بازدید 3382

زنگنه: آمریکا از نفت به عنوان سلاح استفاده می‌کند

بیژن نامدار زنگنه که امروز چهارشنبه برای شرکت در همایش بین‌المللی انرژی روسیه وارد مسکو شده است در نخستین نشست این همایش با بیان این مطلب اظهار داشت: آمریکا از همه ابزارهایش در یکسال گذشته علیه ایران استفاده کرده است.
کد خبر: ۹۲۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 02 October 2019
وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا از اهرم نفت به عنوان یک سلاح نظامی استفاده می‌کنند.

به گزارش ایرنا بیژن نامدار زنگنه که امروز چهارشنبه برای شرکت در همایش بین‌المللی انرژی روسیه وارد مسکو شده است در نخستین نشست این همایش با بیان این مطلب اظهار داشت: آمریکا از همه ابزارهایش در یکسال گذشته علیه ایران استفاده کرده است.

وزیر نفت ایران همچنین به افزایش تولید و صادرات گاز ایران در یکسال گذشته اشاره کرد.

همایش بین المللی «هفته انرژی روسیه» برای سومین سال متوالی از سال ۲۰۱۷ در مسکو برگزار می‌شود و امسال با عنوان مشارکت در بخش انرژی آغاز به کار کرده است.

در همایش امسال، موضوعاتی همچون وضع بازار جهانی نفت، دورنمای توسعه آن قیمت‌ها و مسائل زیست محیطی مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود رئیس جمهوری روسیه در بخش اجلاسیه عمومی این همایش شرکت کند و در حاشیه ان دیدار‌های دوجانبه نیز داشته باشد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران امروز برای شرکت در اجلاس بین المللی هفته انرژی روسیه، نشست مجمع کشور‌های صادر کننده گاز و دیدار با مقامات شرکت کننده در آن وارد مسکو شد.

در چارچوب همایش هفته انرژی روسیه حدود ۷۰ برنامه شامل میزگرد و نشست کارشناسی برگزار می‌شود.

گفتنی است، سال ۲۰۱۸ در همایش هفته انرژی روسیه نزدیک به ١٠ هزار نفر از ۶۶ کشور شرکت داشتند و در چارچوب آن ۶۷ برنامه ازجمله میزگرد و سمینار برگزار و در آن ۴۷۱ نفر سخنرانی کرده و مقاله ارائه دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی