بازدید 13201
هیأت مدیره از رئیس شورای عالی تأمین اجتماعی خواستار شد؛

درخواست برکناری مدیرعامل تأمین اجتماعی روی میز رئیس‌جمهور

این نامه در حالی است که پیشتر دکتر حسن‌زاده، عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و دکتر طریقت، نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی هم در نامه‌ای به رئیس‌جمهور با برشمردن اقدامات علی ذبیحی، مدیرعامل تأمین اجتماعی، خواستار دستور احمدی‌نژاد به ذبیحی مبنی بر تمکین وی به مصوبات هیأت مدیره تأمین اجتماعی شده بودند.
کد خبر: ۸۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۹ 22 February 2010
یک منبع مطلع به خبرنگار ما گفت: هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، در نامه‌ای به رئیس‌جمهور که ریاست شورای عالی تأمین اجتماعی را عهده دار است، خواستار تغییر علی ذبیحی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، این نامه با امضای دکتر سیدحسن اعتمادزاده به محمود احمدی‌نژاد فرستاده شده و رئیس‌جمهور، هنوز به این درخواست هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی پاسخی نداده است.

این نامه در حالی است که پیشتر دکتر حسن‌زاده، عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و دکتر طریقت، نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی هم در نامه‌ای به رئیس‌جمهور با برشمردن اقدامات علی ذبیحی، مدیرعامل تأمین اجتماعی، خواستار دستور احمدی‌نژاد به ذبیحی مبنی بر تمکین وی به مصوبات هیأت مدیره تأمین اجتماعی شده بودند.

البته پیش از این، نامه‌ای با امضای حسن‌زاده، عضو هیأت مدیره تأمین اجتماعی و طریقت، نایب رئیس هیأت مدیره تأمین اجتماعی خطاب به دکتر اعتمادزاده فرستاده شده بود که این دو، خواستار مطرح شدن پیشنهاد عزل ذبیحی از مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی در نشست هیأت مدیره، آن هم با قید فوریت شده بودند.

به هر روی، آنچه مشخص است، این‌که هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در تصمیم خود برای تغییر ذبیحی جدی است، چراکه در آخرین نامه هیأت مدیره به رئیس‌جمهور، درخواست تغییر ذبیحی آمده است.

با همه این اوصاف، شاید کنار رفتن ذبیحی به تأیید رئیس‌جمهور نرسد، چراکه پیش از آن نمایندگان مجلس، دو فوریت طرح پیوستن سازمان تأمین اجتماعی به وزارت رفاه را تصویب کرده‌ و به احتمال قریب به یقین، این طرح در چند روز آینده، تصویب نهایی شود و ذبیحی نیز خود تا آن زمان استعفا دهد!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
مي گم ما در اين كشور چقدر مديرهاي لايق داريم !!!!!!!!
ضمنا اين هيئت مديره خود داراي صلاحيت لازم براي اين كار است يا خير ؟
با گماشتن آقاي ذبيحي بسياري از دست درازي آقايان به بيت المال كوتاه شده است كه اينچنين با خشم ايشان را معذول مي دارند .
يكي از نشانه هاي ظهور امام زمان جايگزيني باطل بجاي حق و طرفداري از ظلم بجاي مظلوم است .
به اميد ظهور آقا و رسوائي تمام كساني كه خود را عهدار حق مردم بيچاره و بدبخت مي دانند .
کی به کی هست؟؟
امیدواریم ....
با شناختي كه از آقاي ذبيحي دارم ايشان آدمي مخلص و درستكار است و اينكه عده اي دنبال برداشتن ايشان هستند به دليل رو شدن برخي دزديها در موسسه شستا از جانب ايشان است و اين مرد بزرگوار جلو بخور بخور بعضي ها رو گرفته.
عاقبت کار کسی که بخواهد مقابل زیاده خواهان بایستد همین است !!!
به نام خدا
معلوم است دوستان آقای ذبیحی چندان هم بیکار نیستند و به این سرعت کامنتهای سایت را پر کرده اند! خوب است آقایان که مدیون ایشان شده اند و این چنین از مدیریت!!! ایشان دفاع میکنند چند نمونه از این مدیریت موفق را نیز برای ما مثال میزدند! اگرچه سالهاست نابسامانی در سازمان تأمین اجتماعی کشور وجود دارد اما نمیتوان کتمان کرد که ایشان یکی از کسانی است که با مدیریت متفرعانه و دستورات غیرکارشناسی نه تنها این سازمان را نابسامان تر کرده اند بلکه آبرویی نیز برای مسند مدیریت سازمان نگذاشته اند. مقابله و نقض نظرات کارشناسان سازمان، انحلال معاونت اقتصادی (که البته بعد از انتصاب یکی از آشنایان شان معوق ماند)، انحلال معاونت امور استانها، انحلال دبیرخانه پژوهشهای استانی، انحلال موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی (که به حق تنها موسسه از نوع خود در منطقه به شمار میرود) و .... از جمله اقدامات ایشان میباشد. در کنار اینها میتوان به عدم تمکین به نظر وزیر محترم رفاه و تامین اجتماعی، مخالفت با نظرات هیئت مدیره سازمان و نیز بی اعتنایی به نظرات قانونی مجلس نیز اشاره کرد. نکند در کشور همه خلافکار و زیاده خواه و . . . هستند و فقط ایشان دارند درست کار میکنند!
فاعتبروا یا اولی الابصار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست