بازدید 2611

مسدودسازی سالانه 13 هزار چاه آب غیر مجاز

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت:بعد از سال 93 و با آغاز اجرای طرح تعادل بخشی منابع زیرزمینی آب، تعداد مسدودسازی چاه‌های غیرمجاز به سالانه 13 تا 14 هزار حلقه رسیده است.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 11 July 2019

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حاج رسولیها در خصوص نحوه برخورد مجموعه وزارت نیرو با چاه‌های غیر مجاز اظهار داشت: حدود 470 هزار حلقه چاه مجاز و حدود 320 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور داریم.
وی افزود: یکی از مهمترین مسائل مدیریت منابع آب کشور، مدیریت برداشت از منابع زیرزمینی است که در این خصوص نیز یکی از مهمترین اقدامات، برخورد با برداشت‌های غیرمجاز است.
حاج‌رسولیها با بیان اینکه "تا قبل از دولت یازدهم سالانه 2800 تا 3200 چاه غیرمجاز مسدود می‌شد"، گفت: بعد از سال 93 و با آغاز اجرای طرح تعادل بخشی منابع زیرزمینی آب، تعداد مسدودسازی چاه‌های غیرمجاز به سالانه 13 هزار تا 14 هزار حلقه رسیده است.
وی ادامه داد: درست است که نسبت به تعداد چاه‌های غیرمجاز، سالانه 13 تا 14 هزار حلقه مسدود کردن، رقم چندان بزرگی نباشد، اما ما در مسئله مسدودسازی چاه‌ها، با موضوع مهم معیشت مواجهیم.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه "نمی‌توان مواجه با موضوع مهم معیشت را تنها از جانب وزارت نیرو انتظار داشت"، گفت: اگرچه ما تلاش می کنیم تمامی الزامات را در نظر بگیریم اما برای پرداختن به مسئله معیشت، باید تمامی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی دست به دست هم دهند و تعاملی مستمر داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی