بازدید 12871
۶

آمریکا یک ناو جنگی دیگر به خلیج فارس می‌فرستد

کد خبر: ۸۹۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 11 May 2019

پنتاگون در پی درخواست فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا که در اثر ادعای دولت ترامپ مبنی بر تجهیز نیروهای نیابتی درعراق و سوریه از سوی ایران برای حمله به نیروهای آمریکایی مطرح شده است، آتش‌بار ضد موشکی و ناو جدید به خلیج فارس اعزام می‌کند.

به گزراش «تابناک» به نقل از ایسنا، مقامات پنتاگون [وزارت دفاع آمریکا] روز جمعه اظهار کردند که این وزات‌خانه آمریکا یک آتشبار ضد موشکی پاتریوت را برای پشتیبانی دفاع در برابر آن‌چه تهدیدهای ایران خوانده شده است به خاورمیانه اعزام می‌کند که بخشی از آرایش نظامی دقیق برای جلوگیری از آن‌چه "حمله نیروهای ایرانی یا نیروهای نیابتی آن‌ها" عنوان شده، است.

بر اساس این گزارش، یک آتشبار ضد موشکی، چند ماه پس از آنکه چهار آتشبار از منطقه خارج شده بودند، به خلیج فارس باز می‌گردد.

پنتاگون همچنین گفت که یک کشتی نیروی دریایی در منطقه را با آرلینگتون، یک ناو جنگی قدرتمندتر جایگزین می‌کند که یک کشتی آبی خاکی طراحی شده برای نقل و انتقال نیروهای دریایی و هلیکوپترهای جنگی است.

به گفته مقامات، این موارد اعزام ناو جدید برخی از درخواست اصلی فرماندهی مرکزی ارتش در آخر هفته گذشته بود و این درخواست پس از آن مطرح شد که دولت ترامپ مدعی شد اطلاعات جدیدی مبنی بر اینکه ایران در حال تجهیز نیروهای نیابتی در عراق و سوریه، برای حمله به نیروهای آمریکایی است، در اختیار دارد.

پنتاگون به دنبال آن، در چند روز گذشته، بمب‌افکن‌های B-52 را به قرارگاه هوایی العدید در قطر فرستاد و ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن را از کانال سوئز به سمت خلیج فارس راهی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۶
حالا وقتش ثابت کنیم چقدر به حسین حسین گفتنمامون پایبندیم... ما آماده ایم تا آخرین نفس .. برای ایران عزیز
هرچی داره بهتره بفرسته چون میخواهیم نابودشان کنیم
ایران کلی سواحل و موشک داره و خوراکشون هدفهای بزرگ مثل ناو هست
اگه امریکا با ایران در بیفته دیگر ابرقدرت نخواهد بود
خوش بحال روسیه
خوراک این ناوها اژدر حوت می باشد
اشکال نداره بیایند کمی آب آبگوشت را زیاد میکنیم.
موشکهای پاتریوت و ناوهای پیشرفته برای تفریح نیامده اند.
ایران باید صحنه گردان این نمایش باشد حالا که قرار است به تدریج از برجام خارج شویم ایران می بایست با نشان دادن آرایش نظامی جنگی به دنیا بفهماند اگر یک دیکتاتور وحشی(ترامپی) را سرجایش ننشانند در منطقه خلیج فارس شاهد تنش جنگی خواهند شد، تا دیر نشده باید این پیام را به طرف های دیگر رساند وگرنه اینکه تنها منظر باشیم تا نمایشات بولتون کثیف روحیه مردم را بشکند ما باید با نشان دادن تجهیزات جنگی آمادهمان هم روحیه مردم را بالا ببریم و هم فشارهای سیاسی را روی طرف آمریکایی بیشتر کنیم ، در کنار آن روحیه سربازان آمریکایی و مادران و همسرانشان را با جنگ رسانه ایی نشانه بگیریم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست