بازدید 4495
سوژه

مایگا از تهران نرفت!/ معاینه مجدد یا بند فسخ ویژه؟

کد خبر: ۹۱۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 05 August 2019

برخی خبرنگاران تخصصی حوزه پرسپولیس از تلاش هایی مشکوک برای نگه داشتن مایگا در تهران صحبت می کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، به رغم مردود شدن مهاجم سیه چرده مالیایی در تست پزشکی قرمزها، ابن بازیکن و مهاجم سابق باشگاه وستهام ، هنوز شهر تهران را ترک نکرده است و گفته می شود ایجنت های او به دنبال راهی برای عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس هستند.

گفته می شود بعد از اعلام جواب تست پزشکی باشگاه پرسپولیس این بازیکن بلیت برگشت نگرفته و گویا قصد ندارد به این آسانی فرصت انتقال شیرین به جمع سرخ ها را از دست بدهد. در این میان علاقه کالدرون به او هم مزید بر علت شده تا دلالان این بازیکن روی قرارداد پافشاری کنند. تا این لحظه سرمربی آرژانتینی واکنشی به مصدومیت او نداشته است. این سکوت نیز کمی بر نگرانی ها بابت بروز یک اختلاف در پرسپولیس افزوده است.

مایگا از تهران نرفت!/ معاینه مجدد یا بند فسخ ویژه؟

در این میان شایعه شده که قرار است یک تیم پزشکی دیگر، معاینات مجددی روی مچ پای این بازیکن مالیایی انجام دهند تا اگر راهی وجود داشت مایگا با عقد قراردادی پرسپولیسی شود! در این حال زمزمه هایی مبنی بر بیماری هپاتیت او نیز منتشر شده است که مصدومیت از ناحیه مچ پا را تحت الشعاع قرار می دهد.

این احتمال هم وجود دارد تا به دلیل مشکل مچ پای این بازیکن، بند فسخی در قرارداد این بازیکن لحاظ شود تا اگر مشکلی به وجود آمد قرارداد مایگا بدون خسارت، از سوی پرسپولیس فسخ شود. با این شرایط هنوز پرونده انتقال مایگا و حضورش در پرسپولیس بسته نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی