بازدید 9772

درخواست مقام آمریکایی برای تحریم جهانی ماهان

سخنگوی وزرات امور خارجه آمریکا با طرح ادعاهایی علیه شرکت هواپیمایی ماهان، خواهان تحریم این شرکت از سوی کشورهای جهان شد.
کد خبر: ۹۷۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 09 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مورگان اورتاگوس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری با مطرح کردن ادعاهایی علیه هواپیمایی ماهان ایران در پی شیوع ویروس کرونا نوشت: ماهان ایر منتشر کننده سلاح‌های دردسرساز کشتار جمعی است و از تروریسم و حکومت مادورو حمایت می‌کند، همچنین گفته می‌شود که این شرکت هواپیمایی ویروس کرونا را گسترش می‌دهد!

اورتاگوس در تلاش برای ترغیب کشورهای دیگر به حمایت از این موضع غیر قانونی آمریکا علیه یک شرکت هواپیمایی نوشت: با خارج نگه داشتن ماهان ایر از کشورتان، از ویروس کرونا و خطرات تحریم‌ها دوری کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲
ماهان به هموطنان خودش هم رحم نکرد و ویروس کرونا رو به ایران آورد .
تابناک اول جواب بده چرا مانند این ها وقتی ماهان پرواز می کرد ان هم با درخواست وزارت بهداشت و خارجه برای سفر تو می امدی و می گفتی ماهان فلان است و دارد..... و اسم شرکت را خراب می کردی ولی اسمی از درخواست دستگاه های متولی نمی گفتی؟
اول این را جواب بده
بدبختها ببین به چه روزی رسیدن که این طور ناشیانه روی کرونا مانور می دهند و می گویند اگر می خواهید کرونا نگیرید این شرکت را راه ندهید خخخخخخه
کاملا درست گفته ،،،بخش زیادی از مردم ایران هم عقیده دارن ماهان ایر باعث ورود کرونا به ایران شده است،،،لطفا منتشر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
نه من عقیده ندارم
آمریکا آرزوهای بزرگ و نشدنی دارد و برای رسیدن به آرزوهایش حتی التماس هم می کند. ماهان شهریست در کنار آرامگاه شاه نعمت الله ولی و هواپیمایی ماهان نامش را از او گرفته و به این سادگی نمیتوان از دستش راحت شد. این شرکت هواپیمایی نامش را از شهری گرفته که تا تاریخ قد می دهد وجود داشته و هزاران جنگ را پشت سر گذاشته.
با عرض سلام ... خوش به حال امریکا بعضی از ایرانی ها ی بی هویت وبی غیرت از قلدارهای امریکا دفاع می کنند .
یه مشت احمق واقعا
به چه روزی افتاده دولت آمریکا چرا داره اینکارا رو میکنه ؟!!!!
باشه
به هر حال این ویروس وارد ایران هم میشد مانند خیلی از کشورهای پیشرفته که برای ایمن سازی کشورشان، خودشونو به اب و اتش زدند. پس تنها خط هوایی استاندارد ایران را خودمون محکوم نکنیم. به اندازه کافی دشمنای ایران این کار رو میکنند. به نظرم امریکا برای تسلیم کردن مردم ایران اخرین زجه هاشو میزنه.
با وجود قصور ماهان،این اظهارات مقامات امریکا برای سر پوش به عملکرد افتضاح ترامپ است
امروز مردم آمریکا عملکرد خوب اوباما در زمینه آنفولانزای خوکی در سال ۲۰۰۹ را با افتضاح ترامپ در زمینه کرونا در سال ۲۰۲۰ مقایسه می کنند و محبوبیت دولت او کاهش می یابد،طبیعتا این دولت بی درایت به جای پاسخ صحیح و مسئولانه به افکار عمومی و کارشناسان به ماشین تبلیغات روی اورده و فرماندهی این جنگ رسانه ای هم با پمپئو است تا طرفداران ترامپ بیش تر از این کم نشود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست