بازدید 3100

ذخیره‌سازی میوه شب عید انجام شده است

کد خبر: ۸۷۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 15 February 2019

رئیس اتحادیه دارندگان کالاهای تجارتی و سردخانه‌ها گفت: ذخیره‌سازی پرتقال، موز و سیب درختی برای ایام عید سال نو انجام شده است.

به گزارش «تابناک»، مهدی کشاورزی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت سردخانه‌های تهران و نگهداری میوه‌های مورد نیاز در ایام عید سال نو، اظهار کرد: در حال حاضر سردخانه‌ها با ظرفیت کامل پرتقال، موز و سیب درختی شب سال نو را دریافت و ذخیره‌سازی کرده‌اند و این در حالی است که به دلیل کمبود در عرضه نارنگی، این محصول برای عرضه در ایام عید سال آینده در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی نشده است.

کشاورزی یادآور شد: در ماه‌های اخیر با توجه به سرمازدگی باغات نارنگی و تقاضای قابل توجه بازارهای هدف، قیمت این محصول روند صعودی به خود گرفته و عرضه آن با کاهش روبرو شده است.

رئیس اتحادیه دارندگان کالاهای تجارتی و سردخانه‌ها با اشاره به شرایط ایجاد شده در زمان نوسانات شدید نرخ دلار، خاطرنشان کرد: در حال حاضر که میزان نوسانات نرخ دلار کاهش یافته و شرایط آرامی بر اقتصاد حاکم است، میزان عرضه و تقاضا روند آرامی را در پیش گرفته و دارندگان بار و محصول به نرخ روز و به لحظه کالاهای خود را در بازار عرضه می‌کنند و افراد به دنبال احتکار کالا نیستند.

به گزارش ایسنا، هر ساله با نزدیکی به ایام شب سال نو، ستاد تنظیم بازار به ذخیره‌سازی سیب درختی و پرتقال می‌پردازد که در سال جاری نیز این اتفاق رخ داده و با توجه به گفته‌های کشاورزی می‌توان گفت که کمبودی در رابطه با عرضه این دو محصول در ایام عید رخ نخواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی