بازدید 5452

سرمربی بارسلونا: امیدوارم برای لیگ قهرمانان اخراجم نکنند

کد خبر: ۹۹۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 17 July 2020

بارسلونا با نمایشی ضعیف در نیوکمپ مقابل اوساسونای ده نفره شکست خورد تا نایب قهرمان لالیگا شود.

به گزارش تابناک ورزشی، شکست بارسلونا مقابل اوساسونا باعث شد لیونل مسی، کاپیتان بلوگرانا انتقادات تندی از وضعیت کنونی این تیم انجام دهد. کیکه ستین در کنفرانس خبری پس از بازی با اوساسونا به صحبت کرد.

سرمربی بارسلونا: امیدوارم برای لیگ قهرمانان اخراجم نکنند

ستین گفت: ما نسبت به اوساسونا تیم برتر میدان بودیم و آن‌ها با دو موقعیت توانستند دو گل بزنند. سرشار از ناامیدی و ناراحتی هستیم. برخلاف شکست مقابل اوساسونا، قهرمان نشدن ما در لالیگا عادلانه بود، چون امتیازاتی از دست دادیم که باید آن‌ها را کسب می‌کردیم. از پیشرفت‌هایی که طی مدت حضورم در بارسلونا داشتیم خوشحالم، اما این برای قهرمانی لالیگا کافی نبود، اما در فوتبال همه چیز آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود.

بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا تیم متفاوتی خواهد بود
آیا در لیگ قهرمانان سرمربی بارسلونا خواهم بود؟ امیدوارم این طور باشد، اما نمی‌دانم. با برخی چیز‌هایی که مسی گفت موافقم. باید عملکرد خودمان را نقد کنیم و بهتر شویم. با این روند به ناپولی می‌بازیم؟ ما در این بازی ده کرنر زدیم که اگر یکی از آن‌ها گل می‌شد، نتیجه بازی تغییر می‌کرد. پس از بازی با آلاوز، چند روز استراحت خواهیم داشت با استراحت لازم، به بهترین شکل ممکن برابر ناپولی قرار خواهیم گرفت. به این نتیجه رسیده ام که در لیگ قهرمانان اروپا تیم متفاوتی خواهیم بود و با نگرشی مثبت در این مسابقات حاضر خواهیم شد. وضعیت پلی آف بارسلونا بی؟ موضع من این است که ریکی پویگ، آنسو فاتی و رونالد آرائوخو همراه با بارسلونا بی به مالاگا سفر نکنند و همراه تیم اصلی باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی