بازدید 6462

اعتراف جالب جوکوویچ درباره محبوبیت فدرر

کد خبر: ۹۱۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 15 July 2019

بالاخره پس از ۵ ساعت و ۵۷ دقیقه، نبرد تمام عیار بین نواک جوکوویچ و راجر فدرر، نفرات اول و دوم تنیس دنیا، فینال سال ۲۰۱۹ مسابقات ویمبلدون به پایان رسید، فینالی که در نوع خودش عجیب و غریب بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در پایان جوکوویچ موفق شد ۳-۲ بر فدرر غلبه کند و برای پنجمین بار فاتح تنیس ویمبلدون شود. او حالا ۱۶ گرند اسلم را نیز در کارنامه دارد و از این حیث پشت سر فدرر و نادال قرار می‌گیرد. جو غالب ورزشگاه به سود فدرر بود. تنیسور سوئیسی محبوب‌ترین تنیسور دنیاست و بسیاری علاقه‌مند بودند تا این ستاره ۳۷ ساله قهرمان شود، ولی در نهایت جوکوویچ صرب پیروز شد.

نوله جوکوویچ در مصاحبه با خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که چگونه جو مثبت به سود فدرر را مدیریت می‌کرده است، چنین گفت: «وقتی بیشتر حاضران هوادار شما هستند و شما را تشویق می‌کنند، قطعا انگیزه می‌گیرید. این به شما قدرت بیشتری می‌دهد و انرژی شما مضاعف می‌شود، ولی وقتی اینگونه نیست، باید یک راهی برای غلبه بر جو پیدا کنید. من برای این مهم، روی ذهن خودم کار کرده ام؛ به این صورت که وقتی مردم راجر را صدا می‌زدند، من نوواک می‌شنیدم. شاید احمقانه به نظر برسد، ولی این واقعیت دارد. من سعی می‌کردم خودم را متقاعد کنم که مردم من را به جای فدرر تشویق می‌کنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم