بازدید 6223
۷

نظر وزیر نفت درباره احتمال افزایش قیمت بنزین

بیژن زنگنه امروز در حاشیه پنجمین کنگره نفت و نیرو در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت توسعه لایه‌های نفتی، اظهار کرد: برای توسعه این پروژه مذاکراتی شده که بیش‌تر با شرکت‌های ایرانی بوده، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 08 October 2019
وزیر نفت درباره احتمال سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال جاری گفت: هر چیزی در این حوزه ممکن است.

به گزارش ایسنا، بیژن زنگنه امروز در حاشیه پنجمین کنگره نفت و نیرو در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت توسعه لایه‌های نفتی، اظهار کرد: برای توسعه این پروژه مذاکراتی شده که بیش‌تر با شرکت‌های ایرانی بوده، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص کاهش سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران بیان کرد: قرار بر این بود که سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران کاهش یابد تا مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند، چرا که کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوخت‌گیری نیست و تنها باید زمانی مورد استفاده قرار گیرد که مشکلی برای کارت سوخت شخصی افراد به وجود آمده باشد.

وزیر نفت در پاسخ به این سوال که آیا احتمال کاهش سهمیه مجدد کارت سوخت جایگاه‌داران وجود دارد، ادامه داد: امکان دارد میزان سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران باز هم کاهش یابد، لذا لازم است تا تمام خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی خودشان استفاده کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بنزین رو بزارین لیتری10هزارتومان تا ته جیب مردم هم خالی خالی بشه که خیالتون راحت بشه
ما که رفاهی ندیدیم توی کشورمون
هرروز هم اوضاع زندگیمون بدترمیشه و بی پول تر میشیم3تا مرغ میخری میشه60هزارتومن
باچه زبوني بايد گفت والاه بلله بيش ازدوماه ازثبت نام كارت سوختم ميگذره اماهنوز خبري نيست هروقت مراجعه ميكنم پليس به اضافه ده ميگه توي سيستم زده درحال صدور
اون وقت شماهم هرروز دستور العمل صادر كنيد
خدا نگذره ازسركسانيكه بااعصاب وروان مردم بازي ميكنند
خوشم می یاید که چقدر قشنگ وبا درایت سال ها سر ملت را دارید با پنبه می برید ؟بخصوص این چند سال همچین هدف مند وبا حال داره این کار را می کنید ملت همیشه در صحنه خواب هم اصلا متوجه نمی شند که داره سرشان جدا می شه؟/...افرین بر درایت وسیاست اقایان عقلا ومسئولین؟/.....
اگر طرح سهمیه بندی درست بود چرا به محضی که اومدید رو کار لغوش کردید؟ هدق دولت از این کار افزایش قیمت بنزین هست و گرنه هیچ فایده دیگه ای نداره
هیجکس مثل جناب زنگنه تایید و تکذیب نمیکنه و کلا و با عرض معذرت رو اعصابه و به تنهایی چندین ماهه مملکت رو ملتهب نگه داشته ، واقعا جای وزرای ژاپن و کره جنوبی و ... تو ایران خالیه !
مصرف بنزین در جهان ( به دلیل رواج ماشین های الکتریکی ) در حال کاهش است، اگر دولت هم مانند دولت های کشورهای دیگر به خریداران خودرو های الکتریکی، سوبسید و امکانات تسهیلاتی بدهد در مدت کوتاهی مصرف بنزین هم در ایران کاهش خواهد یافت.
در ضمن تولید خودرو های کم مصرف در ایران تولید شود و برای تشویق مردم از خودرو های عمومی، حداقل اتوبوس های شرکت واحد را رایگان نمایید.
با این گرانی و تورم به جای اینکه به فکر مردم باشند دنبال کران کردن و سهمیه بندی هستند تازه هی جنگ اعصاب هم راه می اندازند واقعا عجیبه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی