بازدید 37093

خرید اینترنتی از نمایشگاه کتاب

معاون امور مناطق اداره پست استان تهران خاطرنشان کرد: ارسال کتاب از نمایشگاه کتاب به نقاط مختلف کشور با تخفیف ویژه از دیگر خدماتی است که اداره پست روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب به مردم ارائه می کند.
کد خبر: ۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۵ 18 April 2008
معاون امور مناطق اداره پست استان تهران گفت:ناشرانی که قبل از برگزاری نمایشگاه از طریق سایت اداره پست، عضو فروشگاه های اینترنتی این اداره شوند، امکان خرید اینترنتی کتاب را برای علاقه مندان و مخاطبان کتاب های خود فراهم خواهند کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر:احمد خیابانی راد در گفتگو با ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: در واقع خرید اینترنتی کتاب که طی ایام برگزاری با تخفیف ویژه اداره پست ارائه می شود ، برای متقاضیانی امکان پذیر است که از کتاب های ناشران عضو فروشگاه های اینترنتی خرید کنند.

وی گفت: بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب می توانند با مراجعه به سرویس های پستی مستقر در محل برگزاری نمایشگاه کتاب، تمبرهای شخصی مورد علاقه را به همراه تصویر شخصی خود سفارش دهند.

معاون امور مناطق اداره پست استان تهران خاطرنشان کرد: ارسال کتاب از نمایشگاه کتاب به نقاط مختلف کشور با تخفیف ویژه از دیگر خدماتی است که اداره پست روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب به مردم ارائه می کند.

بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 12 تا 22 اردیبهشت در مصلی تهران برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۰
آقا جون اگه بشه چی میشه اما سر جدتون مشکل همیشگی خریدهای اینترنتی رو یعنی پرداختن که غالبا بانکها اشکال دارن دیگه نباشه
خیلی خوبه بخصوص برای ما که در شهرستانهای دور زندگی می کنیم
چرا نمایشگاه کتاب همیشه در شهری مثل تهران که جمعیت ان 10 درصد کل جمعیت کشور هست برگزار میشود ایا این ستم بارزی به 90 در صد بقیه ملت ایران نیست ایا این اشکال دارد که نمایشگاه هر سال در یکی از مراکز استان ها بر گزار شود و این عمل مثل این است که به گویند المپیک همیشه باید در کشورهای توسعه یافته برگزار شود و سایرین مثل اسیاییها حقی در این خصوص ندارند.
سلام خیلی خوب می شود اگه بشه چون امکان اینکه همه به نمایشگاه بیایند نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی