بازدید 12931
۱

قتل فلوید اسباب شرمساری آمریکا در برابر جهان شد

نماینده‌ی ایالت کالیفرنیا گفت قتل فلوید به دست پلیس اسباب شرمساری آمریکا را برای دیگر کشور‌های دنیا فراهم کرد
کد خبر: ۹۸۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 11 June 2020

پوتین و اردوغان گفت‌وگو کردند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی سی. بی. اس. ان؛ نشست کمیته‌ی قضایی مجلس نمایندگان آمریکا به منظور بررسی زوایای پیدا و پنهان ماجرای قتل جورج فلوید بدست پلیس شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا و با هدف پرداختن به بحث وحشیگری و خشونت پلیس برگزار شد. قتل فلوید اسباب شرمساری آمریکا در برابر جهان شد

نماینده‌ی ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان و عضو کمیته‌ی قضایی این مجلس گفت قتل فلوید به دست پلیس اسباب شرمساری آمریکا را برای دیگر کشور‌های دنیا فراهم کرد.

کارن بس در این نشست که با تمرکز بر پرونده سازی و پیشداوری نژادی از سوی پلیس، اقدام‌ها و رفتار‌های نظارتی پلیس و حساب کشی از مجریان قانون برگزار شد، افزود «امیدوارم همه‌ی ما برای تصویب این قانون در مجلس نمایندگان تلاش کنیم تا پس از بررسی و تایید در مجلس سنا، از سوی رئیس جمهور برای اجرا، ابلاغ شود و در سال ۲۰۲۰ میلادی هرگز شاهد رویدادی که چند هفته پیش اتفاق افتاد، نباشیم. این رویداد (قتل جورج فلوید) نه تنها برای کشور و ملت ما حادثه‌ای غم انگیز بود بلکه اسباب شرمساری ملت و کشور را در پیشگاه کل کشور‌های دنیا فراهم آورد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱
به دار آویخته شدن کارگر به خاطر معوقات حقوقی تو هویزه نشان دهنده چی هست ؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی