بازدید 8566
۲
کاشانی بارها به من گفت حمید عجله نکن؛ اما به حرفش گوش ندادم

افشاگری جنجالی حمید استیلی درباره قطبی در وبلاگ مازیار ناظمی

روزی که پرسپولیس قهرمان شد کسی این حرف‌ها را از من قبول نمی‌کرد و زمان چهره قطبی را فاش کرد.چهره واقعی قطبی از سال دومی که در پرسپولیس بود معلوم شد به عنوان نمونه وقتی آقای هدایتی رفت سراغش برای تمدید قرارداد با پرسپولیس، یکی از شرایط قطبی برای باشگاه، خرید نقاشی‌های خانم کره‌ایش به قیمت 50 هزار یورو! (بیش از ۵۰ میلیون تومان) بود.
کد خبر: ۸۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۶ 01 March 2010
"مازیار ناظمی" خبرنگار و گزارشگر رسانه ملی که این روزها به عنوان یکی از منتقدان سرسخت سرمربی تیم ملی در صف مخالفان افشین قطبی ایستاده، در جدیدترین مطلب خود که در وبلاگش منتشر کرده به سخنان حمید استیلی در خصوص افشین قطبی اشاره کرده و پرده‌ای جدید از حقایق ناگفته در خصوص سرمربی فعلی تیم ملی را فاش کرده است.

به گزارش شبکه ایران، "مازیار ناظمی" که پیش از این بارها در خصوص عملکرد افشین قطبی انتقاداتی را در وبلاگ خود مطرح کرده بود، در جدیدترین مطلب خود به سخنان حمید استیلی درباره نحوه ورود افشین قطبی به ایران اشاره کرده است.

در این مطلب آمده است:«این اشکال ما ایرانی‌هاست تا یک نفر از خارج می‌آید خیلی او را می‌پسندیم مخصوصا یکی که فارسی و انگلیسی را با هم قاطی کنه میگیم از این آدم صادق‌تر دیگه نیست!... اینها گفته‌های حمید استیلی مربی سابق پرسپولیس و دستیار افشین قطبی است.

حمید شنبه شب میهمان من در برنامه ورزش بدون ویرایش بود.وقتی بحث قطبی و فوتبال ایران پیش آمد، استیلی معتقد بود شاید بخشی از اشتباهات امروز قطبی به گردن من و کاشانی باشد که او را به عنوان سرمربی وارد فوتبال ایران و پرسپولیس کردیم.استیلی گفت:« قطبی را از طریق آقای پژمان نورزاد در آمریکا شناختیم و به ما گفت که او با مربیان نامداری کار کرده و فوتبال بین‌المللی را می‌فهمد، بعد زمانی که در فرودگاه دوبی با قطبی مذاکره می‌کردیم و او مصر بود که تنها به عنوان سرمربی بیاید ایران ، من به رغم هشدارهای کاشانی که می‌گفت حمید عجله نکن ! قبول کردم چون فکر می‌کردم قطبی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.»

در بخش دیگری از مطلب جدید وبلاگ مازیار ناظمی آمده است:« سرمربی استیل آذین تهران از موارد مشکوک قطبی در فوتبال ایران هم یاد کرد و گفت: زمان مصطفوی قطبی شرط آوردن علی کریمی به پرسپولیس را جذب دی کارمویی دانست که الان در برزیل پرنده فروش است و یا اون بازیکن پاراگوئه‌ای که دوران ما به تیم پرسپولیس آورد و یا همین الان کمک‌های قطبی در تیم ملی یا در کار نقل و انتقال بازیکن هستند و یا بدون هیچ تعهدی تیم ملی را ول می‌کنند و به سراغ تیم دیگری می‌روند.من تعجب می‌کنم ما چرا چشم‌هایمان را بستیم ، این مسایل دارند با ما حرف می‌زنند!»

استیلی در جواب سوال ما که چرا امروز این حرفها را می‌زنید ، گفت: «روزی که پرسپولیس قهرمان شد کسی این حرف‌ها را از من قبول نمی‌کرد و زمان چهره قطبی را فاش کرد.چهره واقعی قطبی از سال دومی که در پرسپولیس بود معلوم شد به عنوان نمونه وقتی آقای هدایتی رفت سراغش برای تمدید قرارداد با پرسپولیس، یکی از شرایط قطبی برای باشگاه، خرید نقاشی‌های خانم کره‌ایش به قیمت 50  هزار یورو ! (بیش از ۵۰ میلیون تومان) بود.»

استیلی با یادآوری شرایط پرسپولیس در لیگ هفتم گفت: «زمانی که قطبی در پرسپولیس بود بیشتر حاشیه‌ها را من و کاشانی جمع می‌کردیم و اگر شرایط تنها دست قطبی بود، در آخر فصل ده بازیکن هم در تیم نمی‌ماند.»

استیلی درباره این موضوع که خود وی هم متهم به تحریک بازیکنان علیه قطبی در آن زمان بود می‌گوید: «خیالتان راحت باشد بازیکن جماعت حرف پیشش نمی‌ماند و بعد از یکسال همه چیز را بر ملا می‌کند، بروید یک ‌نفر را بیاورید که من او را در آن زمان بر علیه قطبی تحریک کرده باشم. من اندازه خودم را می‌دانم و نگاهی به جایگاه آقای قطبی در تیم ملی ندارم ولی می‌گویم قطبی به عنوان سرمربی تیم ملی از احساسات مردم به خوبی استفاده می‌کند و همه او را باور کردیم حتی رسانه‌ها، ولی دیدیم که شعارهای او درست نبود و امروز دیگر قطبی وعده قهرمانی و فتح جام ملت‌های آسیا را نمی‌دهد.....نکته جالب گفت وگوی ما با حمید استیلی این بود که میگ‌فت هیچ وقت این حرف‌ها در هیچ کجا در مورد قطبی نگفته بودم ولی یک وقت دیدی عمر ما کفاف نداد و این حقایق در مورد قطبی بازگو نشد!»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی