بازدید 22065

عبور مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۹ میلیون تن/ افزایش یک میلیون نفری در ۵ روز!

در شرایطی که بسیاری از هموطنانمان تصور می‌کنند کرونا از بین رفته و این را در رفتارهایشان نشان می‌دهند، شیوع ویروس کرونا با سرعت بیشتری در جهان ادامه دارد تا جایی که در پنج روز اخیر یک میلیون نفر بر شمار مبتلایان افزوده شده است. سرعتی سرسام آور و ترسناک!
کد خبر: ۹۸۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶ 22 June 2020
تابناک اجتماعیدر شرایطی که بسیاری از هموطنانمان تصور می‌کنند کرونا از بین رفته و این را در رفتارهایشان نشان می‌دهند، شیوع ویروس کرونا با سرعت بیشتری در جهان ادامه دارد؛ سریع تر از هر زمان دیگری!

عبور مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۹ میلیون تن/ افزایش یک میلیون نفری در ۵ روز!به گزارش «تابناک»؛ در حدود پنج روز اخیر، یک میلیون نفر بر شمار مبتلایان به ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن یعنی کووید-۱۹ افزوده شده است. افزایشی که نشان از افزایش سرعت شیوع این ویروس در جهان دارد؛ ویروسی که ماه‌هاست همه گیری و قرار گرفتنش در وضعیت «پاندمی» اعلام شده و به رغم تداوم این وضعیت، برخی تصور می‌کنند کارش تمام شده است!

آن گونه که گزارش‌های منتشر شده از ابتلای قطعی به ویروس کرونا در بیش از ۲۱۳ کشور جهان نشان می‌دهد، دقایقی پیش (ساعت 19:40 به وقت گرینویچ GMT) 21 ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ میلادی، تنها چند دقیقه از شروع دومین روز تیرماه ۱۳۹۹ خورشیدی گذشته، شمار مبتلایان به این ویروس در سراسر کره خاکی از مرز 9 میلیون تن فراتر رفت.
 
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که همچنان آمریکا بالاترین شمار مبتلایان را (با بیش از دو میلیون و 347 هزار تن) در سراسر جهان دارد و رتبه دوم در اختیار کشور دیگری است که تازه در صف کشورهای میلیونی قرار گرفته است؛ کشور برزیل که در نیمکره جنوبی زمین واقع است و با پشت سر گذاشتن فصل پاییز، وارد زمستان شده و احتمال شدت گرفتن شیوع ویروس در آن زیاد است.

بعد از این دو کشور، روسیه و هند رتبه های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند و جایگاه کشورمان به مانند ماه های اخیر، رتبه دهم است. جایگاهی که به نظر در دو سه هفته آتی تغییر نخواهد کرد.

تامل در جدول جان باختگان کووید ۱۹ در جهان هم به نکات جالب توجهی منجر می‌شود؛ نکاتی که بارزترین آن‌ها عبور تعداد جان باختگان از 468 هزار تن است که بر اساس آن، «نرخ مرگ» این بیماری در جهان، در ادامه روند کاهشی خود به زیر 9 درصد (دقیقا 8.9 درصد) سقوط کرده است، هرچند اوضاع در کشورمان به مراتب بهتر است و نرخ مرگ مدتهاست که به زیر 6 درصد رسیده.

بر اساس این جدول، آمریکا و برزیل در مرگ و میر نیز رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده اند و پس از این دو کشور، چهار کشور اروپایی یعنی بریتانیا، ایتالیا، فرانسه و اسپانیا رتبه های سوم تا ششم را از آن خود کرده اند. در این جدول نیز رتبه کشورمان دهم است.
 
نکته جالب توجه دیگر در آمار‌های رو به رشد جهانی، افزایش خوشایند آمار بهبود یافتگان است که بیش از 4 میلیون و 780 هزار تن را دربرگرفته است؛ آماری که رتبه اول و دوم آن هم در اختیار آمریکا و برزیل است. جایگاه کشورمان در این جدول رتبه هشتم است.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ویروس کرونا ، از مخلوقات خالق یکتا میباشد و در سورهٔ‌فلق نیز هشدار داده شده است ، پس انسانها بایستی به خدا پناه ببرند ؟ براستی آیا این یک آژیرخطر برای بشریت نمیباشد ؟ حاکمان کشورهای جهان با کدامین یک از سلاحهایی که تولید نموده اند میتوانند به مقابله ،و مبارزه با این موجود میکرونی ایستادگی نمایند ؟ خالق هستی به انسانها هشدار میدهد که ای انسان ،تو ناتوانتر از آن هستی که میپنداری پس بخود بیایید ؟ شاید تنها لطف خالق این باشد که پدیدهٔ خورشید گرفتگی باعث تغیرات ژنتیکی ویروس کرونا بشود ،و انسان از شر آن خلاص گردد ؟،،
عجب ویروس بیخودیه
با گرما از بین نرفت که هیچ ، قویتر هم شده !؟!؟!!؟
مکزیک و پاکستان با این سرعت تا اخر هفته از ایران رد میکنن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
؟؟
اگر از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۲۵ فروردین ۹۹ کل مملکت را قرنطینه میکردید و مسافرت را ممنوع! الان بیماری مهار شده بود و گرفتار این مصیبت نبودیم و اقتصاد هم لطمه نمیخورد.
الان هم تابستان، هنوز میشه اجرای پروتکلها را سخت بگیرید تا شاید نتیجه ی مثبت بگیریم! وارد پاییز بشیم با همین بی بند و باری، چند صد هزار کشته خواهیم داد! با شعار و‌حرف کاری از پیش نمیره!
آیا می دانستید که به میزان تغییر شتاب در واحد زمان خیز یا Jerk گفته مشود. به نظر شما خیز کرونا چقدره؟
از دست پخت چینی لذت ببرید
حسن روحانی ام امروز قرارداد ننگین 25ساله با چین بست ایران جزئی از چین شد رفت دیگه هرچی داشتیم نابود شد
لعنت بر ويروس سازان جنايتكار
آمار مبتلایان در سطح جهان در روزهای آینده:
۷ تیر : ۱۰ میلیون
۱۱ تیر : ۱۱ میلیون
۱۴ تیر : ۱۲ میلیون
۱۶ تیر : ۱۳ میلیون
۱۷ تیر: ۱۴ میلیون
به زودی آمار ابتلای روزانه از یک میلیون نفر عبور خواهد کرد
تمام‌کشورهای اروپایی که همزمان با ما گرفتار کرونا شدند آمارهاشون نزولی شده و داره به صفر میل میکنه مال ما تازه داره اوج‌ میگیره به برکت بی فکری مردم و ناتوانی دولت در کنترل اوضاع!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی