بازدید 44865
۹
سوژه

جزییات قرارداد ۵۵ میلیاردی بیرانوند با تیم بلژیکی

قرارداد بیرو با آنتورپ برای سال اول ۹۰۰ هزار دلار است که این رقم در سال دوم به یک میلیون و سپس برای سال آخر به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد. با محاسبه سرانگشتی قرار است بیرو در بلژیک طی سه سال بیش از 55 میلیاردتومان طبق نرخ امروز دلار پول دریافت کند.
کد خبر: ۹۸۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 08 June 2020

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس تا ۱۱ تیر در جمع سرخ‌ها حضور دارد و سپس باید به آنتورپ بلژیک برود و آماده بازی برای این تیم در فینال جام حذفی بلژیک شود.

به گزارش تابناک ورزشی، قرارداد بیرانوند با تیم بلژیکی ۳ + ۱ سال است که طبق این بند او باید ۳ سال در این تیم حضور داشته باشد. حضور او در این تیم در سال چهارم به توافق طرفین بستگی دارد. از لحاظ مالی نیز، قرارداد بیرو با آنتورپ برای سال اول ۹۰۰ هزار دلار است که این رقم در سال دوم به یک میلیون و سپس برای سال آخر به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد. با محاسبه سرانگشتی قرار است بیرو در بلژیک طی سه سال بیش از 55 میلیاردتومان طبق نرخ امروز دلار پول دریافت کند.

البته این رقم پایه است و پاداش‌های مختلفی نیز مدیران باشگاه آنتروپ برای بیرانوند در نظر گرفته اند که موجب شده تا دروازه بان تیم سرخپوش به بلژیک برود. دروازه بان نخست آنتروپ در حال حاضر سینان بولات ۳۱ ساله ترکیه‌ای است که تجربه خوبی دارد و باید دید در رقابت پیش رو، بیرو می‌تواند دروازه بان شماره یک شود یا خیر؟

جزییات قرارداد ۵۵ میلیاردی بیرانوند با تیم بلژیکی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
ضمن تبریک مقایسه کنید با قیمت آزمون
هر چند کار خدا را ببینید که یک فردی که اون همه بار مشکلات داشته را به کجا رساند(البته خود بیرو هم واقعا تلاش کرد)
فکر نمی کنم برای آقای بیراوند خارجی ها تره خورد کنند. البته غرض توهین و جسارت به آقای بیراوند نیست . ایشان دارای استعداد هستند. مواظب باشد آنها تله نزارند براش.آنها نیروی خودشان را بیکار نمی گذارند تا یک خارجی را بیارند. ضمنا بدانیم اروپایی ها می خواهند برای خود در باشگاه بلیت بفروشند از کشورهای آسیایی هم یک نفر در تیم خودشان می آرند که آنها بخاطر آن بلیت بخرند. دنبال فروش بلیت باشگاه هستند.
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
داداش شما اصلا فکر نکن
سلام . خدا پشت پناهش باشه انشاالله خیلی زحمت کشیده
سربلند باشید قهرمان
ماشاالله بیرنون داداش گلم موفق باشی ازطرف نویدبیرانوندی بچه خرم آباد
نوش تو جونش .گوارای وجودش .حلالش باشه این پول ..بیرانوند خیلی سختی کشید تا اینجایی که الان ایستاده به ایستد.کارشم درسته .زنده باد پرسپولیس
نمی ارزه
آرزوی موفقیت و شادکامی براش دارم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی