بازدید 4833
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

تنها راه مقابله با مشکلات کشور شفافیت است

کد خبر: ۹۲۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 14 September 2019
نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است طرح شفافیت آراء نمایندگان مجلس تصویب و اجرایی شود.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، داود محمدی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: این حق طبیعی و مسلم مردم است که از نظر و آراء نمایندگانی که به آن‌ها رأی داده‌اند آگاه باشند.

وی در ادامه افزود: من از زمانی‌که موضوع شفافیت آراء در مجلس مطرح شده است، موافق آن بودم و تمام طرح‌های مطرح شده را نیز امضا کرده و به آن‌ها رأی مثبت داده‌ام.

محمدی اظهار کرد: به عقیدهٔ بنده تمام دیدگاه‌ها، مواضع، آراء و حتی دارایی‌ها و اموال نمایندگان و مسؤولان باید به‌صورت شفاف در نظر مردم قرار گیرد، اما متأسفانه علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده این مسئله هنوز اجرایی نشده است.

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم در مدت زمان باقی‌مانده از مجلس یازدهم، با تصویب طرح شفافیت آراء نمایندگان، گامی مثبت در راستای حقوق طبیعی مردم برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر امروز تنها راه مقابله با مشکلات کشور، فساد، رانت‌خواری، ویژه‌خواری و پیشگیری از ناهنجاری‌های اقتصادی شفافیت است و لازم است در یک فضای شفاف و به دور از، اما و اگر‌ها و استثنا قائل‌شدن‌ها به سمت دولت الکترونیک حرکت کنیم.

محمدی در پایان گفت: بنده به‌عنوان یکی از نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل ۹۰، اجرای کامل دولت الکترونیک را پیگیری کرده و همواره تأکید می‌کنم لازم است دولت نسبت به اجرای کامل این طرح همت بیشتری به خرج دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی