بازدید 19043

انتفاد تند یک نماینده از لاریجانی

کد خبر: ۹۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۷ 07 April 2010
سید علی‌محمد بزرگواری، نماینده کهگیلویه در نطق امروز خود مطالب تندی را خطاب به رئیس فراکسیون اصولگرایان مطرح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این نماینده اصولگرا خطاب به لاریجانی که ریاست فراکسیون اصولگرایان را بر عهده دارد، گفت: از فراکسیون اصولگرایان چیزی جز نام نمانده است و شما به دلیل مشغله به سفرهای خارجی مختلف نتوانستید فراکسوین را جهت نیل به آرمان آن هدایت کنید.

بزرگواری که مدعی بود رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و نشست‌های فراکسیون را به محفل‌های خصوصی ترجیح داده است، ادامه داد: آقای لاریجانی نشست با اقلیت مجلس را با میل بیشتری دنبال می‌کنند.

نماینده کهکیلویه ادامه داد: حتی سایت فراکسیون در مدت کوتاهی که راه اندازی شده، چنان خطایی را مرتکب شد که نشان از بی توجهی هیات رئیسه دارد که شرم داریم مطالب وارده به سایت را مطرح کنیم.

وی همچنین از بی‌اطلاعی شورای مرکزی و مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان از بیانیه اخیر این فراکسیون سخن گفته و خواستار پاسخگویی هیات رئیسه فراکسیون شد.

این نماینده اصولگرا همچنین در انتقاد ار دیدارهای فراکسیون اقلیت با خاتمی، کروبی و موسوی گفت: کسی حق ندارند به نام فراکسیونی از مجلس با سران فتنه دیدار کند. هیات رئیسه باید به آنها تذکر دهند تا اینگونه رودرروی نظام و رهبری نایستند.

وی همچنین با اشاره به درخواست رهبری برای حمایت مجلس از دولت، ادامه داد: متاسفانه برخی صمم بکم با این درخواست روبرو شده‌اند و برخی با عناد و لجاجت قصد عملیاتی کردن این درخواست رهبر معظم انقلاب را ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار