بازدید 8846

فساد ۱۲ میلیارد تومانی در یک شرکت نفتی

کد خبر: ۹۰۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ 04 June 2019
با دستور وزیر نفت و با رسیدگی دقیق اداره کل بازرسی وزارتخانه، سوءاستفاده انجام شده توسط افراد دخیل در یک شرکت وابسته به وزارت نفت، بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان کشف و اقدامات مجرمانه ۸ نفر در این موضوع مشخص شد.

به گزارش تابناک وزارت نفت اعلام کرد که در پی گزارش دریافتی در تاریخ دوازدهم خردادماه جاری از سوی مدیر ارشد یکی از شرکت‌های وابسته در خصوص وقوع تخلف مالی در آن مجموعه، با دستور وزیر نفت و با رسیدگی دقیق اداره کل بازرسی وزارتخانه، سوءاستفاده انجام شده توسط افراد دخیل بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان کشف و اقدامات مجرمانه ۸ تن از افراد در این موضوع مشخص شد.

طبق اعلام وزارت نفت، در جریان بازرسی انجام شده از یکی از متهمان مبلغ ۶۳ هزار یورو به علاوه ۱۳ هزار دلار باز پس گرفته شد.

وزارت نفت ضمن ارجاع پرونده تخلفات این افراد به مراجع اداری و برکناری همه این افراد از سمت‌های تحت تصدی رسما از دادستانی عمومی و انقلاب تهران تعقیب کیفری افراد به واسطه اتهامات انتسابی درخواست کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۰
مسخره کردید 12 میلیارد تومان پول خورد این شرکت ها هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
اندک اندک جمع گردد وانگهی خاوری شود و سر از کانادا در آرد!! از همین جا جلوش گرفته نشه تبدیل میشه به هزاران میلیارد تومان
فقط 12 تا اندازه یه چاه هم نمیشه که ... دس انداختن مردمو ...
تابناک حان بس کن سیاه کردن مردم را
اینقدر هم کلاس شرکت نفت رو پایین نیار ...آحه 12 میلیارد تومن و 63 هزار یورو هم شد پول برای نفتی ها .....
دنبال پول خورد رفتن وقت تلف کردن است به فکر حسابهای دلاری غارتگران باشید....
فساد درد کشور های جهان سوم است فساد عین یک تومور سرطانی در حال رشد است اگر فردی در یک سیستم به فساد الوده باشد نفرات بعدی الوده خواهند شد و این روند تا جایی پیش خواهد رفت که بخشی از توان و منابع کشور ها به مبارزه با فساد سازمانیافته اختصاص خواهد یافت تنها راه مقابله برخورد شدید قانونی با مفسد است و کاری را که لیاقت داشتن ان را ندارند به انسانی پاک واگذار شود
احتیاج به تیتر زدن نداشت. این اعداد و ارقام الان در یک بقالی هم قابل رسیدگی نیست.
5 برابر این عدد خلاف مالیاتی یک شرکت معمولی را با اسناد و مدارک به دادستان مالیاتی یک از شهرها گزارش کردم با تمسخر گفت ما وقت رسیدگی نداریم.
تابناک جان لطفا یه خبر اختلاس توپ که بالای 30 هزار میلیارد تومان و رکورد شکن باشه بزن کمی حال کنیم. این خبر 12 میلیارد هم شد خبر!! فردا همین یارو آفتابه دزده رو برای اینکه وقتشون گرفته نشه آزادش میکنن ... آره جونم کلاس اختلاس و دزدی در این مملکت رو خیلی دستکم گرفتی!!
چرا خبرنگار صدا وسیما گزارش مستقیمم نمیگیره تا همه بدونن اینا کی هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی