بازدید 5062

ستاره معروف بسکتبال از خانه‌اش فرار کرد

کد خبر: ۹۳۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 31 October 2019

لبران جیمز ستاره سرشناس بسکتبال آمریکا و NBA، جزو آن دسته از افرادی بوده که خانه‌های‌شان در شهر لس‌آنجلس را در پی وقوع آتش‌سوزی مهیب در ایالت کالیفرنیا ترک کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ابتدای هفته جاری آتش‌سوزی گسترده‌ای در تپه‌های نزدیک به منطقه موزه گتی در شهر لس‌آنجلس به‌وقوع پیوست و خطراتی را برای ساکنان این شهر ایجاد کرد. به همین دلیل گروهی از مردم شهر از جمله ستاره ۳۴ ساله تیم بسکتبال لس‌آنجلس‌لیکرز مجبور به ترک خانه‌های‌شان شدند.

او دقایقی قبل از ساعت ۴ صبح روز دوشنبه پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد و در آن نوشت که مجبور شده خانه‌اش را به‌صورت اضطراری تخلیه کند و اکنون به‌دنبال محلی جدید برای اسکان خانواده‌اش می‌گردد. او در این پیام نوشت که میزان آتش‌سوزی نگران‌کننده است و به‌هیچ‌وجه نمی‌توان آن را شوخی گرفت. او سپس در توئیتی دیگر اعلام کرد که محل مناسبی برای اسکان خانواده‌اش پیدا کرده و برای آن دسته از خانواده‌هایی که زندگی‌شان تحت‌الشعاع این اتفاق قرار گرفته آرزوی سلامتی و با آن‌ها ابراز همدردی کرد. جیمز همچنین به همشهریان خود توصیه کرد هشدار‌ها را جدی بگیرند و خودشان را به مکان‌های امن برسانند. جیمز در این پیام نوشت: «من برای همه خانواده‌هایی که در نزدیکی محل آتش‌سوزی اقامت دارند و زندگی‌شان تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفته دعا می‌کنم. لطفاً هرچه زودتر خودتان را به مناطق امن برسانید. در عین حال برای تمام آن‌هایی که به‌منظور برطرف کردن این وضعیت دست به کار شده‌اند آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در تلاش‌های‌شان موفق باشند.»

سازمان آتش‌نشانی شهر لس‌آنجلس در ساعات اولیه روز دوشنبه هشدار داد آتش‌سوزی رخ‌داده در نزدیکی موزه گتی در حال پیشروی به سمت غرب است. به همین دلیل دستور تخلیه اضطراری خانه‌های واقع در مناطق ماندویل کانیون و مانتین گیت و نیز بخش‌هایی از برنت‌وود صادر شد. ساعاتی بعد با گسترش آتش‌سوزی، هشدار تخلیه برای بخش‌های دیگری از شهر شامل مناطق توپانگا استیت پارک و پسیفیم پالسیدس نیز اعلام شد. چند ساعت مانده به ظهر، آتش در حال سوزاندن شمال و غرب موزه گتی بود، اما هیچ خسارتی به کلکسیون اشیایی که داخل این موزه بودند وارد نیامد. طبق اعلام مقامات محلی، این موزه به‌خاطر داشتن دیوار‌های قطور و در‌های مخصوص در برابر آتش‌سوزی مقاوم است.

در همین حال در بخش‌هایی از جنوب ایالت کالیفرنیا نیز آتش‌سوزی مهیبی در نزدیکی منطقه سانتا کلارا باعث تخلیه اجباری بیش از ۵۰ هزار نفر از منازل‌شان شده و این آتش‌سوزی تا کنون هزاران هکتار از زمین‌های اطراف را سوزانده است. البته طبق اخبار اعلام‌شده، این آتش‌سوزی تا یکشنبه شب ۷۰ درصد مهار شده بود. در شمال ایالت کالیفرنیا هم آتش‌نشان‌ها کار سختی را در مهار یک آتش‌سوزی گسترده در منطقه سونومو داشتند که طبق اعلام مقامات محلی، این آتش‌سوزی ۸۵ درصد از زمین‌های منطقه را دربر گرفته و باعث خروج ۱۸۵ هزار نفر از منازل‌شان شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی