بازدید 20612
بسته خبری جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات ـ روز بیستم؛

گزارش زنده: ایران 3 - چین 0 / عبور از خوان پنجم و دیوار چین با جهش بلند یوزها / رکورد تاریخی کلین شیت آسیا در اختیار بیرانوند/ طارمی بازی نیمه نهایی را از دست داد/ انصاری فرد نیامده، گل زد و برای ژاپن خط ونشان کشید/ آزمون و طارمی روزگار مدافعان کٌند لیپی را سیاه کردند/ ژاپن با کمک VAR ویتنام را اوت کرد و به نیمه‌نهایی رسید

تیم ملی فوتبال ایران با نمایشی درخشان و بی نقص، تیم چین را هم گلباران کرد و بعد از پانزده سال به نیمه نهایی جام ملت های آسیا راه یافت. رویارویی امشب یوزها با شاگردان لیپی از ساعت ۱۹:۳۰ در ابوظبی آغاز شد و تیم کی روش با برتری مطلق و بازی هجومی در نیمه نخست دروازه چین را آماج حمله های مکرر قرار داد و با مالکیت توپ 65 به 35 دو گل به حریف زد. در نیمه دوم نیز با اداره بازی و گل طبق برنامه انصاری فرد رسما مدعی قهرمانی شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ 24 January 2019

تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019، از ساعت 19:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی و به‌ قضاوت عبدالرحمن جاسم از قطر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر صفر به ‌سود ایران به پایان رسید.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در این دیدار، سه گل ایران را مهدی طارمی (دقیقه 18)، سردار آزمون (دقیقه31) و کریم انصاری‌فرد (دقیقه1+90) وارد دروازه چینی ها کردند. عبدالرحمن جاسم از قطر قضاوت این دیدار را به‌ عهده داشت و مهدی طارمی، تنها بازیکن ایران بود که از داور کارت زرد گرفت تا دیدار نیمه نهایی را از دست بدهد. تیم ملی ایران، روز دوشنبه هفته آینده ساعت 19.30 به مصاف ژاپن خواهد رفت تا بعد از چهار دهه به فینال جلم ملت های آسیا راه یابد.

ترکیب چین: جون لینگ، لیو یی مینگ، شی که، فنگ ژیائو تینگ (28‌ــ ژی ژیائو)، وو لی (75‌ــ دابائو یو)، ژنگ ژی، هائو جون مین، وو ژی (‌25‌ــ ژائو ژوی)، ژانگ چنگ دونگ، گائو لین، لیو یانگ.

سرمربی: ماچلو لیپی

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید ابراهیمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش (68 ــ سامان قدوس)، سردار آزمون (86 ــ کریم انصاری‌فرد)، اشکان دژاگه (76 ــ روزبه چشمی) و رامین رضاییان.

سرمربی: کارلوس کی روش

گزارش زنده: ایران 3 - چین 0 / عبور از خوان پنجم و دیوار چین با آتشبازی یوزها / رکورد تاریخی کلین شیت آسیا در اختیار بیرانوند/ طارمی بازی نیمه نهایی جام ملتها را از دست داد/ کریم انصاری فرد نیامده گل زد و برای ژاپن خط ونشان کشید/ آزمون و طارمی روزگار مدافعان کٌند لیپی را سیاه کردند/ ژاپن با کمک VAR ویتنام را اوت کرد و به نیمه‌نهایی رسید

لحظه به لحظه با رخدادهای بازی ایران و چین

دقیقه 81: نفوذ انفرادی گائولین به قلب مدافعان ایران تا پشت شش قدم هم ادامه یافت اما با خروج بیرانوند و زاویه بسته، ضربه نهایی این مهاجم به خارج از چارچوب رفت.

دقیقه 60: حاج صفی ارسال زمینی از جناح راست را که توسط مدافعان چین به طور ناقص دفع شده بود، با شوت نه چندان محکم اما زمینی به چارچوب زد که دروازه بان چین با نوک انگشتان آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 58: ضدحمله سریع ایران بعد از توپ‌گیری عالی طارمی شروع شد و در میانه زمین پاس نه چندان خوب او به آزمون موجب شد، مدافعان چین از راه برسند و در نهایت با پاس او به جهانبخش و انتقال آن به رضاییان و بازگشت دوباره توپ به جهانبخش، این بازیکن شوت‌زنی کرد که توپ از بالای دروازه چین خارج شد.

دقیقه 52: سانتر حاج‌صفی از جناح چپ و ضربه سر طارمی از بالای دروازه چین راهی اوت شد.

دقیقه 48: سانتر بلند از جناح چپ زمین و ضربه سر ژیائو ژی از روی دروازه ایران به بیرون رفت تا چین نیمه دوم را با یک حمله آغاز کند.

دقیقه 45: سردار آزمون بار دیگر با سرعت فوق العاده خود توپ را به شکل تحقیرآمیزی از مقابل پای مدافع چین ربود و با یک فرار در عمق قصد پاس عرضی مورب را داشت که این بار توپ با برخورد به مدافع چین راهی کرنر شد.

دقیقه 31: گل دوم برای ایران/ سردار آزمون: ارسال بلند محمدی از جناح چپ را طارمی ضربه سر سایید تا توپ فرار سریع آزمون دفاع کند و خسته چینی ها را جا گذاشته و با دریبل دیدنی و بی نقص دروازه بان چین، آزمون توپ را به زیبایی وارد دروازه شاگردان لیپی کند. استفاده داور از وی ای آر هم گل دوم ایران را تأیید کرد.

گزارش زنده: دقیقه 88 / ایران 2 - چین 0 / آزمون روزگار مدافعان کٌند لیپی را سیاه کرد/ طارمی بازی نیمه نهایی جام ملتها را از دست داد/ ژاپن با کمک VAR ویتنام را اوت کرد و به نیمه‌نهایی رسید

دقیقه 26: سانتر استادانه دژاگه از روی ضربه آزاد میانه زمین و پاس خوب کنعانی‌زادگان در مقابل دروازه خالی چین جلوی پای مهدی طارمی افتاد اما ضربه او از محوطه 6 قدم به بیرون رفت تا بخت عالی گلزنی از بین برود.

دقیقه 21: پاس عمقی آزمون در بین مدافع چین به طارمی رسید ولی تکل لیو یی‌مینگ روی پای طارمی را عبدالرحمن الجاسم پنالتی تشخیص نداد. جاسم بار دیگر با گوشی با اتاق داوران ویدئویی مشورت و تصمیمش را تأیید کرد.

دقیقه 20: شوت اشکان دژاگه درون محوطه جریمه چین با دست شی کی مدافع چینی ها برخورد کرد اما داور قطری دستور به ادامه بازی داد و از اتاق داور ویدئویی هم صحنه را مشکوک تشخیص ندادند.

دقیقه 18: گل اول برای ایران/ مهدی طارمی: سردار آزمون با یک توپ ربایی بی نظیر از جناج راست و سرتوپ به موقع، مهدی طارمی را مقابل دروازه خالی دید و با پاس عرضی زمینه ساز گل اول ایران شد تا هم تیمی اش  بدون مزاحم گلزنی کند.

گزارش زنده: دقیقه 88 / ایران 2 - چین 0 / آزمون روزگار مدافعان کٌند لیپی را سیاه کرد/ طارمی بازی نیمه نهایی جام ملتها را از دست داد/ ژاپن با کمک VAR ویتنام را اوت کرد و به نیمه‌نهایی رسید

دقیقه 12: محمدی از جناح چپ زمین توپ زمینی را به سمت محوطه جریمه چین فرستاد که شوت سرضرب آزمون با فاصله کمی از کنار دروازه چین به بیرون رفت.

دقیقه 10: سانتر دقیق جهانبخش از روی کرنر سمت راست زمین را سردار آزمون در تیر دوم بالاتر از مدافع مستقیم و بلندقامت مقابلش با ضربه سر زد که ژنگ ژی، کاپیتان چین توپ را قبل از ورود به دروازه برگشت داد.

دقیقه 6: روی یک پاس توی در، هائو جان‌مین از جناح چپ ایران و پشت میلاد محمدی فرار و پاس عرض زمینی زیبایی برای مهاجم نوک تیم شان ارسال کرد که رضاییان به زیبایی آن را با تکل بموقع پوشش داد و مانع گلزنی حریف شد. کمک داور بسیار دیرهنگام  آفساید اعلام کرد.

گزارش زنده: دقیقه 88 / ایران 2 - چین 0 / آزمون روزگار مدافعان کٌند لیپی را سیاه کرد/ طارمی بازی نیمه نهایی جام ملتها را از دست داد/ ژاپن با کمک VAR ویتنام را اوت کرد و به نیمه‌نهایی رسید

دقیقه 4: پاس بغل پای بریده از جهانبخش درون شش قدم دروازه چین از مقابل سردار آزمون گذشت و با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه به اوت رفت.

شاگردان کی‌روش در بازی از هر حیث بر حریف خود غلبه داشتند و یکی از بهترین بازی‌های خود در این تورنمنت را ارائه کردند که در ادامه آمار و ارقام این بازی را می بینید.

مالکیت توپ

چین ۴۸.۱ درصد – ایران ۵۱.۹ درصد

توپ ربایی

چین ۶ بار – ایران ۸ بار

کرنر

چین بدون کرنر – ایران ۶ کرنر

پاس‌ها

چین ۳۶۵ پاس – ایران ۳۹۴ پاس

دقت پاس

چین ۷۴.۲ درصد – ایران ۷۵.۶ درصد

شوت

چین ۵ بار – ایران ۱۸ بار

شوت در چارچوب

چین یک بار – ایران ۷ بار

 

یک بازی تا عبور از رکورد تکرارنشدنی آسیا

تیم ملی فوتبال ایران در پنج مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا گل نخورده تا با پنج کلین‌شیت، مسافر نیمه‌نهایی شود. کره جنوبی در دوره گذشته با ثبت چنین رکوردی در جام ملت‌های ۱۶ تیمی به فینال رسید ولی دو بر یک برابر استرالیا شکست خورد.

علیرضا بیرانوند با ثبت پنجمین کلین‌شیت خود مقابل چین در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 از رکورد چهار کلین‌شیت منصور رشیدی در جام ملت‌های 1972 عبور کرد تا نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کند. بیرانوند همچنین با ثبت پنجمین کلین‌شیت خود با «جین هیون کیم»، دروازه‌بان کره جنوبی که در دوره گذشته مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 2015 به این رکورد دست یافته بود، برابر شد. سنگربان تیم ملی کشورمان برای یکه‌تازی در تاریخ جام ملت‌های آسیا به ثبت یک کلین‌شیت دیگر مقابل ژاپن در دیدار نیمه نهایی نیازمند است تا به تنهایی رکوردار بسته نگه داشتن دروازه خود در شش دیدار جام ملت‌های آسیا باشد.

گزارش زنده: ایران 3 - چین 0 / عبور از خوان پنجم و دیوار چین با جهش بلند یوزها / رکورد تاریخی کلین شیت آسیا در اختیار بیرانوند/ طارمی بازی نیمه نهایی را از دست داد/ انصاری فرد نیامده گل زد و برای ژاپن خط ونشان کشید/ آزمون و طارمی روزگار مدافعان کٌند لیپی را سیاه کردند/ ژاپن با کمک VAR ویتنام را اوت کرد و به نیمه‌نهایی رسید

آزمون مرد میدان پنجم ایران شد

سردار آزمون مرد چهار گله ایران که با نمایش تأثیرگذار در مصاف با چین زمینه برد پرگل ایران را با یک گل و یک پاس گل فراهم کرد در پایان از سوی کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا، عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

مهاجم گنبدی فوتبال ایران در نیمه اول روی هر دو گل نقش اساسی را ایفا کرد. اول با تحت فشار گذاشتن مدافع حریف پاس گل طارمی را ساخت و در صحنه گل دوم نیز با تحت فشار قرار دادن دومین مدافع حریف این بار، خود نامش را در بین گلزنان ثبت کرد تا با چهار گل در مجموع رقابت هاف گامی دیگر برای رسیدن به آقای گل قطری رقابت ها بردارد.

ژاپن با کمک VAR و باز هم با یک اختلاف ویتنام را حذف کرد

تیم ملی فوتبال ژاپن امروز (پنجشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا، در ورزشگاه آل مکتوم شهر دوبی به مصاف تیم ملی ویتنام رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

مایو یوشیدا در دقیقه 24 برای ژاپن گلزنی کرد، اما پس از بازبینی صحنه از طریق VAR، این گل به دلیل خطای هند یوشیدا، مردود اعلام شد. در نیمه دوم اما کمک‌داور ویدیویی به نفع ژاپن عمل کرد. محمد عبدالله داور مسابقه با کمک VAR، یک پنالتی به سود سامورایی‌ها اعلام کرد که ریتسو دوان در دقیقه 57، این پنالتی را وارد دروازه ویتنام کرد.

ژاپن در هر پنج دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با اختلاف یک گل به برتری رسیده است. با این نتیجه، تیم ملی ژاپن از ساعت 17:30 روز دوشنبه، در دور نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده دیدار تیم‌های ملی ایران و چین می‌رود. عبدالله در این مسابقه، تین دونگ و دوان وان‌هو از ویتنام را با کارت زرد جریمه کرد.

امارات-جام ملت‌های آسیا 2019-تیم ملی فوتبال ژاپن-تیم ملی فوتبال ویتنام

مهدی طارمی نیمه نهایی جام ملت‌ها را از دست داد

حسرت بازی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در دل طارمی ماند. در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین به میدان رفته است که مهدی طارمی گلزن نخست ایران در این بازی که تا قبل از این بازی تک اخطاره بود، با دریافت کارت زرد از داور بازی در نیمه دوم دو اخطاره شد و بازی نیمه‌نهایی را از دست داد. مهدی طارمی با دریافت کارت زرد در نیمه دوم دیدار ایران و چین، در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 بازی نیمه نهایی ایران مقابل ژاپن را از دست داد تا حالا نوبت به کریم انصاری فر، مهدی ترابی و باقی نفرات هجومی ایران شانس بازی پیدا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸۴
به.امید.خدا.کره.جنوبی.قهرمان.میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
به امید خدا تو و امثال تو در اخر شرمنده میشید
ناشناس
| Australia |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
ميتوانيد از دنيا برويد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
تنها ایران (60 درصد), ژاپن(20درصد) و قطر(20 درصد) شانس قهرمانی دارند.کره جنوبی به احتمال زیاد از قطر خواهد باخت و اگر هم نبازد شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
تشکر بچه ها
تشکر کیروش
تشکر محمود
یادمون نرفته که کیروش را محمود آورد و میرفت تو زمین تمرین با تیم ملی دیدارمیکرد
من به روحانی رای دادم ولی الان فریاد میزنم محمودم آرزوست
درود بچه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
کره برابر قطر شانس چندانی ندارد.قطر تا حالا۲تیم بزرگ را شکست داده سعودی و عراق
کمانگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
آقای کره ای(( به امید خدا)) به زبون شما چی میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
چهار تا مثل تو ابروی اونهمه پرسپولیسی دوستدار تیم ملی را میبرید
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
به به آقای این ! چقدر فارسیت خوب شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
به کوری چشم بعضیا تو وزارت ورزش و سایتهای دولتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
من که میدونم مریض میخوای فحش بشنوی
ناشناس
| Thailand |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
به اید خدا کره جنوبی ناب قهرمان میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
حالا فهمیدید چرا حکم خائن و جاسوس اعدامه ، قاتل یک یا چند نفر رو میکشه اما خائن یک ملت رو ، کیروش و تیم ملی ایران ( تاکید می کنم تیم ملی ایران ) متشکریم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
اگر مدیریت کسور را هم بدست خارجی ها بدهیم حتما نتیجه مثبت می گیریم
دوما دستمزد مربی چین ۱۳ برابر دستمزد کی روش بود
خسته نباشین بچه ها دمت گرم کی روش
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
واقعا دیگر با گردن و سر بالا بازی میکنیم‌و با غرور و قدرت و بدون ترس در حد بازی های اروپایی با برنامه و استراتژی و محکم و با صلابت و بدون لرزیدن و با اعتماد بنفس بازی میکنیم
دمتون گرم بچه ها دمت گرم کیروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
کره قهرمان شد خخخخخخخخخخخخخخخخ
کنعانی زادگان خیلی از حسینی بهتر دفاع می کند.هرچند که باید شجاع خلیل زاده کنار پور علی گنجی می بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
خخخخ پرسپولیسی ...
آتش فشان دماوند ، دیوار چین را نابود کرد .
آتش به اختیار باید حمله کنند و گل بزنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
اونها فقط دیوار سفارت را خوب بالا میروند
ما باید اقتصاد و قدرتمان هم از چین بهتر باشه که نیست
بازیکنان تیم ملی با توجه به ایام پیروزی انقلاب اسلامی برابر ژاپن باید تلاش خود را مضاعف کنند و مسئولین فدراسیون باید در این مورد با انها صحبت کنند
کاری ندارم کی میبره و کی میبازه که البته امیدوارم ما برنده این تورنمنت باشیم اما شخصیت تیمی تیم ملی ایران در تاریخ نظیر ندارد.از کیروش سپاسگزاری میکنم.
پاسخ ها
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
احسنت
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
انتقام پرسپولیس و برانکو را از ژاپن می گیریم انشااله
فقط مهم نظر فنی و تخصصی «ده نمکی» است!
در هر صورت عالی بود. احسنت به همه تیم و کادر فنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
ایشون فرمودند به احترام کالاهای چینی که وارد میکنیم باید میباختیم
کریم انصاری فرد اردبیلی است .اذری ,دست همه بجه ها درد نکنه با این بازی قشنگ ودلچسب یادمون نره ما هممون ایرانی هستیم .هندیا با هفت ودو ملت همجین حرفهایی ندارن برد شیرین بجه ها رو با این نظرات کوته بینانه به کام همدیگه خراب نکنیم من خودم اردبیلیم وبه ایرانی بودن خود افتخار می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
یحیی ایا در هندوستان هم میلیونها نفر اجازه ندارند به زبان مادریشان تحصیل کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
بازی این کریم انصاری فرد اصلا خوب نیست اتفاقا. انصافا بازیکن خوش تکنیک تر و بهتر زیاد داریم جای این
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
بله؛ در هندوستان زبان کتابهای آموزشی مدارس همه انگلیسی است که هیچ ارتباطی با فرهنگ و تمدن هند ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
شما قوانین هندوستان رو مطالعه بفرما بعد نظر بده
آفرین در فوتبال هوش بازیکنان در تاکتیک پذیری و تکنیک اونها و قدرت بدنیشون حرف اول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
. روحیه و توان روانی بالا
م
| Netherlands |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
در هند به زبان انگلیسی که حتی یکی ازچند ده زبان مادری هند نیست تدریس می شود. لطفا جفنگ نبافید
کیروش عالی عالی ماهه ماهه
اقایان خیابانی و میثاقی و داوود عابدی و پیروانی و ....حالتان چطوره؟؟؟؟؟؟
تیم ملی عالی و کیروش بزرگ صاحب سبک و تیم مان رعب اور برای تیم های مقابل خود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
ننگ بر مربیان فاسد لیگ کشورمون که تحمل موفقیت های مربی بزرگ تیم ملیمون رو ندارند
ننگ بر منتقدین فاسد کیروش
درود بر کیروش بزرگ
ایران یک کلام ؛ قهرمان والسلام
پاسخ ها
Aa
| Turkey |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
ديگه بايد از كيروش معذرت بخوان ر
کی‌روش
کی‌روش
و فقط کی‌روش
متشکرم مربی
متشکرم معلم
متشکرم استاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
جدی
من بازی قبلی به سردار انتقاد کردم و به نظرم انتقادم بجا بود. اما در این بازی خیلی خوب کار کرد. سردار اروپایی بازی میکنه. هرچند چین هم دفاعی بازی نمیکرد و دفاعش هم خیلی ضعیف بود. با این حال به نظر من عملکرد طارمی در حد کافی خوب نیست. شخصا فکر میکنم اگر از اول شخص دیگری بجای طارمی با سردار هماهنگ میشد خیلی موفقتر بودیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
مشکل از طارمی نیست، مشکل لیگ کشورمونه
؟از لیگ فاسد کشورمون چه انتظاری دارید
بهتر از طارمی از توش در نمیاد
با وجود تمام مشکلات اقتصادی که همه ی مردم ایران درگیرش هستیم ولی نباید وطن فروش باشیم باید قلبومن برای ایران بتپد

خطاب به ناشناس 20:23 ایرانی باش غیرت ایرانی داشته باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
سلام.من.همان.نادر.هستم.منظور.از.حذف.تیم.ملی.چین.بود
مرسی سردار
واقعا دمت گرم
حسابی از خجالت بعضی فوتبال دوست نما براومدی
مرسی که هستی
مهم نیست قهرمان نشیم که میشیم ولی تیم ملی ایران واقعا شایسته و هماهنگ است و باید از کیروش ممنون بود اون پیغام دهنده عقده ای و خائن هم اینقدر ناشیانه حرف زده که نمیدانه جند تا از همین بازیکنان آذری هستند یا در تیمهای آذری بازی میکنند
از بچه های تیم ملی،کیروش وهمه کسانی که در این شرایط سخت دل مردم را شاد می کنند متشکریم.به امید نابودی دشمنان ایران در هر رنگ و لباسی که هستند.
درود بر کیروش بزرگ
ننگ بر فوتبالیستهای قدیمی و حسود فوتبال
ننگ بر مربیان بی سواد داخلی که چشم دیدن کیروش را ندارند
ننگ بر لیگ فاسد فوتبال ایران که چشم دیدن موفقیت های کیروش را ندارند
درود بر کیروش
ننگ بر منتقدین کیروس
ننگ بر حسودان کیروش
ننگ بر مربیان بی سواد و فاسد و حسود داخل کشورمان
درود فقط و فقط و فقط برای کیروش
از نظرات بالا یه چیزایی هست که نمیفهمم چیه! عجیبه که ما بیست سال پیش یه مساوی از استرالیا گرفتیم، استرالیا که اصلا هیچوقت سطح اول فوتبال دنیا نبوده، بعدش سالها بهش افتخار کردیم،
الان تیم کشورمون اینهمه داره افتخار آفرینی چه مقدماتی جام جهانی چه در خود جام جهانی چه الان که در جام ملتها که واقعا کابوسی شده برای بقیه تیم ها ماشااله واقعا ماشااله ولی عجیبه که با این حال یه تعداد ناراحت هستن
به خدا قسم این رفتار مردم کشورمون طبیعی نیست،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
پرسپولیسی ها هستند
این نظرات نشون میده چقدر مردم کشورمون با هم اختلاف پیدا کردند
درود به بازیکنان تیم ملی ایران
همیشه به یاد داشته باشید عامل موفقیت ایران در آسیا و جهان در هر رشته ورزشی و غیره به خاطر اینکه ایران سرزمین قومیتهای مختلفه و ما در کنار هم و با هم کشوری افتخار آفرین در طول تاریخ ساختیم پس به اخلالگران در این بزرگ‌ترین کشور قومیتی اجازه اخلال نمیدیم .
پاینده ایران و ایرانی از هر قوم و نژاد.
از روی تعصب نمی گویم ولی تنها تیم آماده این دوره تیم کشورمان هست و یک فوتبال روان و کلاسیک ارائه می دهد .
زنده باد تيم ايران، درود بر كيروش. خيابانى و ميثاقى بايد از كيروش عذر خواهى كنند. فقط عادل
درود سردار !
باتشکراززحمات تیم ملی ایران.وتبریک.ولی من تعجب میکنم از بازی درحد باشگاه دسته دو تیم ملی چین
درسته ایران تیم خوبی نشون داده ولی عیار تیم در بازی مقابل ژاپن مشخص میشه و اگر نمونه برنده بشه یعنی هیچ کاری نکرده
توجه داشته باشید که هرگردی گردو نیست و هرکی سبیل داره لزوما بابای شما نیست.
به همین ترتیب هرکی فارسی تایپ میکنه و حتی پرچم ایران بالای نظرش است لزوما ایرانی نیست و ایران زندگی نمیکنه. ارتشهای آمریکا و اسرائیل برنامه گسترده آموزش زبان فارسی به سربازان خود دارند. و مراکز جنگ روانی برای ایجاد تفرقه و جنگ داخلی در ایران تاسیس کرده اند.

اما از تابناک تعجب میکنم که چطور این نکته را متوجه نیست و نظرات تفرقه افکنانه را منتشر می‌کند.
چین از یمن وفللسطین هم ضعیفتر بود کلا تیمها این دوره خیلی ضعیفن ایا استرالیا یا کره جنوبی همان تیمهای قبلی هستند
تبریک به همه مردم ایران، اما بهتره واقع بین باشیم و جو زده نشیم. دفاع های چین حتی تو استپ ساده توپ هم مشکل داشتن. درسته که فرصت طلبی کردیم، اما قبول کنیم هنوز محک جدی نخوردیم. به امید موفقیت تا قهرمانی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی