بازدید 4723

وزیر راه: نمی‌توانیم برای اجاره بها سقف تعیین کنیم

کد خبر: ۹۰۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 01 June 2019
وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه نمی‌توانیم برای افزایش اجاره بها سقف تعیین کنیم از راه اندازی موسسات اجاره داری برای تعادل بخشی به بازار اجاره مسکن کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم محمد اسلامی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۰۰ هزار مسکن در شهر‌های جدید در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی براینکه چه اقدامی برای مستأجران در آستانه فصل نقل و انتقالات انجام خواهد شد اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی در قالب ماده دو قانون ساماندهی مسکن موسسات اجاره داری ایجاد می‌شود تا مطابق با آن مردمی که می‌خواهند واحد‌های خود را اجاره دهند در قالب این موسسات خانه‌های خود را به مستأجران واگذار کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه شیوه نامه‌ای تهیه خواهد شد، افزود: این برنامه بخشی از قانون است که در دستور وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امیدواریم به زودی شیوه نامه این برنامه را تهیه کنیم، تصریح کرد: پس از تهیه این شیوه نامه موسسات شکل گرفته و بازار اجاره بها را سامان می‌دهند.

اسلامی همچنین در خصوص کمیته ملی تعیین افزایش سقف اجاره بها گفت: ما نمی‌توانیم برای اجاره بهای مسکن سقف تعیین کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۱
سقف تعیین نکنید قراردادهای سال گذشته را معیار قرار دهید و یک درصد منطقی به مبلغ قرارداد سال گذشته اضافه شود.
موسسات اجاره ای! حتما مالی آنرا یکسری پولهای سرگردان تامین میکند برای رفاه مردم!یا پولشویی مدرن با سرمایه گذاری آقازاده ها؟
شما اصولا چه کاری می توانید بکنید؟
می توانید. یا حالش را ندارید یا علم و روش حلش را، البته احتمال سومی هم هست آنهم اینکه انگیزه اش را ندارید چون اجاره نشین نیستید و سختیها و مشقتها و نگرانیهای سررسیدن اتمام دوره اجاره و پیدا کردن خانه جدید را تجربه نکرده اید.
دولت فکری به حال مستاجران باید بکند بااین گرونی و بدبختی مردمی که مستاجر هستند زندگیشان نابود میشود
دقیقا درست است و نیازی به اعلام و تیتر در روزنامه نبود ما می دانستیم که کاری که کارستان باشد از شما بر نمی آید. چون شما از اول قصد داشته ایدکه عرصه بر قشر متوسط که الان به تاریخ پیوسته است را تنگ و تنگ تر کنید.
دست مریزاد ما هم با شما موافقیم اگر جلوی اجاره و رهن های بی حساب گرفته شود افرادی....... چگونه از این بازار سود ببرند؟؟!!!!! بی حساب خانه دار شدند و تراکم گرفتند و ساختند و تاختند تا بدون هیچ ضرری و بدون پرداخت مالیاتی روز به روز بر ثروت خود بیافزایند. الان پول رهن معادل پول خرید یک خانه شده چرا باید در این بازار پر سوده برای سوداگران برچیده شود. کجایند مردان بی ادعا؟!!!!!!
تعیین سقف اجاره با استفاده از اجباری شدن ثبت قراداد اجاره در سامانه مسکن کاملا شدنیست ....
قرارداد های خارج از سامانه هم در دادگاه ها قابل شنود نیستند در نتیجه هیچ مالکی جرات نمیکنه خانه اش را با سند دستی اجاره دهد ....
نميتونيد انجام بديد لطفا استعفا بديد. مگه ما اقتصاد دستوري نداريم؟ حالا كه رسيد به كنترل قيمتها نميتونيد دستوري جلوشو بگيريد؟!!!!!!
من در آلمان زندگی میکنم و دولت آلمان جدیدا برای کرایه خانه سقفی تعیین کرده و د حین حال به این بسنده نکرده و خانه ها برای افرادی میسازد که بتوانند کرایه خانه را پرداخت کنند.
چه کاری از دست شما ساخته است؟ اعلام این مورد ساده تر است!
مسئولین مملکت ما فقط بلدند همه چیز را وحشتناک گران کنند و هیچ چیزی در اختیار قدرتشان نیست و این مردم هستند که باید تاوان نامدیریتی کسانی را تحمل کنند که با رابطه مدیر شده اند .
بعد از 40 سال هنوز مردم موش آزمایشگاهی هستند برای یکعده که الفبای مدیریت را هم نمیدانند
اگر نمیتوانید قیمت ها را کنترل کنید بکشید کنار تا چار نفر آدم کار بلد بتونن بدون رانت بیایند سر کار
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی