بازدید 5194

اذعان ترامپ به معضل قاچاق انسان در آمریکا

در آمریکا بیش از ۲۳ هزار نفر قربانی قاچاق انسان هستند. از این تعداد، ۶۵ درصد قربانیان زن بودند، از هر ۵ نفر از این قربانیان، بیش از یک نفر کودک بوده است
کد خبر: ۹۵۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰ 01 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در کاخ سفید گفت: موضوع مبارزه با قاچاق انسان موضوعی بسیار با اهمیت است چون این موضوع باعث می‌شود که اتفاقات شرورانه‌ای رخ دهد. قاچاق انسان یک مشکل جهانی است.

قاچاق انسان هم اکنون در بدترین و وخیم‌ترین وضعیت در مقایسه با هر زمان دیگری قرار دارد و علتش هم اینترنت است. من از ویلیام بار (وزیر دادگستری آمریکا) و دیگران شنیدم که اینترنت هرچند باعث ایجاد چیز‌های خوبی شده است، اما باعث اتفاقات بدی هم شده است.

رئیس جمهور آمریکا افزود: بر اساس برآورد‌ها، امروز حدود ۲۵ میلیون نفر در سراسر جهان یا اسیر گروه‌های قاچاق انسان هستند یا مورد بهره برداری و سوء استفاده قاچاقچیان قرار می‌گیرند. در سال ۲۰۱۹ تماس‌ها با- خط تماس تلفنی مخصوص اعلام موارد قاچاق انسان - مشخص کرد که که در آمریکا بیش از ۲۳ هزار نفر قربانی قاچاق انسان هستند. از این تعداد، ۶۵ درصد قربانیان زن بودند، از هر ۵ نفر از این قربانیان، بیش از یک نفر کودک بوده است. قاچاقچیان انسان، آسیب پذیرترین افراد را طعمه خود می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست