بازدید 15827

درخواست 100 نماینده برای برکناری نخجوانی

حسین اسلامی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: چند ماه قبل در مجلس اتفاقی افتاد که حریم خانه ملت شکسته شد و آن زدن سیلی از سوی نخجوانی رئیس سازمان هواپیمایی کشور در گوش یکی از خلبانان زمان جنگ بود.
کد خبر: ۹۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳ 04 May 2010
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اعلام خبر شکایت نمایندگان مجلس از رفتار غیراخلاقی نخجوانی رئیس سازمان هواپیمایی کشور به کمیسیون اصل 90 گفت: به دلیل برخورد ناشایست نخجوانی در زدن سیلی به یک خلبان زمان جنگ در مجلس نمایندگان از رئیس جمهور خواستند تا با وی برخورد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسلامی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: چند ماه قبل در مجلس اتفاقی افتاد که حریم خانه ملت شکسته شد و آن زدن سیلی از سوی نخجوانی رئیس سازمان هواپیمایی کشور در گوش یکی از خلبانان زمان جنگ بود.

وی گفت: ما انتظار داشتیم رئیس جمهور نسبت به این رفتار ناشایست رئیس سازمان هواپیمایی واکنش نشان دهد زیرا نخجوانی در گوش کسی زد که از لحاظ سنی در جایگاه پدر وی قرار دارد.

اسلامی یادآور شد: از آنجا که اقدامی در این خصوص صورت نگرفت نمایندگان در نامه‌ای که بیش از 100 امضا دارد از رئیس جمهور خواستند تا نخجوانی را برکنار کند.

وی یادآور شد: در این خصوص مذاکراتی نیز با وزیر راه داشتیم و وزیر راه نیز اذعان کرده گذشته از عملکرد این سازمان و گلایه های مسافران کار نخجوانی از نظر اخلاقی و انسانی کار پسندیده‌ای نیست.

وی ادامه داد: آقای بهبهانی نیز معتقد به برکناری وی است. نمایندگان مجلس نیز نسخه‌ای از شکایت خود در این موضوع را به کمیسیون اصل 90 ارایه کردند و ما در پی این شکایت نخجوانی را به کمیسیون احضار کرده و توضیحات وی را خواهانیم.

اسلامی در پاسخ به این سئوال که خبرهایی از شکایت خاتمی مبنی بر ممنوع‌الخروج شدنش از کشور به کمیسیون اصل 90 منتشر شده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: تا الان هیچ شکایتی در این زمینه به کمیسیون اصل 90 نرسیده است. وی ادامه داد خاتمی ممنوع الخروج نبوده و نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سئوال که انتخاب رئیس کمیسیون اصل 90 چه زمانی برگزار خواهد شد گفت: هفته آینده برای انتخاب رئیس در صحن مجلس رای گیری خواهد شد.

اسلامی از خود و نکونام نماینده گلپایگان به عنوان کاندیداهای ریاست کمیسیون اصل 90 نام برد. وی همچنین اعلام کرد: آقای موحد از کاندیداتوری برای ریاست کمیسیون اصل 90 انصراف داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی