بازدید 20491

روایت کیهان از ماجرای جنجالی محسن چاوشی

روزنامه کیهان در خبری با عنوان «شمشیر جهل این ‌بار توسط همسر خواننده فراری علیه امام علی(ع) کشیده شد!» نوشت: «در پی انتشار یک قطعه موسیقی از سوی یکی از خوانندگان داخلی در وصف امام علی(ع) همسر یکی از خوانندگان کاباره‌ای فراری عصبانی شد!»
کد خبر: ۹۷۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 16 May 2020

 

به گزارش تابناک، این روزنامه در ادامه نوشت: «در سالگرد شهادت امام اول شیعیان انتشار یک قطعه موسیقی در وصف مولای متقیان توسط یکی از خوانندگان ایرانی، باعث شد تا همسر خواننده ایران‌ستیز (ابی) در فضای مجازی با وضعیتی نامتعادل علیه باورهای مذهبی مردم ایران و امام علی(ع) صحبت کند.

طی هفته‌های اخیر، ابراهیم حامدی مشهور به «ابی» به‌ خاطر اظهارات ضد ایرانی و خوش‌رقصی‌اش برای عربستان سعودی، با واکنش‌های منفی بسیاری مواجه شده است. ابی به همراه تعدادی دیگر از خواننده‌های کاباره‌ای و فراری چندی قبل با حضور در یک جشن به میزبانی ولیعهد عربستان،‌ ترانه‌هایی را خواندند. کنسرتی که با استقبال سردی مواجه شد! این‌ بار و همزمان با به شهادت رسیدن امام علی(ع) با شمشیر جهل، همسر ابی به‌ طور مستقیم علیه باورهای مذهبی مردم ایران و حتی امام علی(ع) شمشیر جهل و نفرت کشید!

نکته قابل تأمل این است که همسر ابی در حالی از خواننده داخلی به‌ خاطر ابراز ارادت به حضرت علی(ع) با عنوان «هنرمند حکومتی» یاد کرده است که همسر خودش اخیرا به‌ خاطر گرفتن چند دلار بیشتر، به پا بوس ولیعهد یکی از عقب‌افتاده‌ترین و جانی‌ترین رژیم‌های جهان یعنی رژیم آل‌سعود رفت؛ ابی حتی برای خوشایند پادشاهان عربستان علیه کشور خودش حرف هم زد!

در واقع کنسرت مبتذل و ضد ایرانی عربستان، باعث رسوایی خوانندگانی شد که سال‌ها تظاهر به ایرانی بودن و وطن‌دوستی می‌کردند اما همین مدعیان به خاطر چند دلار،‌ ماهیت سلطنت‌طلب تجزیه‌خواه خود را برملا کردند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۴
کیهان چرا در همه امور دخالت میکند؟؟؟؟
قضاوت بامردم ایران میباشد وبس!!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
قضاوت با ما ولی اگه یه خورده از پولای بن سلمان به ما هم برسه، قضاوت بهتری خواهیم داشت! خخخ
خداوکیلی اگر چاووشی فردا یه کاری بکند که به مذاق کیهان نشینان خوش نیاید هز عرش به فرش خواهد آمد
الله اعلم
آیا سردبیر محترم کیهان هم !! موسیقی پاپ را دنبال می کنند. .. درجریان کنسرت های آن طرف آبی هم هستند . بابا ایول دارن ایشان.آقای شریعتمداری خوبیت نداره تو این عرصه های سخیف وارد نشوید .
ابی آدمی نبود اردلان سرفراز و فرید زلاند آوردنش قاطی آدما. این دو تا معین رو هم خواننده کردن! معین!؟ باورت میشه!؟
پاسخ ها
میثم
| Germany |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
معین انصافااستاد صداست. بی انصافی نکنید
کسی که در مجلس دشمن برای سرگرمی دشمن می رقصد مصداق بارز دیاست است .
تا بوده بوده این آبی و گروه تبهکار ضد اسلامی و ضد ایرانی همیشه شعار های بیجا چه در مجالس و یا خصوصی می دهند و کسانی مثل آقا محسن چاووشی مرد یک چهره و وطن دوست و متعهد به آمار اسلامی مثل خاری چشم دشمنان را کور می کنند..
آماشاااااااااللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حیف است کیهان وارد چنین بازی هایی شود که با اهداف مشکوک راه می افتد؛ تا توجهی را جلب کنند و در تیتر ها باشند
اگر کیهان تو عمرش یه حرف درست زده باشه همینه ....
ابی خط قرمز ماست .چاوشی تواگر صدا داری مردباش ویک کنسرت زنده برگزار کن تا معلوم شود با دستگاه میتوان صدای کلاغ رابه بلبل تغییرداد. خاک کف پای آقای صدا هم نیستی تودماغی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
الان مسئله صدا نیست ، شرافت نداشته دارو دسته ابی و ... است. هیچ خفتی بالاتر از این نیست که بری واسه ادمکشهای صعودی بخونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دشمنی سعودی از زمان پهلوی بویژه در مساله نفت آشکار است. این خوانندگان کار بسیار اشتباهی کردند که در دامن دشمن ایران غش کردند. تکرار میکنم دشمن ایران.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
برو صدای ابی رو که زنده واسه چاووشی خوند گوش کن بعد حرف بزن‌.صدای افتضاح و عربده های خش دار
جالبه کیهان در هر چیزی دخالت می کنه و حرف!!!!! برای گفتن داره !!
خواننده فراری ؟؟!! خوب چرا فراری ؟؟!! چرا تو این کشور و اون کشور کنسرت برگزار میکنه ؟؟!! یعنی اگه اون یا هرکی کوچکترین مخالفتی با شما داشته باشه بخاد تو خاک سرزمین مادریش کنسرت برگزار کنه یا حتی نفس بکشه شما اجازه میدید ؟؟ شما این کشورو با آدمای داخلش به نفع یه گروه فکری مصادره کردید .....
خوانندگان مبتذل وپول پرست وکاسه لیس آمریکاوغرب جایی درایران ندارندوقتی پیروخرفت شدندبعدمیخواهندبرگردندایرانوایران اسلامی جای این کثافتکاران مبتذل نیست مانندابی وتتلو ولس آنجلس نشینها.
جز ناپاک به پاکی نمیتونه توهین کنه
یاعلی
کیهان تو از چاووشی دفاع نکن که باعث ریزش طرفداراش میشی. دم چاووشی گرم به اندازه کافی طرفدار داره، اصن نیازی به طرفداری تو نیست . طرفداری تو، از چاووشی فقط به ضررشه.
اون ابی و خواننده های دیگه هم خودشونو خراب کردن با رفتنشون به عربستان
امان از دست این ملت لجوج و بی منطق. خوب راست می گه کیهان.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم