بازدید 12198
 راه ارتباطی ۵۴ روستا مسدود شذ

طغیان رودخانه فصلی در هرمزگان

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بر اثر بارش باران و طغیان رودخانه جگین راه ارتباطی ۵۴ روستا در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد مسدود شده است.
کد خبر: ۹۶۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰ 22 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عبدالحمید سعدینی اظهار داشت: بر اثر بارش‌های شب گذشته و ظهر امروز رودخانه جگین طغیان کرد و موجب انسداد مسیر ارتباطی ۵۴ روستا در بخش گافر و پارامون شد.

وی افزود: این انسداد مسیر معمولا پس از بارندگی در منطقه گافر و پارامون رخ می‌دهد، در بارش اخیر نیز فقط راه ارتباطی اصلی این ۱۵ روستا با مرکز شهرستان بسته شده و روستا‌ها می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: پس از سیلی که در دی ماه به وقوع پیوست با مطالبه استاندار و دستور وزیر راه برای آن منطقه پلی احداث خواهد شد که این مشکلات به کلی مرتفع شود و تا زمانی که مراحل مناقصه و انجام عملیات اجرایی این پروژه صورت گیرد نیز به دنبال تعبیه یک پل فلزی موقت هستیم که کار‌های ساخت این پل تقریبا تمام شده و به زودی نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال روستا‌ها درگیر سیل و خسارت احتمالی به منازل مسکونی نیستند و تنها راه ارتباطی قطع شده است. اما این آمادگی ۱۰۰ درصدی وجود دارد در صورت نیاز به امدادرسانی و خدمات‌دهی به مردم این امر با سرعت انجام پذیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی