بازدید 12491
سوژه

آیا جهانبخش به ویروس کرونا مبتلا شده است؟

رسانه های ورزشی ایران بدون اینکه نام بازیکن کرونایی برایتون را بدانند، گمانه زنی کرده اند که این فرد یکی از همبازیان جهانبخش است در حالیکه این بار می تواند خود جهانبخش به ویروس کرونا مبتلا شده باشد.
کد خبر: ۹۷۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 10 May 2020

باشگاه برایتون انگلیس خبر داد تست کرونای سومین بازیکنش مثبت اعلام شد اما نامی از این بازیکن نبرد. حالا این احتمال که جهانبخش هم به کرونا مبتلا شده باشد؛ وجود دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از شبکه «اسکای اسپورت»، پل باربر، رئیس اجرایی باشگاه برایتون انگلیس اعلام کرد تست کرونای سومین بازیکن این تیم مثبت اعلام شد. خوشبختانه نام جهانبخش در بین اسامی دو نفر قبلی وجود نداشت اما با افزایش تعداد کرونایی های این تیم لیگ برتری ، مهاجم تیم ملی ایران هم باید مراقب خود باشد.

رسانه های ورزشی ایران بدون اینکه نام بازیکن کرونایی برایتون را بدانند، گمانه زنی کرده اند که این فرد یکی از همبازیان جهانبخش است در حالیکه این بار می تواند خود جهانبخش به ویروس کرونا مبتلا شده باشد و این احتمال هرچند ضعیف، منتفی نیست. امیدواریم چنین اتفاقی برای بازیکن ارزنده و شایسته تیم ملی ایران نیفتاده باشد.

مشخص نیست این بازیکنان که با تعطیلی تمرینات به کرونا مبتلا شده اند ، چگونه در قرنطینه خانگی نتوانستند از این ویروس دور باشند؟ در این مدت ، کلیه فعالیت های گروهی در این باشگاه تعطیل بوده است و افزایش مبتلایان برایتون نشان از تخطی بازیکنان از اصول بهداشتی دارد.

باربر در مصاحبه خود گفت: این باعث نگرانی ماست. متاسفانه تست کرونای سومین بازیکن ما روز گذشته مثبت اعلام شد. با وجود اینکه در هفته‌های گذشته تمرین گروهی نداشتیم و تمام نکات بهداشتی را رعایت کرده بودیم، ولی متاسفانه یک بازیکن دیگر ما به این ویروس مبتلا شد. به خاطر این خبر ترسی وجود دارد و این ترس طبیعی است، چون تمام باشگاه‌ها از این موضوع ترس دارند. ما تاکید می‌کنیم که تمام تلاش‌های خود را در این زمینه انجام می‌دهیم تا وضعیت بازیکنان بهتر شود.

علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش ایران در این فصل برای برایتون بازی می‌کند. رئیس اجرایی باشگاه برایتون هویت این بازیکن جدید کرونایی را اعلام نکرد. پیش از این ۲ بازیکن برایتون به این ویروس مبتلا شده بودند. 

تبریک توییتری صفحه لیگ جزیره به سوپر گل زیبای علیرضا جهانبخش

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی