بازدید 26242
۷

پاییز سختی خواهیم داشت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تحلیل از وضعیت آینده کار آسانی نیست ولی پیش بینی می شود پاییز سختی در پیش داریم.
کد خبر: ۹۸۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 14 June 2020

به گزارش «تابناک»، دکتر "سید وحید احمدی طباطبایی" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در ابتدای شیوع این اپیدمی با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و اصناف و اقدامات مداخله گرانه شیوع این بیماری کاهش یافت اما در هر اپیدمی با گذشت زمان و استقرار آن اپیدمی دیگر موضوعات اعمال محدودیت ها معنای خاصی ندارد زیرا دیگر اپیدمی در جامعه استقرار پیدا کرده است و از این پس اقدامات و رفتارهای مردم در کنترل اپیدمی تاثیر گذار است.

وی در مورد آخرین وضعیت استان کرمان از اپیدمی کرونا، اظهار کرد: تحلیل از وضعیت آینده کار آسانی نیست ولی پیش بینی می شود پاییز سختی در پیش داریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان رفتار اجتماعی مردم در شیوع هر نوع اپیدمی را بسیار مهم دانست، عنوان کرد: به‌نظر می‌آید هم اکنون میزان سرایت پذیری ویروس در استان کرمان مجدد افزایش پیدا کرده و از یک بیشتر شده باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
من یک ایده غیرانسانی برای مهار اپیدمی دارم البته بسیار بسیار انسانی تر از طرح ایمنی گله ای است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
ایده غیرانسانی؟
کرونا بر روی کودکان تاثیر زیادی ندارد. پس بازگشایی مدارس خیلی بر رشد کرونا تاثیر منفی ندارد. از آن طرف تعطیلی نظام آموزشی بزرگترین ضربه را به سطح دانش و سواد و رشد اجتماعی فرزندان این سرزمین وارد می کند. بنابراین باید تلاش دولت بر این باشد که مدارس را با تمهیدات ویژه بازگشایی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
کودکان اگر خودشون هم علائم بیماری را نداشته باشند ولی میتونن به عنوان ناقل، بیماری را به سایر اعضای خانواده منتقل کنند.
تو ایران آینده همیشه سخت تر از امروزه
خدا گر ز حکمت ببندد دری به رحمت گشاید در دیگری
خانواده ها یک بهانه خوب پیدا کردند برای تعطیلی مدارس فرزندانشون جالبه که کرونا فقط از مدارس منتشر میشه از زمانی که مدارس را تعطیل کردند بچه ها به صورت گروهی در خیابان گرد هم می ایند والبته میهمانی و سفر شمال هم برقرار است دولت باید با قاطعیت مدارس را باز گشایی کند این نسل دارد یک نسل پخمه و بی سواد بار می اید راستی تعطیلات کجا بریم البته شمال بریم اونجا کرونا نیست فقط تو مدرسه کرونا است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست