بازدید 27550

دفاع عجیب ده نمکی از خودش

کد خبر: ۹۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۵ 26 March 2010

مسعود ده نمکی در تازه ترین اظهار نظر خود به حمایت از فیلمسازانی چون بیضایی مهرجویی وکیمیایی پرداخته است وهمچنان روایت جالبی از کسانی که سالها قبل فیلمسازی چون علی حاتمی را از سینما بیرون انداختند بازگو نموده است .

به گزارش  جهان نیوز ،ده نمکی دراین باره گفته :کسانی که در سینما آزادی، مرحوم علی حاتمی را با دشنام وکتک از سینما بیرون کردند در حال حاضر مدعی این شده اند که چرا ده نمکی وارد سینما شده است!
 

او در بخش دیگری از مصاحبه خود گفته :به نظر من امثال آقایان بیضایی کیمیایی و مهرجویی بسیار شرافتمند هستند در مقابل انسانهایی که خودشان این کاره بوده اند وحالا پرچم روشنفکری بلند کرده اند .اگر قرار است پرونده خوانی شود خواندن پرونده بعضی از این حضرات فاجعه است.آقایان تیغ موکت بری دستشان می گرفتند و سوار بر موتور مقابل حوزه هنری مردم را می زدند و حالا شدند سینماگر .چطور کسی پلانهایی از زندگی این آقایان را مورد توجه قرار نمی دهد اما من که قلم به دست مشغول روز نامه نگاری بودم و حالا مشغول فیلمسازی هستم باید حساب پس بدهم ؟

 گفتنی است سریال نوروزی ده نمکی مورد اعتراض بسیاری از صاحبنظران قرارگرفته و بسیار ضعیف ارزیابی شده است. کارشناسان سینمایی چهره مشهوری را که در کارهای قبلی ده نمکی همراه اوبود و در سریال نوروزی "دارا و ندار" غایب است، کارگردان واقعی آثار قبلی او می دانند و معتقدند غیبت او سریال نوروزی ده نمکی را بسیار ضعیفتر از حد انتظار جلوه داده است.


 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بسیار سریال جالبیست.
مردم این فیلم را بسیار دوست دارند.حالا شما از طرف مردم هر جور دوست دارید حرف می زنید!
اقای ده نمکی به خود بیایید.
بایدبا هنرمندان متعهدی مثل ده نمکی منصفانه برخورد نمود.
دوره ی آخر زمونه آقا!
فيلم هاي سينمايي ايشون چندان هم قوي نبود در حد همين سريال
نمي خوام بگم پايين ولي حد آقاي
ده نمكي همينه

ولي مطمئن نيستم ايشون تيغ موكت بري دستشون نمي گرفتند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار