بازدید 21948
دادستان تهران خبر داد:

بازداشت 80 دختر و پسر در پارتي شبانه

دادستان تهران افزود: پرونده اين 80 دختر و پسر به اتهام شركت در مجالس لهو و لعب و پنج نفر از فروشندگان بليت اين موسيقي زنده، به دادسراي ارشاد تهران ارجاع شده است.
کد خبر: ۹۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۲ 08 May 2010
دادستان تهران از بازداشت 80 دختر و پسر در پارتي شبانه در ويلايي در حومه تهران خبر داد و گفت: افرادي كه اقدام به فروش بليت براي شركت در اين‌ مراسم مي‌كردند ، نيز بازداشت ‌شدند.

به گزارش ايسنا ، دكتر عباس جعفري دولت‌آبادي با اعلام اين خبر، اظهار كرد: شب گذشته پليس امنيت اخلاقي ناجا با كسب اطلاعات مردمي متوجه شد ، گروهي به صورت مخفيانه و حرفه‌اي بليت‌هايي را با قيمت 30 تا 35 هزار تومان براي شركت در مراسم موسيقي زنده به فروش مي‌رسانند ، پليس با حكم قضايي وارد محل برگزاري اين كنسرت غيرقانوني مي‌شود و در پي آن 80 دختر و پسر با لباس نامناسب و در حالت غيرعادي را بازداشت مي‌كنند.

دادستان تهران افزود: پرونده اين 80 دختر و پسر به اتهام شركت در مجالس لهو و لعب و پنج نفر از فروشندگان بليت اين موسيقي زنده، به دادسراي ارشاد تهران ارجاع شده است.

وي با بيان اينكه اين پنج نفر برگزار كننده موسيقي زنده براي هر اجرا، شبي 50 ميليون ريال دريافت مي‌كردند، گفت: افرادي كه براي اولين بار در زمينه تشكيل مجالس مبتذل و ضداخلاقي بليت مي‌فروختند جوانان را در محلي جمع و سپس با هماهنگي آنها را به محل برگزاري اين پارتي شبانه منتقل مي‌كردند.

دادستان تهران به افرادي كه املاك خود را براي مجلس لهو و لعب اجاره يا در اختيار اين‌گونه افراد قرار مي‌دهند، هشدار داد: اگر افراد عامدانه دست به اين اقدام بزنند نسبت به ضبط املاك آن‌ها به نفع دولت اقدام خواهد شد. اكثر افراد بازداشت شده در اين پارتي شبانه در حالت غيرعادي بودند و مقاديري مشروبات دست‌ساز و خارجي از اين محل كشف شده است.

دكتر دولت آبادي به خانواده‌ها توصيه كرد كه براي شركت در مراسم‌ها صرفا بليت را از مراكز مجاز و مورد تاييد مراجع دولتي تهيه كنند تا فرزندانشان با مشكلات مشابه مواجه نشوند.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی مطالعه کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
اگر برای این 80 نفر شغل بود به دنبال این مراسم ها نمی رفتند همه اش از بیکاریه از قدیم گفته اند ادم بیکار شریک شیطانه
باتشكرازدستگيري اين افرادان شاءاله قوه قضائيه بيشتروبامجازات بيشتري اين گونه پارتي ها وجوانان دختروپسر جامعه رادستگير وباجدينت برخورد نمايدالحودلله كه خلاصه يكباردستگيرشدند
آقای دولت آباد معلومه که خواب خواب هستی
اگه یه سری به باغهاو تالارها ی نه تنها در حومه تهران بلکه داخل تهران بزنی می بینه عروسی های مختلط و مشابه همین پارتی ها هر روز در تهران داره انجام میشه
و در کمال تاسف می تونید ماشین آخرین سیستم مالک تالارها و یا باغهای اینچنینی رو در داخل همون تالار یا باغ ببینی که سمبل بدست آوردن پول از حرام است و دولت بدون اینکه مالیاتی حتی از این افراد بگیره برای حقوق مشروع و ناچیز یه کارمند همه جوره نقشه می کشه که چطور حقوقش رو بالا نبره و یا اینکه مالیاتشو قبل از اینکه حقوقش واریز بشه بگیره!!!
ولی این افراد با خلاء مدیریت تو این مملکت هر غلطی که می خواهند می کنند و اتفاقی هم نمی افته
به شاخه ميزنيد ريشه ها را دريابيد
در پي پاك كردن صورت مساله نباشيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی