بازدید 3452

صدور پروانه کاری برای دستفروشان امکان پذیر نیست

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه صدور پروانه کاری برای دستفروشان در حوزه اشتغال امکان پذیر نیست،گفت: سازمان غذا و دارو بر توزیع و فروش موادغذایی توسط دستفروشان نظارت کند.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 13 April 2019

اصغر سلیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت حضور گسترده دستفروشان در بازار موادغذایی کشور،گفت: دستفروشی در کشور تبدیل به معضل اساسی در حوزه اشتغال کاذب شده، بنابراین الزامی است که دولت فکر اساسی برای ساماندهی دستفروشان در کشور بویژه در حوزه محصولات غذایی کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صدرو مجوز پروانه کاری برای دستفروشان موادغذایی صحیح نیست تاکید کرد: موادغذایی غیر بهداشتی، سلامت شهروندان را به شدت به خطر می اندازد.

لزوم نظارت سازمان غذا و دارو بر توزیع و فروش محصولات غذایی

وی ادامه داد: سازمان غذا و دارو بر توزیع و فروش موادغذایی توسط دستفروشان نظارت کند زیرا موادغذایی بطور مستقیم با سرانه سلامت جامعه سرو کار دارد.

صدور پروانه کاری برای دستفروشان با اصل عدالت مالیاتی سنخیت ندارد

سلیمی افزود: صدور پروانه کاری برای دستفروشان با اصل عدالت مالیاتی سنخیت ندارد زیرا مغازه داران مالیات پرداخت می کنند بنابراین نمی توان بدون حساب و کتاب، اجازه قانونی فعالیت دستفروشان را صادر کرد.

صدور پروانه کاری برای دستفروشان در حوزه اشتغال امکان پذیر نیست

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه صدور پروانه کاری برای دستفروشان در حوزه اشتغال امکان پذیر نیست یادآورشد: ایجاد فرصت های اشتغال پایدار راهکاری اساسی برای توقف رشد دستفروشی در کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی