بازدید 3090

پناهي: گزينه‌اي را براي مديريت سازمان‌ تيم‌هاي ملي مد نظر ندارم

پناهي در پاسخ به اينكه اگر فرد جديدي مدير سازمان تيم هاي ملي شود، مي خواهد همه كادر را تغيير دهد، گفت: كسي كه اين پست را مي پذيرد بايد با شرايط فدراسيون هماهنگ باشد. ما اكنون كارها را آغاز كرده و همه چيز روي روال افتاده است و نمي توانيم در آينده تغييري در آن ايجاد كنيم.
کد خبر: ۹۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۹ 28 April 2010
رئيس فدراسيون كاراته گفت: فعلاً خودم رئيس سازمان تيم‌هاي ملي هستم و نيازي نيست گزينه‌هايي را براي اين پست در نظر بگيرم.

به گزارش فارس، شنيده ها حكايت از اين دارد كه محسن آشوري دبير سابق فدراسيون، مهدي ابراهيمي بازرس سابق و مشاور كنوني و اكبر اكرامي عضو كميته فني و رئيس يكي از سبك هاي شيوتوريو ايران گزينه هاي مورد نظر فدراسيون براي مديريت سازمان تيم هاي ملي هستند.
اين درحالي است كه عباس احمدپناهي اين مسئله را رد مي كند.

وي در اين زمينه به فارس اظهار داشت: اكنون تصميمي براي جابه جايي در راس سازمان تيم هاي ملي ندارم؛ اما از آنجا كه مسئول فدراسيون بايد به تمامي امور دقت نظر داشته باشد و ممكن است در آينده نتوانم تمركز لازم را در اين بخش داشته باشم، شايد تغييري در اين بخش ايجاد شود.

پناهي افزود: زماني اين پست را پذيرفتم كه قرار بود با آرين خود به توافق برسيم؛ از آنجا كه نمي خواستم با شخصيت افراد بازي شود خود اين مسئوليت را قبول كردم تا با آمدن آرين خو به وي تحويل شود كه البته با ايشان به توافق نرسيديم و خودم در اين بخش ماندم.

وي درباره 3 گزينه مطرح شده براي اين منظور تاكيد كرد: اكنون مشكلي براي رسيدگي به كارهاي فدراسيون در كنار مديريت سازمان تيم هاي ملي ندارم كه بخواهم كسي ديگري را جايگزين كنم.

پناهي در پاسخ به اينكه اگر فرد جديدي مدير سازمان تيم هاي ملي شود، مي خواهد همه كادر را تغيير دهد، گفت: كسي كه اين پست را مي پذيرد بايد با شرايط فدراسيون هماهنگ باشد. ما اكنون كارها را آغاز كرده و همه چيز روي روال افتاده است و نمي توانيم در آينده تغييري در آن ايجاد كنيم.

رئيس فدراسيون درباره تغييرات مداوم در برنامه تصويب شده از سوي كميته ملي المپيك اظهار داشت: در اين برنامه قرار شد تيم به مدت 2 ماه به مرور تمرينات عمومي و اصلاح تكنيك ها بپردازد و در نهايت 32 نفر (8 نفر در تيم گوانگجو و 24 نفر در تيم صربستان) باقي بماند.

وي تاكيد كرد: اين ريزش ممكن است به شكل تدريجي انجام شود؛ اما بعد از هشت هفته 2 تيم مجزا خواهيم داشت. درباره تقسيم كاراته كاران به 4گروه براي تمرينات، نيز از دباغيان سوال كردم، ايشان اينكه از ابتدا با 2 تيم موافق بوده است را كاملاً تكذيب كرد.

رئيس فدراسيون در خصوص تغيير در تركيب مربيان افزود: وقتي تعداد كاراته كاران تيم ملي كاهش مي يابد نيازي به هشت مربي نيست و مي توانيم در جاهاي ديگر از آنها استفاده كنيم. به همين دليل آشتيان به تيم اميد رفت و 2 نفر را به تيم دانشجويان منتقل مي كنيم.

وي ادامه داد: نفرات اعزامي به المپيك هنرهاي رزمي نيز جزو تيم ملي اصلي هستند و با همين مربيان تمرين خواهند كرد. ما تصميم داريم تمرينات را در استان هاي مختلف دنبال كنيم. اكنون بانوان در كبكانيان، از روز جمعه بزرگسالان در آزادي و جوانان و اميد در سالن دوكوهه تمرين مي كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار