بازدید 9278

همجنس گرایان،عامل کشتار مسلمانان بالکان

کد خبر: ۹۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۵ 19 March 2010
"جان شیهان" ژنرال بازنشسته آمریکایی گفت حضور نظامیان همجنس گرا در ارتش هلند سبب عقب نشینی آنها در برابر حمله صربها و قتل عام ساکنان شهر صربرنیتسا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، یکی از فرماندهان سابق ارتش آمریکا کشتار مسلمانان شهر صربرنیتسا در جریان جنگ بالکان را ناشی از فرار نظامیان همجنس گرای ارتش هلند از مقابل صربها دانست.
ژانرال "جان شیهان" فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در آتلانتیک روز گذشته در جلسه پرسش و پاسخ سنای این کشور خاطر نشان کرد که معضلات اخلاقی سبب ناکارآمدی نظامیان هلندی در برابر یورش صربها به صربرنیتسا در سال 1995 شده است.
 
وی که برای ادای توضیحاتی درباره امکان به کارگیری نظامیان همجنس گرا در ارتش آمریکا به سنا فراخوانده شده بود یاد آورد شد که ماموریت حفاظت از شهر مسلمان نشین صربرنیتسا در جنگ بالکان به عهده نظامیان هلند سپرده شده بود، ولی حضور همجنس گرایان در بین این نظامیان سبب شد که آنها پس از تهدید به حمله از سوی صربها، این شهر را ترک کنند.
 
به گفته این فرمانده سابق نیروهای ناتو، عقب نشینی نظامیان هلندی که نقش نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد را در جنگ داشتند، سبب یورش وحشیانه صربها به صربرنیتسا و کشتار حدود هشت هزار نفر از مسلمانان این شهر شده است.
 
در همین حال سخنان شیهان موجی از اعتراض را در بین مقامهای هلندی برانگیخته است. در این رابطه سخنگوی وزارت دفاع هلند اظهارات شیهان را پوچ و بی معنی ارزیابی و به شدت از آن انتقاد کرده است.
 
همچنین سفیر هلند در واشنگتن با انتقاد از سخنان این ژنرال بازنشسته آمریکایی، اتهامات وارد از جانب وی به ارتش کشورش را مردود دانسته است. خاطرنشان می شود جامعه بین الملل واقعه کشتار 8 هزار مسلمان بیگناه در جنگ بالکان را نسل کشی نامیده و آن را محکوم کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار