بازدید 2791

واکنش فدراسیون کشتی به دوپینگ ملی پوش فرنگی‌کار

معمولا این جریمه‌ها را فدراسیون می‌پردازد، رقم کمی هم نیست. معمولا این جور جریمه‌ها می‌افتد گردن فدراسیون که در این اوضاع و احوال که هزینه‌ها خیلی بالاست و ارز هم گران، این هزینه هم به فدراسیون اضافه می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 02 February 2019

سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون کشتی در واکنش به محرومیت فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران گفت: این رأی تایید شده و متاسفانه فدراسیون هم باید این جریمه را پرداخت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا رضایی در خصوص محرومیت 4 ساله سیدمصطفی صالحی‌زاده به دلیل دوپینگ اظهار داشت: این رأی قطعی است و متاسفانه مورد تایید هم قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که «جریمه 20 هزار فرانکی بابت این دوپینگ را فدراسیون پرداخت خواهد کرد و یا کشتی‌گیر خاطی؟» خاطرنشان کرد: تا جایی که من می‌دانم معمولا این جریمه‌ها را فدراسیون می‌پردازد، رقم کمی هم نیست. معمولا این جور جریمه‌ها می‌افتد گردن فدراسیون که در این اوضاع و احوال که هزینه‌ها خیلی بالاست و ارز هم گران، این هزینه هم به فدراسیون اضافه می‌شود.

سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تعداد دوپینگی‌های کشتی کم است، اضافه کرد: از این نظر فدراسیون کشتی خیلی کنترل‌شده حرکت کرده و موانعی ایجاد شده که کشتی‌گیر کمتر دست به چنین اقدامی می‌زند. علاوه بر این ما همکاری نزدیکی با فدراسیون پزشکی ورزشی داریم و از نظر دوپینگ با کمترین میزان اشتباه مواجه هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی