بازدید 5129
۳

عذرخواهی رئیس هلال‌احمر از مردم لرستان

کد خبر: ۸۸۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 05 April 2019
رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن عذرخواهی از مردم لرستان بابت برخی کوتاهی‌ها، گفت: تلاش کردیم با اعزام نیرو‌های عملیاتی به مردم سیل‌زده خدمت کنیم؛ اکنون وضعیت قابل قبول است و با برنامه‌ریزی می‌توان مشکلات را رفع کرد.

به گزارش «تابناک» علی‌اصغر پیوندی در گفتگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار کرد: علاوه بر آسیب به واحد‌های مسکونی و زمین‌های کشاورزی، خرابی‌های بسیاری در بخش زیرساخت‌ها، محور‌های مواصلاتی و پل‌ها در پلدختر به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر همگام با دیگر نیرو‌های امدادی تلاش کرده که در نخستین لحظات در کنار مردم سیل‌زده لرستان حضور یابد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انتقال ۳ هزار و ۵۰۰ سیل‌زده لرستانی توسط بالگرد‌های این جمعیت افزود: ۲۵۰ تن موادغذایی و اقلام امدادی طی این چند روز اخیر توسط بالگرد‌ها جابه‌جا شده است.

اکنون وضعیت قابل قبول است

پیوندی بیان داشت: تلاش جمعیت هلال‌احمر در کنار دیگر نهاد‌ها همچون سپاه، ارتش و نیرو‌های امدادی سبب شد تا حدودی آرامش به منطقه باز گردد.

وی تصریح کرد: اگرچه مشکلات بسیاری در پلدختر وجود دارد، اما اکنون وضعیت قابل قبول است و با برنامه‌ریزی و صبر می‌توان مسائل را مرتفع کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن عذرخواهی از مردم لرستان بابت برخی کمبود‌ها در امدادرسانی گفت: تلاش کردیم با اعزام نیرو‌های عملیاتی، مواد غذایی و اقلام امدادی به مردم سیل‌زده خدمت کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
باید مانور مقابله با سیل جدی گرفته شود و روشهای مقابله با سیل آموزش داده شود. اینکه چطور درب منازل را در مقابل نفوذ آب ببندیم.
یه سوال دارم برای پیاده روی اربعین همه چی مهیا میشه به سرعت جت . برای سیل زده ها . زلزله زده ها فقط عذر خواهی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بی انصاف نباشیم تلاش برای رفع مشکلات شده اما حجم خرابی ها بالاست چون ما علاج واقعه رو از قبل نمیکنیم
الان میگن بارورسازی بوده اگرواقعا بوده می باید ازقبل بسترها اماده میشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست