ را به حساب برانکو ایوانکوویچ در یکی از بانک‌های عمان واریز کنند تا اینگونه بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۹۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ 21 July 2020

باشگاه آنتورپ به پرسپولیس اعلام کرده است که طلب سرخ‌ها بابت انتقال بیرانوند را به حساب اولیه اعلام شده واریز می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از انتقال علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ، این باشگاه بلژیکی متعهد شد ٧٠٠ هزار یورو بابت این انتقال به پرسپولیس پرداخت کند. از این رو در زمان عقد قرارداد، ١۵٠ هزار یورو به پرسپولیس پرداخت شد تا مابقی پول بعد از صدور ITC پرداخت شود. بر همین اساس حالا که پرسپولیس مجوز صدور ITC بیرانوند را صادر کرده، باشگاه آنتورپ به دنبال این است که طلب سرخ‌ها را پرداخت کند.

۵۵۰ هزار یورو پول پرسپولیس چگونه از بلژیک به ایران می‌رسد؟

باشگاه آنتورپ به پرسپولیس اعلام کرده، ۵۵٠ هزار یوروی باقیمانده را به همان شماره حساب اعلامی که در روز امضای قرارداد ذکر شده واریز خواهد کرد. از قرار معلوم این شماره حساب متعلق به یک صراف است و پرسپولیسی‌ها هم قصد دارند پس از واریز پول، مستقیما مبلغ را به حساب برانکو ایوانکوویچ در یکی از بانک‌های عمان واریز کنند تا اینگونه بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اين خبر نبايد رسانه اى شود، چون ممكن است راه انتقال اين مبلغ بسته شود. شركتها، مؤسسات و نهادهاى ايرانى به اندازه كافى در دريافت، انتقال و پرداخت مبالغ ارزى مشكل دارند و رسانه ها نبايد اين مشكلات را چند برابر كنند.
پول مال بیت الماله چون پرسپولیس مال مردمه، پس باید پول را به خزانه بیت المال بریزند
این پول هم مثل تمام درآمدهای پرسپولیس در سالهای گذشته سر از ناکجا در می آورد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی