بازدید 1622

سازمان ملل کشته شدن عکاس خبری و غیرنظامیان در طرابلس لیبی را محکوم کرد

هیات سازمان ملل در لیبی به شدت قتل یک عکاس خبری و تعدادی غیرنظامی در جریان درگیری‌های خشونت آمیز چند روز گذشته جنوب شهر طرابلس را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 21 January 2019

هیات سازمان ملل در لیبی به شدت قتل یک عکاس خبری و تعدادی غیرنظامی در جریان درگیری‌های خشونت آمیز چند روز گذشته جنوب شهر طرابلس را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، این هیات در بیانیه‌ای که در صفحه رسمی در فیسبوک منتشر کرد، اعلام کرد: مرگ محمد بن خلیفه، عکاس خبری مصیبت بزرگی برای مردم لیبی و دستگاه رسانه در این کشور محسوب شده و به منزله نمونه‌ای از تجاوزات و تعرضات مکرری است که علیه خبرنگاران در این کشور که جان خود را برای خدمت به حقیقت فدا می‌کنند، انجام می‌شوند.

به گزارش سایت بوابه الوسط، این هیات در ادامه بر لزوم حمایت از غیرنظامیان تاکید و اعلام کرد: رسانه مساله حساس و مهمی است. تعرض مستقیم یا غیرمستقیم علیه غیرنظامیان به منزله جنایت جنگی است و این هیات در ادامه بار دیگر بر لزوم حرکت در مسیر محاکمه کامل عوامل این جنایت تاکید کرد.

مناطق جنوبی استان طرابلس از چهارشنبه گذشته شاهد تنش‌ امنیتی بوده که به درگیری‌های شدیدی میان شبه‌نظامیان وابسته به تیپ هفت ترهونه از یکسو و نیروهای حمایت از طرابلس از سوی دیگر که شامل گروه‌های شبه نظامی اصلی در طرابلس هستند بوده و در این درگیری‌ها ۱۶ تن که بیشتر آنها نظامی بودند کشته شده و حدود ۶۵ تن دیگر زخمی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم