بازدید 1596

بازداشت ۵ عضو فتح به اتهام حمله به مقر رادیو تلویزیون فلسطین

وزارت کشور غزه از بازداشت عاملان حمله به مقر رادیو وتلویزیون فلسطین خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 06 January 2019

وزارت کشور غزه از بازداشت عاملان حمله به مقر رادیو وتلویزیون فلسطین خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت کشور غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: براساس تحقیقات امنیتی و تصاویر به دست آمده از دوربین‌ها هویت عاملان حمله به مقر رادیوو تلویزیون فلسطین مشخص شد و تعداد آن‌ها پنج تن است و همگی آن‌ها وابسته به جنبش فتح و کارمندان تشکیلات خودگردان فلسطین هستند که حقوق آن‌ها قطع شده است و یکی از آن‌ها کارمند رادیو و تلویزیون فلسطین است که حقوق وی در ماه گذشته میلادی قطع شده است.

وزارت کشور غزه که جنبش حماس آن را اداره می‌کند از آنچه که درخصوص این حادثه  منتشر شده، انتقاد و هرگونه اتهامات باطل درخصوص دست داشتن جنبش حماس در این رخداد را تکذیب کرد.

ده‌ها تن از روزنامه‌نگاران و شخصیت‌های رسمی در اعتراضات خود در مقابل مقر هیأت عمومی رادیو و تلویزیون در رام‌الله حمله به مقر این هیئت در نوار غزه را محکوم کردند.

رامی حمدالله، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین "این اقدام غیرفلسطینی که ناقض تمامی معیارها و اصول اخلاقی است" را محکوم کرد.

پیشتر جنبش فتح که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آن را رهبری می‌کند، اعلام کرد که مقر هیأت رادیو وتلویزیون فلسطین تا اطلاع ثانوی بسته می‌شود.

خبرگزاری رسمی وفا روز جمعه گزارش داد که افراد نقاب‌دار به مقر هیأت رادیو و تلویزیون یورش برده و تجهیزات موجود در این مکان را تخریب کردند.

منابع دیگر نیز عنوان داشتند، تخریب‌ها حدود ۱۵۰ هزار دلار برآورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار