بازدید 4668
۱
جواب سرمربی پرسپولیس به تهدید سپاهانی ها

واکنش برانکو:دارم می لرزم وازترس ازخانه بیرون نمی آیم

کد خبر: ۸۹۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 27 April 2019

برانکو ایوانکوویچ امروز در حاشیه تمرین پرسپولیس موضع جالبی مقابل تهدید بازیکن و مدیرعامل سپاهان برای بازی حذفی در نقش جهان گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس گفت: دربی دیشب یک بازی عالی بود و در فضای بسیار خوب برگزار شد. من قبل از هرچیز باید از هوادارانمان به خاطر حضور پرتعداد هوادارنمان تشکر کنم.فضای بازی کاملا ورزشی و پرهیجان بود. از طرفی متاسفم برای آن دسته از هواداران پرسپولیس و سپاهان که در این بازی مصدوم شدند. به هرحال یک عده ای می خواستند این دربی زیبا را خراب کنند.

او ادامه داد: درست است که این بازی صفر-صفر شد اما موقعیت های خیلی زیادی در مسابقه به وجود آمد. فضار بازی خیلی زیاد اما کارهای قشنگ زیادی انجام شد. هم ما و هم سپاهان می خواستیم بازی را ببریم ولی ما در این بازی یک مقدار بیشتر از آن ها مسلط بودیم. بازی خوبی انجام دادیم و از لحاظ آماری تیم برتر زمین بودیم. موضوعی که می خواهم بگویم این است که با وجود مساوی بدون گل از این بازی بیشتر از بازی ذوب آهن راضی هستم.

واکنش برانکو:دارم می لرزم وازترس ازخانه بیرون نمی آیم

گل نمی زنیم مشکلات پیش می آید

درباره گل نزدن تیم باید بگویم طبیعی است که وقتی گل نمی زنیم این مشکلات پیش می آید. دیروز موقعیت های خطرناک زیادی داشتیم اما نتوانستیم آن ها را تا آخر پیش ببریم. ما مقابل الاهلی و ذوب آهن هم موقعیت های زیادی داشتیم. برابر سپاهان چندین بار با مدافعان حریف تک به تک، دو به دو ، سه به سه و حتی چهار به چهار شدیم اما از آن ها استفاده نکردیم. اما فوتبال است و چیزی که من را امیدوار می کند این است که با وجود فشار بالای بازی تمرکز و نظم بچه ها بالا بود و مساله مهم این است.

من دارم از ترس می لرزم

درباره دو بازی حساس در لیگ برتر و جام حذفی برابر تراکتورسازی و سپاهان که در تبریز و اصفهان برگزار می شود هم باید بگویم قطعا آنجا فضای قشنگی خواهد بود( برانکو در این صحنه در پاسخ به خبرنگاران که از او درباره برخی حرف های تهدیدآمیز در فضای مجازی و بخصوص مصاحبه سیاوش یزدانی که گفته بود در بازی جام حذفی مشکلاتی برای پرسپولیس در اصفهان پیش می آید ، واکنش جالبی دارد، لبخندی عجیب می زند و با غرور حرف هایش را ادامه می دهد) از همین الان این حرف ها من را لرزاند. من از الان می لرزم و می ترسم از خانه ام بیرون بیایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آخه تا کی هوچی گری تا کی حمایت از سوگولی تیم پایتخت تا کی ندیدن تخلفات تماشاچی سرمربی بازیکن؟؟؟ آقایان حق الناس رو نمیشه کتمان کرد.
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی