بازدید 8346

آغاز عملیات برف روبی و بازگشایی محور پونل به خلخال

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: با مساعد شدن شرایط جوی، عملیات برف روبی و بازگشایی محور پونل به خلخال، پس از چندین ماه آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 01 May 2020

به گزارش «تابناک»، مهندس یونس هوشمندپور، پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جاده پونل به سمت خلخال از محور های کوهستانی و سخت گذر رضوانشهر می باشد که از بهمن ماه سال گذشته بدلیل بارش برف سنگین و نبودن ایمنی کافی مسدود شده بود که با مساعد شدن شرایط جوی منطقه، کار برف روبی و بازگشایی مجدد آن با استفاده از چندین دستگاه سنگین راهسازی از قبیل بولدوزر، لودر و گریدر آغاز شده است.

وی بیان کرد: طول این محور از پونل رضوانشهر تا خلخال ۷۵ کیلومتر می باشد که ۶۵ کیلومتر آن از پونل تا محدوده گردنه الماس، در حوزه جغرافیایی شهرستان رضوانشهر واقع شده است و هم اکنون ارتفاع برف های انباشت شده در ۱۲ کیلومتر این محور از روستای زندانه تا گردنه الماس به ارتفاع حدود ۴ متر می رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر بیان کرد: در اولین روز از شروع به کار برای رفع انسداد این محور، حدود ۲ کیلومتر برف روبی شد و پیش بینی می شود، در صورت مساعدت وضعیت جوی و اطمینان از سلامت دستگاه های برف روب، ظرف ۱۰ روز آینده این محور بطور کامل باز گشایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست