بازدید 75549
دو هزار و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مخالفت آیت‌الله جنتی با اصلاح قانون انتخابات / مجری‌ شدن یک روحانی، در شأن روحانیت نیست/ مهریه میترا را همسر اول نجفی داد / محققی که روی منشأ "کروناویروس" کار می‌کرد، به قتل رسید

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند کیهان: نمایندگانی که از سوی مردم طرد شدند چرت و پرت می‌گویند / واکنش ایران به ماجرای مرگ شهروندان افغانستانی/ انهدام دو تیم تروریستی تجزیه طلب در آذربایجان و کردستان و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 06 May 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آیت‌الله جنتی: مصوبه اخیر مجلس به دنبال بی خاصیت کردن احراز صلاحیت داوطلبان است

دبیر شورای نگهبان با اشاره به طرح اخیر مجلس دهم موسوم به اصلاح قانون انتخابات گفت: من به رئیس مجلس گفتم که باید اصلاح قانون انتخابات ناظر به سیاست‌های کلی انتخابات باشد، اما متاسفانه طرح اخیر نه تنها هیچ نسبتی با سیاست‌های کلی انتخابات ندارد، بلکه با هدف بی خاصیت کردن احراز صلاحیت داوطلبان طراحی و تصویب شده است. آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه هفددهم اردیبهشت ۱۳۹۹) در جلسه این شورا ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: اتفاق مبارکی که به نام حرکت مومنانه در راستای کمک مردم به یکدیگر در این ایام کرونا آغاز شده، اقدامی بسیار خوب است که باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: با تلاش مسئولان و هشیاری و مراقبت‌های مردم باید به کاهش و ریشه کنی ویروس کرونا برسیم و انشاءالله با عنایت خدای متعال، به زودی شر این ویروس منحوس از سر مردم جهان، شیعیان عالم به وی‍‍ژه مردم عزیز کشورمان کنده شود. آیت‌الله جنتی در ادامه نطق پیش از دستور خود به ماجرای طرح اخیر مجلس دهم موسوم به اصلاح قانون انتخابات که از سوی عده‌ای از نمایندگان طراحی شده اشاره کرد و گفت: در حالی که ما مدت‌ها و پیش از برگزاری انتخابات اخیر، درباره اصلاح قانون انتخابات فریاد زدیم و مطالبه کردیم، مجلس محترم هیچ توجهی به این امر نکرد و حالا و در روز‌های پایانی خود تازه به فکر اصلاح قانون انتخابات آنهم با این کیفیت افتاده است.

کیهان: نمایندگانی که از سوی مردم طرد شدند چرت و پرت می‌گویند

روزنامه کیهان نوشت: گفت: نمایندگانی که در انتخابات اخیر از جانب مردم طرد شده‌اند، بد‌جوری به پر و پای نمایندگان مجلس یازدهم می‌پیچند و علیه مجلسی که هنوز تشکیل نشده چرت و پرت می‌گویند!
گفتم: می‌دانند که یکی از اولین اقدامات مجلس یازدهم، تعقیب نزدیک به ۸۰ نماینده مجلس کنونی است که بیت‌المال را هپل هپو کرده‌اند.
گفت: ایول! پس بگو که چرا خودشان را به آب و آتش می‌زنند تا ماجرای دزدی آن‌ها از بیت‌المال در حاشیه قرار گرفته و فراموش شود!
گفتم: عده‌ای به یک قلعه حمله کرده بودند، یکی از نگهبانان قلعه با پرتاب سنگ ملاج رئیس مهاجمان را غرق خون کرد و یارو در حالی که از درد به خود می‌پیچید فریاد کشید و به نگهبان قلعه گفت؛ مگر سپر به این بزرگی را در دست من نمی‌بینی که سنگ را به وسط ملاجم می‌زنی؟!

افشین علا: مجری‌ شدن یک روحانی، در شأن روحانیت نیست

افشین علا، شاعر و نویسنده در روزنامه اطلاعات نوشت: به مسئولان محترم سیما توصیه می کنم برای آینده، به کیفیت آیتم‌های مذهبی بیشتر از کمیت و تعدد آن‌ها اهمیت بدهند. همان گونه که امسال شاهد بودیم در برخی شب‌ها بعد از افطار، پخش دقایق کوتاهی از درس خارج فقه رهبر انقلاب، بیش از ساعت‌ها سخنرانی‌های رایج، اثرگذار و مغتنم بوده است. در برنامه‌های مجری محور نیز باید در انتخاب افراد، به فضل و دانش آنان توجه بیشتری شود. مثال آموزه‌های ناب استاد ساعد باقری کجا و لفاظی‌های مالل آور برخی مجریان محترم و مداحان گرامی کجا؟ این که به یک روحانی ارجمند نقش مجری برنامه‌ای عوام پسند بدهیم، در شأن روحانیت نیست. ادبیات و مضامین سخنان یک روحانی است که باید جذاب باشد، نه آن که منبر را به استیج تبدیل کنیم. همان گونه که برای بهروز شدن، الزام نیست برخی سلبریتی‌های عزیز را در جایگاه نظریه پردازی بنشانیم. سرزمین ما صاحب ثروت‌های بی شمار در حیطه علم و ادب و عرفان است. بهره گیری از جواهرات بدلی، مصداق بارز ناسپاسی و کفران این نعمت الهی است.»

واکنش ایران به ماجرای مرگ شهروندان افغانستانی

«سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر تداوم فضاسازی برخی رسانه‌های بیگانه ـ که با پول‌های نفتی اداره می‌شوند ـ در خصوص وقوع حادثه برای برخی شهروندان افغانستان در منطقه مرزی با ایران تاکید کرد: همان گونه که پیشتر توسط مقامات مختلف کشورمان بیان شد اخبار منتشره مبنی بر اینکه تعدادی از اتباع افغانستان توسط مرزبانان ایرانی مجبور به بازگشت به افغانستان با عبور از رودخانه هریررود شده و دچار حادثه شده اند را قویا تکذیب می‌کنیم. سید عباس موسوی افزود: به ‌رغم بی ارتباط بودن موضوع به ایران و با توجه به درخواست مقامات افغانستان، این وزارتخانه بدلیل روابط برادرانه مبتنی بر اصول حسن نیت و حسن همجواری بین دو کشور، امروز چهارشنبه طی یادداشتی رسمی به سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران آمادگی مقامات ذیربط در ایران را برای همکاری مشترک با طرف افغانستانی برای بررسی ادعا‌های مطرح اعلام کرد. موسوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مرز‌های خود با افغانستان را مرز‌های صلح و دوستی دانسته و بر عزم و اراده خود برای تداوم روابط دوستانه و برادرانه با کشور جمهوری اسلامی افغانستان بر اساس احترام متقابل تاکید می‌نماید.

مهریه میترا را همسر اول نجفی داد

وکیل محمدعلی نجفی درباره پرداخت مهریه میترا استاد گفت: شما اگر به دادگاه‌های خانواده مراجعه کنید، تعیین سکه‌های کلان در بسیاری پرونده‌ها وجود دارد. این بحث از پرونده خارج است و اخلاقیات را مطرح می‌کنید. حداقل آقای نجفی دین خود به این خانواده را پرداخت کرده است. من قبول دارم مبلغ سنگین است. اگر همسر (اول) آقای نجفی کمک نمی‌کرد، او قدرت پرداخت را نداشت. این که این میزان مهریه تعیین شده، توافق است.

توییت سخنگوی وزارت بهداشت درباره «قتل/خودکشی؟!» یک محقق چینی

سخنگوی وزارت بهداشت از مرگ ابهام‌برانگیز یک محقق چینی که در بر روی منشأ کروناویروس جدید کار می‌کرد، خبر داد. کیانوش جهانپور در حساب توییتری خود نوشت: «قتل/خودکشی؟! بینگ لئو، محقق ۳۷ ساله چینی که هفته‌های اخیر ظاهرا در دانشگاه پیتسبورگ روی منشا #کروناویروس جدید تمرکز داشته است هم بر ابهامات معمای #کرونا افزود. جسد دکتر لیوی ۳۷ ساله در آپارتمان شخصی خود یافت شده است ... .»

انهدام دو تیم تروریستی تجزیه طلب در آذربایجان و کردستان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات کل آذربایجان و کردستان موفق شدند، دو تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب که برای اقدامت ایذایی و تروریستی از اقلیم همسایه وارد کشور شده بودند را رصد و منهدم نمایند. طی عملیات اطلاعاتی موثر صورت گرفته ۱۶ نفر از عناصر تروریست به همراه ۲ قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، ۲ قبضه نارنجک جنگی، ۷ عدد خشاب و ۲۴۰ عدد فشنگ به همراه تجهیزات انفجاری بازداشت شدند. سرکرده این کروهک تروریستی تحت حمایت یکی از کشور‌های مرتجع عربی و در اروپا مستقر است. برخی از تروریست‌های دستگیر شده، در ترور و به شهادت رساندن افراد بی گناه و اخاذی از تولید کنندگان و تجار در غرب کشور نقش داشته اند. یکی از تیم‌های تروریستی در اقدامی جنایتکارانه فرزند یکی از هواداران نظام را مظلومانه به شهادت رسانده است.

محققی که روی منشأ "کروناویروس" کار می‌کرد، به قتل رسید

جسد دکتر "بینگ لو" (Bing Liu) محقق ۳۷ ساله چینی که استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه "پیتسبرگ" بود و روی منشا کروناویروس کار می‌کرد، در خانه این محقق پیدا شد. پلیس معتقد است این پرونده "قتل" است. دپارتمان پزشکی و زیست شناسی سیستمی و محاسباتی دانشگاه " پیتسبرگ" که "بینگ لو" در آنجا تحقیق می‌کرد، در بیانیه‌ای گفت: تمرکز کار تحقیقاتی "بینگ لو" روی علوم اساسی "کروناویروس" بود. وی در آستانه یافتن تحقیقات بسیار مهم درباره یافتن مکانیسم‌های سلولی بود که سبب ایجاد "کووید-۱۹" می‌شوند. این دپارتمان اعلام کرده که قصد دارد تلاش‌های این محقق را ادامه دهد. پلیس اعلام کرد: "بینگ لو" در خانه خود در شمال " پیتسبرگ" توسط یک مرد چینی به ضرب گلوله کشته شد. گفته شده قاتل که یک مرد ۴۶ ساله چینی به نام "هائو گو" (Hao Gu) بوده است، پس از قتل بینگ لو، به داخل ماشین خود رفته و خود را هم با شلیک گلوله کشته است. پلیس گفت: هر دو آن‌ها یکدیگر را می‌شناختند، اما رابطه آن‌ها به تحقیق لو درباره "کروناویروس" مرتبط نبوده است. البته انگیزه اصلی این قتل هنوز فاش نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۱۴
زنه مهریه رو با خون بها یه جا پرداخته
دشمنی هووها حد و مرزی نداره
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اینجوری هم میشه دید که ببین شوهر اول چی کشیده که بنفع نجفی اومده وسط


پس قضاوت نکن...چون هیچکدام نمی دانیم قضیه چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
من دلال بورس هستم. آقا بهترین شغله. از دلالی ماشین و دلار و سکه بهتره چون میشینی تو خونه و آب پرتقالتو میخوری و روزی 5 درصد سود بدون زحمت و ترس از بگیر و ببند و کرونا میکنی و تازه مالیات هم نمیخواد بدی. کسی هم بهت نمیگه سربار و زالو . بهترین دلالی دلالی بورسه. از ایکس میخرم میفروشم گرونتر به ایگرگ.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
شما اصولگرایان چرا دنبال این حرف های خاله زنکی هستین . نه به ان اخلاق مداری و محسنات و صفات که روز شب سر به فلک کشیده ....
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
چرا از اول گفتید کار امریکا هست و حالا بعد از تحقیقات معلوم شد کار چین بوده
حسن کلیدساز
| Netherlands |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
درقرون وسطا هم کلیسا همین برنامه هارا سرمردم اروپا پیاده کردند که امروز جهان متمدن سکولارشده
طناز
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
خواستم ببینم منظورکامنت گذار ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اینا امروزی ها رو ....... حساب نمیکنن
آیندگان براشون مهمه؟ ازاون چندتا نقطه چیه
طناز
| Netherlands |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
من موندم مردم چرا دنبال بازنشستگی آیت اله جنتی هستن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اولین لازنه و ملزوم دمکراسی قدرت احزاب متشکل از قدرت سیاسی مردم بود که اصولگرایان همه را برکنار کردند . لذا اگر قدرت حزبی وجود ندارد. میگوید شرایط همینی که هست . یا قبول کن و تسلیم باش یا برو خارج از کشور . یعنی گرانی و بیکاری و اختلاس و ظلم و فشار سیاسی را تحمل کن . اگر داد و فریاد کردی فتنه گر و باعی و یاغی هستی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
طناز
سوالت را زیر همان کامنت که نقطعه چین داشت میبردی نه اینجا استاد
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
قاتل نجفی پدر نبوده. اومد قتل رو به گردن گرفت به نفع دختر. مادرش هم خونبها( بخوانید حق السکوت) را داد تا پرونده مختومه شود و خلاص!!
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
قاتل نجفی پدر نبوده. اومد قتل رو به گردن گرفت به نفع دختر. مادرش هم خونبها( بخوانید حق السکوت) را داد تا پرونده مختومه شود و خلاص!!
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
با حذف چند صفر از پول ملی و تبدیل به تومان ...مثلا کارمند و کارگری دو میلیون پانصد هزارتومان دریافتی دارد . حالا با با حدف صفرها میشود ۲۵۰ تومان . آیا ساختمان مسکونی که یک میلیارد بوده تغییر میکند ؟ مثلا پراید ۹۰‌میلیونی میشود ۹۰۰ تومان . مثلا سه ماه پس انداز میکنم یک‌پراید میخرم ؟ یا نه فقط ارزش پول پایین‌میاید . اگر این باشد فاجعه نیست ؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
شکایت از قاضی را که پیش خود قاضی نمیبرند که ......
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت
دلار ۱۶۳۵۰
سکه ۶۷۵۰۰۰۰
پراید ۱۰۲ میلیون ناقابل !!!
مملکت به حال خودش رها شده
علی برکت الله !!!!
جوون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
چقدر شما.....
نمیبینید کسیکه بهش ظلم شدخ اومده به کمک ظالم؟؟؟؟
واقها طرز فکرتون خطرنامه
انتظار موافقت اقای جنتی و کیهان رو داشتید؟
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
برعکس ! مخالفت اینها راه را نشان میدهد! یعنی طرح اصلاح قانون انتخابات طرح درستی است که صدای دیگران بلند شده و ناله سر می‌دهند!
ناشناس
| France |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دوست عزیز این راه نیست کوچه بنبسته نمیشه قانون علیه کسی نوشت که خودش قراره تایید کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
حتی اگر ۹۸ درصد مردم هم موافق کنار گذاشتن نظارت استصوابی شورای نگهبان باشند
امکان ندارد تغییری حاصل گردد !!!!؟؟
آمريك
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
با سلام مدت هاست نظرات گوناگون را دنبال مي كنم حقيقتا تعجب آور است كه كاربران در هرچيزي نظر مي دهند كه بسياري از اين موارد كاملا اشكار از است كه در تمام عمر خود تنها در فضاي مجازي چند كلمه مطالعه دارند و اين قصه همچنان ادامه دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
آقای جنتی عزیز !! این کلیات رو نمایندگان مردم تصویب کردن ؛ مخالفت شما با این مصوبه یعنی مخالفت با تمام مردم کشور .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
مردم سالاری دینی !!!!؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| France |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
قانونی که نماینده ها در مورد انتخابات تصویب کرده اند دقیقا مثل اینه که وقتی شما برای آبجیتون خواستگار اومد حق نداشته باشید خودتون در موردش تحقیق کنید
و اگه تحقیق کنید و بهتون بگن که طرف آدم خوبی نیست نباید اعتنا کنید بلکه باید برید ببینید پرونده قضایی داره یا نه
یک کاری بکنید آیندگان به نیکی از شما یاد کنند.
تا حالا که اینطور نبوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اینا امروزی ها رو ....... حساب نمیکنن
آیندگان براشون مهمه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
واقعا اگر فکر ابرو و اعتبار ، خودتان نیستید
حداقل بفکر لطمه ای که به دین اسلام میزنید باشید !؟
اکثر مردم را ذله کردید
و در رنج و عذاب هستند
و کسی نمی تواند برای خود و خانواده اش کاری بکند
و اکثر جوانان حداقل ده پانزده سال از زمان تشکیل
زندگی مشترکشان گذشته و دیگر هیچ!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
چرا دولت بدهی ۲۶۰ هزار میلیاردی اش
به صندوق تامین اجتماعی را نمی دهد ؟
چرا باید به این دلیل تعداد ۳ میلیون نفر از بازنشستگان سالخورده و گرفتار تامین اجتماعی با ماهی یک و هشتصد با تحمل رنج و شرمندگی در سخت ترین شرایط بسر کنند ؟
چرا رهبری دستورات مقتضی و فوری و جدی را به دولت برای احقاق حقوق گسترده ای که به این مطلومان سالخورده میکند
نمی دهند ؟
نمی دهند ؟
ما به چه کسی شکایت کنیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
دولت مبلغ ۲۶۰هزار میلیارد تومان به صندوق تامین اجتماعی بدهکار است
و مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان را که دو ساله ، قول داده بود را نمی پردازد!؟
، تا ۳ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی که صاحبان واقعی صندوق هستند بتوانند
حداقل حقوق ، همسان شده با بازنشستگان کشوری و لشگری را دریافت کنند !!؟؟
دولت واقعا دارد به این سالخوردگان مظلوم اجحاف و ظلم و ستم میکند
و هیچ کسی جرات ندارد تا از دولت بازخواست کند !!!!؟
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
کیهان نوشته :نمایندگانی که ازسوی ملت طردشده اند،چرت پرت می گویند" اولا کدام مردم؟همان بیست درصدی که باهزارسلام وصلوات پای صندوقها آوردند؟دوماًاگرهمین مظلب رو گه حاوی توهین به آرای مردم است یک روزنامه اصلاح طلب نوشته بود،ازسوی دادگاه مطبوعات به جرم اهانت به مجلس درش تخته می شد.کیهان ازچه رانتی استفاده می کندکه دیگرمطبوعات آن راندارند؟
بالاخره صدای خیانت دولت چین در میاد و مانند هزاران ماله کشی دیگر برادر ظریف و برادر شریعتمداری شروع به سینه سپر کردن خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
وهان جایو ویروس قایم هو دنیا به گند هو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
امیدواریم مسئولین جمهوری اسلامی که مرتب پیگیر قتل خاشقچی بودن ،پیگیر قتل این محقق چینی هم باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
الان ظریف و عراقچی بیانیه می دن طرف خود به خود مرده
ظاهرا فقط کیهان چرت و پرت نمی گوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دقیقا کیهان از همین ناراحته که یه عده دیگه هم اومدن و چرت و پرت گفتن چون بالاخره پا توی کفش کیهان کردن دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
وطن امروز و جوان
قصد دارند تا از کیهان سبقت بگیرند
و برای شروع جنگ بشدت بی تابی میکنند !؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
نگیدانتخاب مردم بگیدمنتخبین اقلیت مردم
این دسته هم که دارند مجلس هیچ هنری غیر از گرونی و تورم افسار گسیخته ندارند.
مردم یراشون اصولگرا و اصلاح طلب اهمیتی نداره
خود اصلاح طلبا هم دیگه میگن این بازی تموم شده است
ولی کیهان شریعتمداری هنوز میگه بچه ها بیاین اصلاحات بازی کنیم
واقعا عجب مملکت بی حساب و کتابی داریم. قانونی را 270 نفر که به اصطلاح منتخب مردم هستند تصویب می کنند آنوقت جنتی آنرا با تیپا هوا می کند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
یه زمانی همین مجلس برجام رو تو 20 دقیقه تصویب کرد و اینهمه هزینه برای مردم تراشید وکالت رئیس جمهور با 24میلیون رای میگه برجام دیگه مرده در حالی که یه زمانی قرار بود حتی مشکل آب خوردنمون هم با بر جام حل بشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
رضا ؟ نگفتی امریکا برای چی از برجام خارج شد . یک بار دیگر مطالعه کن . یا خودت بگو چرا خارج شد . اگر در اینجا علت را نوشتی بعد قصاوت با کاربران خواهد بود . ۴ ماه فرصت برای بررسی داد . ۴ ماه با اروپا رایزنی کرد . ۱۰ سال رایزنی و چانه زنی این بود که غنی سازی صلح امیز باشد . ....‌برو گام ششم
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
حاج رضا ؟ ساعت داره ۱۲ شب میشه . نگفتی . چرا برجام اینجوری شد . چرا علم الهدی دیگه چیزی نمیگه . احمد خاتمی و ضرغامی و ازغدی و کیهان چیزی نمیگن ؟ آیا واقعا در اچمز سیاسی گیر کردن؟ یا نه اگر بیشتر بر طبل بکوبن . ممکن هست حق غنی سازی از ایران هم‌گرفته بشه ‌ اینطور نیست ؟ چون دول متحد غربی در اتاق سیاسی و فکری به این نتیجه رسیدند که دیگر به هیچ‌کشوری حق غنی سازی ندهند حتی صلح امیز .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
من رضا نیستم ولی می دونم چرا آمریکا از برجام خارج شد
روز بعد از تصویب برجام ما اعلام کردیم که شرکتهای آمریکایی را به ایران راه نخواهیم داد
اروپا هم که ذوق مرگ شده بود حمله کرد به ایران و قراردادهای چرب و شیرین نوشا ولی آمریکا از بازار ایران محروم ماند
ترامپ کاسب مسلک هم گفت دیگی که به ما نجوشه سر سگ توش بجوشه و زد زیر میز برجام
تند رو ها هم آب به آسیاب ترامپ ریختند
برای اسرائیل خط و نشان کشیدند و..
با پول حاصل از برجام گروههای جهادی منطقه را علیه اسرائیل تجهیز کردیم
جمیع این شرایط برجام را نابود کرد
حالا تاوان این مشکلات و تحریم ها را مردم می پردازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
اگرجنتی این طرح رارد نکنه خودایشان وکلی آدم
بازنشسته که مخصوصا درزمان انتخابات دورهم جمع
میشوند وسرسفره نظارت مینشینندوبهره مندمیشوند وباآبروی بسیاری ازافرادی که درخط سیاسی خود نیستند بازی میکنندوبه هیچکس پاسخگونیستند دچاربیکاری شده ودیگراشتغال زایی نخواهند داشت
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
جناب متن برجام کاملا مشخص هست که در مورد چی میباشد.
یادم زمان جلیلی تو مذاکرات ایران ۵ تا پیشنهاد داد که طرف امریکائی دادش بلند شد که دو موردش چه ربطی به هسته ای داره ولی حالا
بقیه موارد یه مرتبه مرتبط شرن به هسته ای؟
اقای شریعتمداری باز تریبون را تنها در دست دارد و دور برداشته است!جناب جنتی هم دلگیر است که چرا نمایندگان با ایشان قبل از اعلام قانون انتخابات مشورت نکرده اند.
این است دمکراسی و مردمسالاری!؟
عمرا قاتل خودکشی کرده باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
منم میگم خودشون کشتنش .
ان شا الله بعد از پایان دادگاه آقای نجفی، یکی پیدا بشه جواب بده ایشان این همه پول را از حقوق وزارت پس انداز کرده یا از تدریس در دانشگاه یا .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
این ده میلیارد تومن ، که چیزی نیست !!؟؟
من که گفتم مجلس بی اختیاره هنوز کامنتم خشک نشد که نوشتم مجلس هرکاری کنه نمیتونه اختیارات شورای نگهبانو کم کنه دیدید جنتی چه تودهنی زد تازه بابا نذاشت مصوبه به دستش برسه روهوا برش گردوند بله میزان رای ملته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
غفور
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
جدا با رای مردم چه کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
مجلسی که خودش حقوق خودش رو زیاد کنه و به نظارت بر خودش رای نده معلومه که نباید به حرف هایش اهمیت داد‌
مدرس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
این یعنی به توپ بستن مجلس
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
یعنی مقایسه حق وتوی امریکا در مسایل سیاسی . انوقت همیشه اصولگرایان نالان در مجالس بین امللی در نطق های اتیشین که امریکا با حق وتو حق کشورها را نادیده میگیرد . انوقت مقایسه ان با رد و حق وتوی شورای نگهبان و مطالبات مردم و نمایندگان مردم ....تفاوت ها را ببینید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
این 2151 چی میگه دیگه ؟!؟
مسئولان کهنسال کشور را به عقب هل ندهند
پاسخ ها
حلبی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
به عقب که هیچی به عصر حجر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
حالا یه نفر این حرف رو بزنه که عضو تیم ملی ژیمناستیک باشه نه مخاطب تابناک
عباس
| Netherlands |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
شان شون چیه دقیقا
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
دوران قاجار رافرموش کن
معلومه که جناب جنتی از تغییر قوانین ناراحت هستند
خودشون انتخاب می کنند و به مردم تحمیل می کنند و در نهایت هم مردم را سرزنش می کنند که چرا اون که ما بیشتر دوست داشتیم انتخاب نکردین !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
درست گفته اند بعضی ها هرچه سن وسالش بالاترمیرود حرص وطعمه پست ومقام ومال دنیا پیش او بیشترشده فکرمیکند100سال دیگرهم عمرمیکند
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
هیچ کس دکان خودش را تخته نمی کنه
باز مشخص شد مجلس یک قوه بی اختیار است
پاسخ ها
نماینده سابق
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
بیزنس خوبیه
عباس
| Netherlands |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
قوه نه عژیژم باطری
سوال بزرگ اینه که خانهواده ی جناب نجفی چقدر ثروت داشته اند ؟
چرا دیگر خانواده های ایرانی از این ثروتها ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
با اینکه خودم ثروتمند نیستم ولی منفی دادم
کره شمالی نیست که 99 درصد مردم به یک میزان پول داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
ملت ایران همگی می خواهند بفهمند که نجفی ایبن همه پول از کگا آورده وداده به میترا معلوم می شود که چرا مملکت روز به روز بدتر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
21:54
منظورت هز ملت ایران خودتی و جماعتی تنگ نظر شبیه خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
ناشناس 21:05
من هم دلم می خواد بدونم امثال نجفی در این مملکت چقدر حقوق گرفته اند که این همه ثروت دارند
بخیل و تنگ نظر هم نیستم فقط می خوام بدونم در حالی که ماها در فقر و بیکاری غوطه ور هستیم اون بالاها چه خبره ؟!
نمایندگان قدیم و جدید وجود ندارد همگی تایید همان شورای نگهبان هستند و نه غیر .
شمارسانه ها چرا تابع قدرت هستید مگه رسالتتون احقاق حق وتعالی جامعه نیست اگرهست بنویسید نظارت استصوابی مردم کنارگذاشته شدند بنویسید مردم وقتی رئیس جمهور ومجلس رو بی اختیار ببینن لزومی نمی بینن درتشریفات انتخابات شرکت کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
به همان دلیل که شما نماینده ها هستید
نمایندگان در طول 40 سال تا توانستند خوردند واتفاقی هم برایشان نیفتاد در حالیکه دولت بخوبی از کم وکیف دارائی برادران نماینده خودی یا بقول حضرت عالیمقام جناب نوبخت ذخایرنظام قبل از نماینده شدن وبعد را کاملا اگاه و میداند که چه ثروتی بهم زده اند ولی کو دادرس و فریادرسی
پاسخ ها
داود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
این ذخائر نظام چرا مارا به خاک سیاه نشاندند 6تا فرزند مجد خجالت میکشم با اقوامم روبرو بشم تلفونو ازبرق کشیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
کسی که 6 تا بچه مجرد داره
تلفن رو از برق میکشه
توی تابناک نظر مینویسه
من که ازش قطع امید کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
کسی که توی این شرایط
منظورم از 40 سال قبل تا به حال که درگیر جنگ و بحران و تحریم بوده ایم 6 تا بچه آورده واقعا عقلش گرده
حقشه هر چی بد بختی بکشه
آخه 6 تا بچه می خوای چکار ؟
كى چرت و پرت ميگه؟ مگه اينها از فيلتر شوراى نگهبان رد نشدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
تو چی میگی این وسط باباپیر
وقتی نظرات رو سانسور میکنی و گزینشی نشر میکنی قسمت نظرات رو ببند چون بیشتر بهت میاد تابناک ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
حالا اینایی که سانسور نکرده مگه چه تحفه ایه
حیدرخانی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
مگه نمیدونی ما درفیلتر خودکفا شدیم
هرگاه کیهان وشورای پرقدرت حرفشون یکی شد یعنی قراراست بلائی برسرملت بیاید اگه اینم غیرقابل انتشار باشه دیگه چه توقعی دارید
در باره چین فکر بد نکنید کیهان ناراحت میشه
مگه قرار بود اقاى جنتى موافق اصلاح قانون انتخابات باشد!!!!!
این خاکیه که خودمون برسر خودمون ریختیم کرونارو نمیگم
پاسخ ها
بچه قم
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
فهمیدم اینکه هی لیست دادن هی رای دادیم هی احساساتوتحریک کردن هی عقلوزیر پاگذاشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
ناشناس 22:08
ما همیشه از ترس یک بد تر به بد رای دادیم
من اعتقاد دارم با امکانات موجود درست رای دادیم
یا وقتی بین دو بدترین گیر کردیم اصلا رای ندادیم
مشکل اونجاست که رای ما اصلا مهم نیست
ما داریم از بین کسانی که قبل انتخاب شده اند و در باطن کسانی که از فیلتر شورای نگهبان گذشته اند در اصول هیییییچ فرقی با هم ندارند
کلی زحمت به خودم و نوشتم دادم هر چند اطمینان دارم تابناک حرف حساب را یا سانسور می کند یا تیکه پاره
زینال بندری چی شد ببینیم نظرش درمورد حرفای جنتی و شریعتمداری چیه
روزنامه کیهان با نوشته هاش کیلوی چنده ؟
تابی وقت گیراوردی سرافطاری حرفای جنتی وشریعتمداری رونوشتی صب بنویس یا اگه اگه شب مینویسی کامنتارو درج کن اعصابم خط خطی شد یادم نبود به برخی نمیشه نقد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دبیر شورای نگهبان مصوبه جدید مجلس در باره اصلاح قانون انتخابات بی خاصیت کررن اهراز صلاحیت نمایندگان هست ....مگر اقای جنتی در موقع انتخابات خودشان نگفتند ایکاش نمایندگان مجلس قانون انتخابات را اصلاح میکردند اینهم اصلاح قانون .....
حدف دکتر بنیک لو بخاطر جلوگیری از فاش شدن نقش چین در ساخت و اشاعه کرونا
ویروس منحوس چینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
نگو! احساسات برخى جريحه دار ميشه!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
لباس چینی . کالای چینی . سیاست چینی . ایدولوژی چینی و ویروس چینی هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
بد تر از همه 400 طلبه ی چینی که معلوم نیست با پول بیت المال ما قراره چه گلی به سر مردم ایران یزنند
ایت الله حنتی با چه مجوزی در کار قانون گذاری دخالت میکنند..هر وقت تصویب شد و به شورا رفت ایشان مثل همیشه هر کاری دلشان خواست بکنند..اما با اعلام نظر پیش از ارسال به شورا مثل قاضی میمانند که نسبت به موضوعی قبل از دادگاه نظر داده باشند..ایشان دیگر نمیتواند قاضی ان موضوع باشد
پاسخ ها
طناز
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
منظورتو نفهمیدم یعنی چیکارباهاشون بکنه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
تناز . اسم مستعار زیبایی انتخاب کردی . منظور ش این هست که هنوز پردنده و شاکی و متهم پیش قاضی و وکیل دادگاه نرفتند نرفتند قاضی دادگاه علنا حکم را صادر کرده . یعنی شورای نگهبان حق وتوداره . جمعیت ۳۵ میلیون بود اعضای شورا ۱۲ نفر . جمعیت ۹۰ میلیون اعضا همان ۱۲ نفر هست ...
آقای جهانپور بد نیست که از پامپئو بپرسید که آیا شغلی در وزارت امور خارجه آمریکا برای شما دارد یا نه. فکر کنم شما در آنجا بهتر می توانید خدمت کنید.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
کفر مگه با معنای انکار خداوند نیست.چین کمونیست مگه دشمن خدا نیست چطور شده دوست مسلمان.یا للعجب
مجری‌گری یک روحانی هیچ اشکالی ندارد...البته اجرای این آقا ضعیف بود...مثل اغلب مجریان بی سواد صدا و سیما که کارشان فخر فروشی و اظهار فضل توخالیست...اما نباید آدرس غلط داد مقصر صدا و سیما است...
پاسخ ها
مادرمجردا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اینا میخوان بگن ما درتمام خیرات ومبرات علامه ایم ولی دخترای ما چرا بی شوهرمانده اند چرا توکشورمرد پیدانمیشه اینارو بگیره مقصر کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
اگر دختران مجرد مانده اند یعنی پسران هم مجرد مانده اند
طوری حرف نزنید که گویا نداشتن توان ازدواج گرفتاری دختران است
پسران هم گرفتار هستند و حتی بیشتر از دختران
پسر بیکار و مجرد خیلی بد دردیه
روزنامه هایی که از سوی مردم طرد شدن چی؟ چرا هنوز دارن می نویسن؟!
پاسخ ها
شاخ شکسته
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اونا وصلن
آقای جنتی قصد بازنشستگی ندارند یا کسی نداریم جایگزین ایشان شود. البته کار از این مسائل گذشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
آقای جنتی اگه در 50 سالگی بازنشسته شد بود دوباره در 80 سالگی هم بازنشسته بوذ الان 16 سال سابقه کار داشت
ترکاشوند
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
کسی که درحد ایشان وکفو ایشان باشد درجهان پیدانمیشود
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
آقایان با تفکر اصولگرایی حتی در سن ۹۰ سالگی از قدرت کنار نمیروند . میگویند اگر ما نباشیم سیاست در خطر هست . باید باشیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
جنتی میداند که با حقوق بک میلیون و هشتصد هزار تومان بازنشستگی
نمی تواند زنذگی کند لذا ، بازنشسته نمی شود
عباس موسوی گفت . قویا برگرداندن افعانی ها توسط مرزبانان ایران از طریق رودخانه را در میکنم .... خودشان از رودخانه عبور کردند و غرق شدند . افعانی ها وقتی یک نفر یا دو نفر غرق شدند چرا دومی و سومی و چهارمی غرق شدند چرا اولی عرق شد بقیه عقب نشینی نکردند چرا همه با هم غرق شدند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
انگار خیلی دوست داری افغانیا بیاند اینجا
یک مشت ادم بی شناسنامه و بی هویت میریزند کشورمون. دوزار غیرت ندارید که هر کی خواست سرش رو بندازه بیاد تو. چقدر قتل و جنایت و تجاوز کردند این سالها.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
در کدام کشور مثل ایران مرزهاش بازه که هر کسی سرش را بندازه و وارد بشه؟ حضور افرادی که
از یک طرف درآمدشان را از کشور خارج می کنندو از طرف دیگر مواد مخدر وارد کشور می کنند چه نفعی دارد. از اول اشتباه بود که اجازه ورود و پخش شدن در کل کشور داده شد. باید مثل همه کشورها مهاجران را در اردوگاهها مرزی نگهدارند. حالا طلبکار شده اند که چرا به ایشان اجازه دستفروشی و مسافرکشی داده نمی شود.
آیا زنگ خطر بصدا درآمده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
کیهان چند روز بفرستین ایالت ایغور
روزنامه کیهان . نمایندگانی که رد صلاحیت شدند اموال و بیت المال را هپل وهپی کردند و اولین فرصت نمایندگان مجلس آینده باید ۸۰‌نماینده مجلس فعلی را تعقیب کنند ...سوال ؟ کدام نمایندگان ؟ همین نمایندگانی که از اقلیت در همیشه در صحنه رای گرفتند . اتفاقا همین اقلیت جامعه رای دادند که فرزندانشان بیکار نباشند . پدران و مادرانشان در مدیریت ادرات و کارخانجات سهم خواهی میکنند . همین افراد ی که تایید صلاحیت کردید تازه مدارک تحصیلی انها دچار اشکال هست یعنی با ترفندی که خودشان وارد هستند در بعصی دروسی که فقط حفظی هست مدرک دکترا میگیرند . در صورتی اصلا این دکترا و تحصیل ربطی به مجلس ندارد . در مجلس باید دکتر و مهندس و سیاستمدار و حقوقدان باشند انهم حقوق بین املل نه حقوق دست و ما بریدن
حاج حسین خان شما که با ادب بودی و از بی ادبان انتقاد داشتی! چه شده؟ وای به حال مملکتی که نماینده رد صلاحیت شده اش هنوز در دستگاه قانونگذاری راست راست تردد می کند و تریبون مجلس دستش است!؟ خوابید یا بیدار؟ چرت و پرت تحویل مردم می دهی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
چه وق۰ت ؟
کجا ؟
کیهان و رعایت ادب !!؟؟
خدایا چه مملکت و چه قانون اساس داریم که یک تنه یک فرد ۹۰ ساله بدون اینکه نهادی بر ان نظارت داشته باشد مملکت را در دستانش خرد کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
ایشون عهد بسته تا جان داره خدمت کنه
اصولگرایان که قدرت و ثروت و سیاست گذاری را غبظه کردید الان تکلیف مردم‌چی هست . الان تکلیف اکثریت مردم با این دمکراسی نیم بند و بی جون را مهار کردید تکلیف مردم چی میشه ؟ مردم ولی نعمت هستند یا نیستند ؟ قبل از انقلاب میگفتند مردم سیاست ها تشخیص نمیدن اللن که باز همان شد . در گفتمان اصولگرایان و با ایجاد تنش ها تا کی ایران عزیز در سایه تهدید و جنگ و تحریم ازاد میشه ؟
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
سلام ؛ احتمالا قبضه صحیحه !
جنتی مردم‌سالاری را به سخره گرفته هیچکس هم نمیتونه بهش چیزی بگه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
کسی میتونه
ولی نمی خواهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
چرا به این بابا گیر دادین مامور است ومعذور٫
مرگ بر چین کمونیست و بی دین که باعث مرگ این همه انسان شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
حرف مفت
اکثرا پیرو ایین کنفسیوس یا بودا هستند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
این کلمه مرگ‌را زیاد تکرار نکن . اگر فکر میکنی در این عصر کسی بی دین هست اشتباه میکنی . دلیل من این هست که افرادی که حتی در جهان افرینش خالقی را قبول ندارند خود خدا عفو کرده بخشش کرده . اگر عیر از این بود اصلا چرا بندگانش را خلق میکند . خوبی شما چی هست . تو چه خوبی داری که دیگران ندارند . ولمان کننین با مرگ گفتنتان .
میزان خسارتی که ویروس کرونا به اقتصاد جهان وارد کرده است ، بیش از همهٔ دارایی کشور‌چین میباشد ،که اگر مشخص بشود که ویروس کرونا در آزمایشگاه ساخته شده ، آنگاه کشور چین باید به کل جهان غرامت پرداخت نماید ؟‌ پس دولتمردان چین نمیگذارند تحقیق به نتیجه برسد ؟،،اینکه همهٔ‌محققین جهان در طی سه ماه قادر به کشف دارو‌،و‌،واکسن نشده اند ، خود نشانه ای از دستکاری ویروس کرونا میباشد ؟،،،
کاری به خوب و بد بودن مصوبه مجلس ندارم سوالم اینه که در کجای دنیا یک پیرمرد ۹۰ ساله(جناب جنتی که مشخص نیست دقیقا چه تعداد رای داشته) برای کل جامعه تصمیم بگیرد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دقیقا 96 سال
مهریه اش را بده و بکش!
مصوبه اصلاح قانون انتخابات میتواند اولین و آخرین کار خیلی خوب این مجلس باشد! چون صدای شورا نگهبان بلند شده پس حتما طرح خوبی است!
جنتی :من به رئیس مجلس گفتم که باید اصلاح قانون انتخابات ناظر به سیاست‌های کلی انتخابات باشد) شما باید و نباید را برای مجلس معین می کنید ؟!! سیاست کلی انتخابات وقتی ناظران ان اهل گزینش استصوابی هستند خودبخود زیر سوال و غیرکارامد است و اصلا معنای انتخابات(جمهوریت و مردمسالاری) از دست میرود لذا قسمت مشکل دار باید تصحیح شود که ان استصوابی (دلبخواه)عمل کردن شماست
آنهایی که میگویند ویروس ساخت آمریکا است نیک بنگرند. یک چینی هموطن خودش رو برای کار روی منشاء ویروس کشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
نیک نگریستیم
و چیزی بیش از آنچه میدانستیم ندیدیم
جنتی بتنها بیشتر از ۲۷۰نماینده قدرت داره!دلیلش هم اینکه نمایندگان منتخب ایشانند تا ملت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
چه کشف بزرگی
نهایت اصلاح طلبی نجفی
نهایت اصولگرایی حسین شریعتمداری
افشین علا: مجری‌ شدن یک روحانی، در شأن روحانیت نیست) اتفاقا این دوری کردن از مردم باعث شده مردم ندانند که 98درصد روحانیت در فقر اقتصادی زندگی کرده مشکلات زیادی مثل همه مردم دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
الان کدام روحانی درفقر اقتصادی زندگی میکند؟ شهریه بالای2میلیون هررکعت نماز پولشونومیگیرند حق سخنرانی پول میگیرند بیمه هستند وخمس میگیرند وهرفعل روحانیت بدون مزد نیست
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
خوب برن مثل باقی مردم کار کنند تا در وضعیت تخیلی شما قرار نداشته باشند هر چند بالاترین درامدها رو دارن
از خوندن نظرات تابناک متوجه میشم بیشتر مخاطبان تابناک آدم های میانسال با هوش متوسط رو به پایین هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اینهم شاهدی بر کم هوشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
چرا ؟
چون حرفهایی را که شما دلت می خواد نمی نویسند ؟؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
ای کیو تو که ضریب هوشیت اینقد بالاس چرا نشستی نظرات بیهوش اا را میخونی.حیفی
وقتی به عنوان روزنامه ها نظر میکنید اکثر انان با روزنامه فرهنگی شروع میشود و حد اقل انتظار ان است که حد اقل ادب رعایت شود.. ایا روزنامه کیهان حد اقل ادب را رعایت میکند. چرت و پرت در نظر کیهان به چه معنی و مفهوم است . من وقتی صحبت یا نوشته کیهان را میخوانم چندشم میشود . ایا اصدلگرایان چهار سال قبل طرد شدند اقای شریعتمداری چگونه صحبت کردند ؟ ایا میتوان گفت ایشان مثل نمایندگان فعلی صحبت میکردند؟!
مسئولانی که بالای ۷۰ سال سن دارند بهتر است باز نسشته شوند و فقط در نقش مشاور به مسئولان جوان تجربیات خود را منتقل کنند
برخی مسئولان سنشان به خط پایان نزدیک شده اما وابستگی به قدرت و میز ریاست باعث شده متوجه اصل موضوع نباشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
آدم قانعی به نظر میرسی
پراید90میلیون
پنجاه روز پیش گفتم کرونا کار چینی هاست. اما عادت مان داده اند. که کج بودن لوله آفتابه را هم به گردن آمریکا بیندازیم. مرگ بر سیاستمداران حرام خوار چینی.
میزان رای مردم هست . یک جنتی برای ۸۰‌میلیون کافی هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
این ملت چه چیزش میزونه که رایش میزون باشه
من خودم الان سال ها برام سوال چرااینا میزون نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
فرمودند مردم همینها هستند که در راهپیمایی ها شرکت میکنند
جناب شریعتمداری کدام منتخبین، منظورتان پدید آورنده املاک نجومی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
این دست خواننده های تابناک آدمای جالبین
جناب شریعتمداری.......
آقای جنتی........
خاتمی........
مهندس بهمان........
انگار که اینا الان اینجا هستن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
آن‌مهم نیست . انها به خودیها که میرسن میگویند ما وضعیت حال نمایندگان را بررسی میکنیم نه سوابقشان را ولی اگر اصلاح طلبان باشند هم حال هم گدشته و هم خط قرمز ترسیم‌میکنند که نماینده مجلس اگر از این خط قرمز عبور کرد تایید صلاحیت نکنیم . حالا مشکل نمایندگان و مشکلات کشور در همان خطوط قرمز وجود داره . یعنی گره مشکل در ان خطوط هست . اجازه ندادند که اف ای تی اف و تجارت جهانی شکل بگیره .
حرف شما کاملا منطقی است تاکی مردم وجوانان باید بیکار باشند ولی این جور ادمها باسنهای بالا خودشان را لایق میداند که به میزوصندلی تکیه بزند ومردم را فریب بدهند وته دلشان به مردم بخندتازه دلواپسان وکفن پوشان وکیهان چون وجود این جور ادمها واسه شان منافع دارند اگرکسی اعتراض کند بلافاصله انها میخواهند مردم را تیک پاره کند وبه مردم تهمت وافترا بزند هرچه مجلس خواست که یک طرحی واسه مردم تصویب کند یا عده ای نخواستند ومانع شدند ویا شورای نگهبان واحمد جنتی وتو کرد
پاسخ ها
مجتهد
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اینجور آدما ازقدیم مردمو عوام کالانعام میگفتند
وکیل آقای نجفی کلی تلاش کرده اند که قتل مرحومه را غیر عمد نشان بدهند و من توجیه شدم که ایشان با کلت و بالش به خمام مقتوله رفته بود ! چون لوله وان گرفته بود و ایشون رفته و بازش کنه !! این برام منطقی تر میشه تا اون دادنامه وکیل ! پول هم که فت و فراوان داشتی یعنی 1360 سکه و مابقی ! بدبخت زندانیهائیکه بعلت نداری کله شون رفت بالای دار !
برادر مرحومه در اظهاراتی عنوان کرده بود که چنانچه یک درصد احتمال بخشش متهم را داشته باشند وجوه حاصله را بخاطر آرامش روح خواهرش صرف امور خیره خواهد کرد . بسم الله مسعودخان این شما و این ده میلیارد رسیده که قادر خواهد بود خیلی ها را از زندان نجات دهد .
انگار حکمه حتما باید روحانین تو هر کاری باشن چه اصراری دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
روحانی بودن به لباس نیست آدم در هر شغلی می‌تونه روحانی باشه
برخی پروفسورها ومهن سین وپزشکان هم درس حوزه خواندند نمونه. زیاد داریم
همسر اول نجفی از کجا 10 میلیارد اورده که داده اگر بگن نجفی داده اونوقت این سئوال مطرح میشه که نجفی از کجا چنین پول گزافی را اورده که پرداخت کرده عجب بخور بخوری تو این کشوره وقتی وزیر بی پول ترین وزارتخانه مملکت چنین ثروتی داره ببینید وزیر پولدارترین وزارتخانه کشور چه ثروتی داره
اینکه اقای جنتی و کیهان داداشان در امده و اعتراض قبل ارگز ارایه طرح دادند . این یعنی واقعا اینبار مجلس از خواست ملت و نمایندگان‌ملت دفاع کرده . یعنی بهترین قانون و مصوب هست . دست نمایندگان درد نکنه که با این طرح و قانون بتوانند به مردم تلنگری بزنند که ای ملت ؟ ما میخواهیم یک کاری در امور سیاسی و گشایش سیاسی انجام دهیم اما پیرمردها اجازه نمیداند . لذا ما مردمی که در انتخابات شرکت نکردیم و افتحار هم‌میکنیم پیام را گرفتیم . اقای مطهری و صادقی و سلحشوری.....خسته نباشید . دستتان درد نکنه . خوب جای انگشت گداشتید . میزان رای ملت بود ....
فقط میشه گفت مرگ بر چین کمونیست . تابی بچاپ
بر اساس چه استدلالی میگن مجری شدن در شان روحانیت نیست......چرا میخواید روحانیت رو از ابزار ارتباطی روز دور کنید.....
از چند تا دلیلی که امسال رای ندادم یکی از این چتد دلیل رد مصوبلت مجلس توسط نهادهای انتصابی بود . بنابراین اصولگرایان راه میانبر را رفتند و گفتند حالا که اکثریت جانعه استقبال نکردند فرقی ندارد اصل همان مطالبه سیاسی اقلیت جامعه مهم هست ودر حقیقت از اول دنبال همین مقصود بودیم . یعنی چه رای بدهی و ندهی فرقی ندارد .
اگر با آیت الله جنتی بود خیلی وقت ها این مجلس بی جان هم کنار گذاشته می شد چون ایشان هیچ اعتقادی به دمکراسی ندارند.
وقتی کشور فاقد جوان باشه اینها که جای خود داره .....
شريعتمدارى و جنتى هيچگونه اعتقادى به دموكراسى و انتخابات ندارند بيخود خودتونو خسته نكنيد
مهندسى انتخابات يك واقعيت است بايد بپذيريم !!!؟؟
قیمت پراید به سن آیت الله جنتی نزدیک شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
بزن کف قشنگه رو برای حسن کلید سار ۱۰۰ میلیون طی ۴۰ روزتو بورس شده ۷۰۰ میلیون علی برکت الله ، وال استریت باید لنگ بندازه ، ره صد ساله رو میشه فقط تو ایران ۴۰ روزه طی کرد؟؟ ن
جناب دکتر روحانی چرا بخاطر منافع یخ عده ، دارید فاتحه کشور رو میخونید ؟؟ خبر دارید پراید ۹۰ میلیون شده ؟؟؟؟ چرا این اقتصاد سراسر ویروسی رو درمان نمیکنید ؟؟ یک کیلیو سیب درختی ۱۵ هزار تومان ؟ یک کیلیو سیر ۵۰ هزار تومان ؟؟؟ ال ۹۰ به دویست میلیون رسیده ؟؟،مثل اینکه کرونا خواب مسیولین رو خیلی سنگین کرده ،
شورای نگهبان فقط می تواند در خصوص تطبیق یا عدم تطبیق قوانین مصوب مجلس با شرع و قانون اساسی نظر دهد و اینکه چرا مجلس این موضوع را در این زمان مطرح کرده در حوزه اختیارات شورا نیست. اگر شورای نگهبان برای اصلاح قانون انتخابات نظری دارد باید آنرا از مجاری رسمی تبدیل به لایحه کرده و به مجلس ارسال کند ولی پیشنهاد مستقیم از سوی شورای نگهبان برای اصلاح قانون انتخابات یا هر قانون دیگری وجهه قانونی ندارد. اینکه آقای جنتی این نکات ساده را نمی دانند واقعا جای سوال است.
آقای جنتی باید بفرمایند که نقایص قانون انتخابات را از چه طریقی و در چه تاریخی و در چه قالبی به مجلس ارسال کرده اند. مثلا بفرمایند فلان لایحه ای که دولت در این خصوص به مجلس فرستاده بر اساس نظرات شورای نگهبان و جمع بندی با تجربه وزارت کشور در برگزاری انتخابات است
متاسفانه جای بسی تردید است دقیقا نمایندگانی به حذف صفر از پول ملی رای دادند که آخر خدمتشان است و بسیاری از آنان مشکل قضایی دارند. امیدوارم شورای محترم نگهبان به این طرح رای منفی دهد.
متاسفانه جای بسی تردید است دقیقا نمایندگانی به حذف صفر از پول ملی رای دادند که آخر خدمتشان است و بسیاری از آنان مشکل قضایی دارند. امیدوارم شورای محترم نگهبان به این طرح رای منفی دهد.
چرا اسم تو گروهک تروریستی رو نمیگید چرا میترسید اسم پژاک و کومله و پ ک ک رو ببرید چرا نمیگید از اقلیم کردستان تغذیه مالی میشن؟؟؟؟؟
لعنت بر گروهکهای مزدور، تروریست و تجزیه طلب
واقعا" مجری گری برای روحانیت کسر شان دارد.روحانیان باید صرفا" در مناصب عالیه حضور داشته باشند.واقعا" که روحانیان پول میگیرند درس بخوانند ومردم عادی بخاطر پول نداشتن امکان تحصیل ندارند.
کار که عیب نیست دزدی عیبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
و البته مفت خوری هم عیب بزرگیه
آیت‌الله جنتی: مصوبه اخیر مجلس به دنبال بی خاصیت کردن احراز صلاحیت داوطلبان است :
بهترین کار تعطیلی مجلس است و واگذاری قانون به شورای نگهبان ، البته مجلس را تعطیل تعطیل نکنید آنها را به گروههای مشاور تقسیم کنید که به مردم مشاوره بدهند
بسه دیگه. افغانی راه ندید تو کشور. به اندازه کافی جوون بیکار داریم. یک مشت مرد مجرد رو بدون اینکه بدونیم کی هستند و چه سابقه ای تو کشورشون داشتند راه میدید تو کشور و نمیگید چه عواقبی داره اینکار؟مرزها رو ببندید بس نیست اینهمه تجاوز افغانی ها به زن ها در این سالها
روز بخیر ، امروز مطلب بسیار جالبی از روزنامه کیهان داشتید
کیهان اینبار درنقش بازپرس، مدعی العلوم و قاضی رای به فساد و هپلی هپول کردن اموال مردم حداقل ۸۰
نماینده رد صلاحیت شده( حدود ۳۰٪ نمایندگان حاضر) کرده
و جالب اینکه همین ۳۰٪ که بفساد متهم شده اند از عوامل اصلی رای به حذف ۴ صفر از پول ملی و جایگزینی تومان و قرآن بجای ریال شده اند !!
جناب تابناک شما بعنوان مهم‌ترین خبرگزاری غیر وابسته قرار نیست هیچ عکس العملهای داشته باشین ؟؟
آقای کیهان من طرفداری هیچکدامتون نیستم چون همه تون به فکر خود و گروهتان هستید هیچکدام به فکر ما بدبختها نیستید . ولی بنده خداها راست میگن آخه مگر میشه بی حساب و کتاب کسی را رد کرد؟؟!! خوب اگر دلیل دارد اطلاع رسانی عمومی کنید تا همه بدانند؟!! ولی تا آنجائیکه من به خاطر دارم همیشه اکثرا" از اصلاح طلبها رد می شوند حال یکی دو تا هم اصولگرا بعضی مواقع برای خالی نبودن عریضه؟!! خوب چه اشکالی دارد قانون انتخابات یک بازنگری بشود تا این حرف و حدیثها جمع شود؟؟
ای کاش شرایطی مهیا میشد که خوداقای جنتی درمعرض انتخاب قرارمیگرفتن تاببینیم خود ایشون چه تعداد رای دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
انتخابات خبرگان چند سال قبل یادت نیست؟
نفر آخر ورودی به مجلس از تهران
اونم چون کس دیگه ای نبوده
ولی کک آقایون نمیگزه
مهم شوق خدمته حتی در صد سالگی
چرا بعد از خاتمی که پیشنهاد گفتگوی تمدن ها در سازمان ملل داد و با استقبال جهانی همراه شد . در کشور ما کفت و کوی تمدن ها آغاز شده شده است . نوع ادبیات آقای جنتی و روزنامه کیهان نشینان را ببینید اینها گویا در این دنیا نیستند و این گونه به جای مردم حرف می زنند !!!!!! بدبخت مردم!!!!
ببخشید ، در خیلی از کامنت ها اسمی از کیهان برده اند .من متوجه نشدم که کیهان کیه؟ نه این کیهان را می شناسم ونه می دانم شغلش چیه ؟فقط اینا میدونم که اسمش زیر هر خبری هست .از کدو فروش گرفته تا سود بانکی .از شمال آفریقا گرفته تاجیبوتی .از بورس گرفته تاطرز نگهداری از کرم ابریشم .بابا یکی مرا راهنمایی کنه .
راستی اگه الان محمود دوباره رئیس بشه همون حرفهای حسن و اسحاق را علیه خودشان تکرار نمی کنه؟
یادتانه صبح نرخ ارز چند بود عصر چند بود؟
یادتانه پراید 20 میلیونی یه هویی شد 100 میلیون؟
بازم بگم؟
یادتان صبح خرید می کردید نگران بودید عصر گران شده یا نه؟
بازم بگم؟
یادتانه روک
شریعتمداری اگر گهگاهی از مسیولیتهای مهم اداره کشور و مدیریت جهان دست بکشد و کامنت های مردم را در مورد خودشان بخوانند بد نیست
بهتر است آقای جنتی یک وکالت از کل مردم بگیرد و خودش هر کی را دوست داره انتخاب کنه تا نمایندگان وجدان درد نگیرند که ای بابا ما واقعن نماینده مردم هستیم ؟!
این که به یک روحانی ارجمند نقش مجری برنامه‌ای عوام پسند بدهیم، در شأن روحانیت نیست. "''
یعنی چه؟ شان مجری و روحانیت؟؟؟؟ بجز روحانیت بقیه آدم نیستن؟؟؟؟
تولید بیشتر از نیاز نتیجه اش همین میشه !!!
با این سیاست خارجی صادارت هم که ندارن... باید منتظر انواع مختلف در آینده نزدیک باشید مثل مکانیکش، بقالش...
لب نظر آقای جنتی این است که کاندیداهای مجلس باید با نظر ایشان تایید شوند و استعلام از وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی پایین تر از سلیقه ایشان است این نظر آقای جنتی برای عدم صلاحیت خودشان صد در صد کفایت می کند و سن و سال و نظرات ایشان در تناقض با قانون اساسی است و ثابت می کند صلاحیت این پست و سمت و هیچ پست و سمتی دیگری را ندارند
چرا مجری شدن یک روحانی، توهین به مقام روحانیت هست؟ مگه غیر از اینکه روحانیون هم همانند من و شما یک انسان عادی هستن و صرفا شغل روحانیت رو برای خود انتخاب کردن!!!! چرا فکر می کنید که کسی که صرفا لباس روحانیت رو پوشیده باشه، ارج و مقام و منزلت بالاتری نسبت به بقیه افراد جامعه داره. متاسفانه همین سخن هاف همین اظهار نظر ها هست که باعث میشه روز به روز فاصاه روحانیون با مردم بیشتر بشه و این فکر غلط رو هم به جامعه و مردم عادی و هم به روحانیون تزریق کنه که اونا چیزی ماورایی انسان های عادی هستن.
عمرمان ۴۰ یال با شریعتنداری و حرف های کیهان گذشت
احسان علیخانی که نیست می توانیم یک روحانی جایگزین کنیم فردا بجای فردوسی پور یک روحانی دیگر می گذاریم . مگر در حوضه ها چی یاد می داند که همه کاره می سارند حتی پزشک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
حوزه
پس بفرمایید چه چیزی در شأن روحانیت معزز است؟
سایت اقتصاد جهانی رکورد دار تاریخ تورم جهان از ونزویلا را به ایران تغییر داد.
همسر اول نجفی پول از کجا آورد که مهریه دومی را بدهد؟؟؟؟؟؟
شورش اجتماعی و آشوب دیگری در راه است که تعمدا دولت مسبب آن خواهد بود با هدایت سرمایه مردم به سمت بورس و ایجاد نارضایتی اجتماعی ناشی از لشکر انبوهی از مال باختگان
بعد از مدتها یک اظهار نظر شچاعانه و البته کارشناسی از جناب علا مشاهده شد واقعا پدیده جدید (روحانی مجری ) که در سیما و البته نه از سر اخلاص و ارادت به حضرات که دانسته یا ندانسته نتیجه اش تنزل کارکرد (نه الزاما شان) نهاد روجانیت خواهد بود ،مدتی است دنبال می شود . گاها معمم محترم جویای نام و ارزان قیمتی را پیدا و به شکل مجری مشهوری بزک و به نمایش می گذارند . پوشیدن لیاس روحانیت به معنای کسب شان و اظهار و احساس برتری نیست که برخی عزیزان اشاره کرده اند نمونه هایی نوکری این قشر برای مردم در اتفاقات اخیر غیر قابل انکار است که بدون لباس اتوکشیده و تکرار ژستهای شومن ها در حال وقع و تکرار است . بنظر می رسد حضرات روحانی مراقب پوست موز زیر پای خود باشند . به وظائف و ماموریتهای اصلی خودشان توجه کنند ، و بجای وارد شدن در فضای رقابت صنفی با یک گروه که تخصص و حتی درآمدشان این حرفه است به کارشناسی ،تحقیق و تبلیغ بپردازند و یادشان باشد آقایان در صدا و سیما به اندک بهانه فرد را از عرش به فرش پرتاب و آیه الله را به کمتر از حجه الاسلام تنزل می دهند و البته بالعکس . در ضمن یادشان باشد به اندازه کافی شکست در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و... به پای امثال حضرات وارد شده در این امور نوشته شده بخاطر خدا دخالت در این قسم امور را اضافه نفرمایند .
نماز دوستان تعجب میکنم با این نحوه فکر کردنشون رای به افرادی میدند که هفت سال است مردم را مسخره میکنند کشور را تعطیل کرده اند پراید را ۹۰ میلیون میکنند مسکن را تعطیل میکنند و...
دوستان بعضی دوست را از دشمن نمی شناسند اگه اصلاح قانون انتخابات درست بود و به نفع مردم چرا دو سال معطلش کردند اینها به نفع خود جنجال آفرینی میکنند اگه رد صلاحیت نمی شدند قانون انتخابات درست بود حال که رد شدند اشکال پیدا کرد عجیبه
نمایندگان مجلس اگه اختیارات نداشتند انرژی هسته ای را با همکاری دولت نمی فروختند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست