بازدید 4609
۱

درگیری مسلحانه با ۳ قاچاقچی مواد مخدر در بوشهر

کد خبر: ۸۹۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ 10 April 2019

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات اطلاعاتی که منجر به درگیری مسلحانه و تبادل آتش بین پلیس و سوداگران مرگ شد 200 کیلوگرم تریاک کشف و 3 قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار خلیل واعظی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و اشراف عملیاتی پلیس تحرکات یک باند حرفه‌ای ترانزیت مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شب 16 فروردین ماه، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان گناوه، مسیر انتقال مواد مخدر که از محور جنوب به شمال در تردد بودند را تحت کنترل درآورده که در سه راهی بندر ریگ، 2 دستگاه خودرو قاچاقچیان شناسایی شد.

سردار واعظی افزود: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت خود، حرکات مارپیچ و تیراندازی به سمت پلیس قصد فرار داشتند که با تیراندازی متقابل پلیس و هدف قرار گرفتن لاستیک خودروها، هر 2 دستگاه خودرو متوقف شدند.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودروها با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند، تصریح کرد: از این باند 200 کیلوگرم تریاک که به صورت بسته بندی جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با ادامه عملیات پلیس، ساعتی بعد 2 نفر از اعضای باند و کمتر از 24 ساعت بعد یکی دیگر از اعضاء و عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند از 3 استان همجوار تشکیل و محموله مواد مخدر نیز از یک استان همسایه وارد بوشهر شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر باقاچاق مبارزه ميكنند در عطاري ها واطرف بازار مولوي ترياك وهرويين فراوان يافت ميشود باور نداريد سري به آنجا بزنيد خوش به حال تان ميشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی