بازدید 8908
۸

استقلال: پول هنوز به حساب استراماچونی واریز نشده

کد خبر: ۹۴۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 16 December 2019

باشگاه استقلال اعلام کرد که تلاش مسئولان این باشگاه بر این بود که امروز (دوشنبه) انتقال بانکی به حساب استراماچونی انجام شود ولی این اتفاق هنوز صورت نگرفته و تلاش‌ها کماکان ادامه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، در ساعات گذشته اخبار متناقض و نادرستی در رسانه‌ها در خصوص وضعیت همکاری آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال منتشر شده است. ذکر چند نکته در این مورد ضروری به نظر می‌رسد:

1- طبق مذاکرات صورت گرفته با سرمربی ایتالیایی، ایشان خواستار پرداخت پول به شکل مستقیم به حساب بانکی خود در ایتالیا شدند که با تلاش فراوان مدیران وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه و پیگیری‌های اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال، پول استراماچونی به ایتالیا منتقل شد. تلاش مسئولان باشگاه استقلال بر این بود که امروز (دوشنبه) انتقال بانکی پول انجام شود ولی این اتفاق هنوز صورت نگرفته و تلاش‌ها کماکان ادامه دارد.

2-پس از انتقال این پول، طبق درخواست رسمی استراماچونی، موضوع کاهش مدت قرارداد و مواردی دیگر میان وکلای ایشان و مدیران استقلال انجام می‌شود تا این مربی به ایران بازگردد.

3- از افراد غیرمسئول که در فضای مجازی به گمانه‌زنی مشغول هستند، درخواست می‌کنیم تا از انتشار اخبار نادرست خودداری کنند.

4- لطفاً اخبار مربوط به سرمربی این باشگاه را تنها از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال دنبال کنید. مطمئنا تلاش مسئولان استقلال بر حل مشکل پیش روی و حضور استراماچونی در ایران است.

5- اخبار مربوط به مذاکره با مربیان داخلی و خارجی به این وسیله تکذیب می‌شود و اعلام می‌داریم که مسئولان این باشگاه انرژی خود را بر روی بازگشت آندره‌آ استراماچونی گذاشته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
ول کنین آقااااا
با چمدون پول ببرین ناز بکشین چه خبره مگه بعد طرفم بیاد اینجا بادکنه
من خودم استقلالیم ولی حالم داره بهم میخوره از این کارا برای یک مربی
بهتر
ایران عزیزم ببین مسئولین فشل کشورم چقدر ترا خوار و ذلیل کرده!
دلم برات میسوزه ای کشور پاک شهیدان!
بدرک که نشده است... واقعا مسخره هست که یک مملکت را بند به استراماچونی کرده اید... مگر استقلال در کورس قهرمانی جهانی هست یا فینال لیگ ستارگان جهان هست که واجب شده این مربی حفظ شود؟ در این بحران کشور و مشکلات ارزی و بدبختی ملت، این مربی خارجی چه دارد.
ماجرای سرمربی استقلال هم مثل اینسنکس و برجام شده تلاشهاهمچنان برای حفظ استراماچونی ادامه دارد
این مشکل بیش از هر چیز نشان دهنده نادانی و بیسوادی در وزارت ورزش است که هیچ کس هنوز نمی فهمد بانک سپه شعبه رم در شرایط تحریم نمی تواند کار کند، متاسفانه سایت شما نیز از این ناآگاهی مستثنی نیست
نصف خبر ها شده است در مورد اینکه این مرد پول گرفته یا نگرفته
بالاخره پول یک روزی واریز میشود ولی این قضیه را فیصله دهید و سریال نکنید. کار استرا تمام شد و فقط پیگیر پرداخت وجه باشید. دوشنبه گذشت . وعده و وعید ندهید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی